Det var det jeg lurte på da, har gamle Suite og F på retur, ofrer gjerne LH F om det var mulighet nye Suite.
SQ221 SIN-SYD og SQ231 SYD-SIN SQ322 SIN-LHR og SQ305 LHR-SIN (SQ317 LHR-SIN fom. 7. april) SQ860 SIN-HKG og SQ863 HKG-LHR (SQ856 SIN-HKG og SQ861 HKG-SIN fom. 8. april)
Hadde booket en tur til ICN i april med Asiana F fra FRA på utreisen og Asiana C på returen. Etter en veldig hyggelig telefon med Tallinn i dag ser ruten slik ut OSL-CPH (Sas Plus) CPH-FRA (LH C) FRA-ICN (Asiana F) ICN-SIN (SQ C) SIN-CPH (SQ F) CPH-OSL (SAS Plus) Jeg søkte opp enveisreise fra SIN til CHP på SQ sin hjemmeside og så at det var 4 ledige plasser der, og de fant Tallinn også med en gang. Litt bummer at vi må vente 12 timer i CPH på returen, men satser på vennlig gatepersonale på en tidligere flight
Ja, LHR rute er med Suites og CPH ruten er "vanlig" F. EDIT: Busniess seter du spurte om, aner ikke...
Stemmer! De vil bytte til de nye suitene 7. april. EDIT: Litt av en logistikk. Det er jo bare elskverdig. Se link. https://www.singaporeair.com/en_UK/...cle/?q=en_UK/2018/January-March/ne0118-180115
Ah, kult! Blir spennende å se om noen får booket de, vi drar "dessverre" neste uke, får nøye oss med den gamle...
Hehe, joda, håper på det, de har F på FRA-ICN på programmet i april, så håper det frigis et par seter der når det nærmer seg
Har forsøkt å lese gjennom hele tråden nå, mulig det gikk litt fort. Men hvor søker dere opp tilgjengelighet for SQ F? Eller er det kun det å ringe inn som gjelder?
Vurderer å dra med kone og barn til Singapore (noen får C og noen må sitte lenger back :-D ). Noen tips til destinasjoner med strand i nærheten? Ungene er 2 og 4 år.
Mulighet å sjekke dette på experflyer og/eller KrisFlyer - men ingen som har funnet noe sammenheng mellom tilgjengeligheten som vises på disse sidene og det som SAS-agentene finner av ledig SQ F. Ingen som har funnet ledig med nye A380 F konfigurasjonen heller.
Når jeg booket to PAX CPH - SIN og SIN - CPH, søkte jeg opp de aktuelle flightene i KVS Tool, og sjekket belegget i F. Fant slik to flighter der ingen andre seter i F var tatt, og det gikk greit å få booket disse via CT-telefonnummeret.
Noen som har noen ordentlige bilder av hvordan f-kabinen cph-sin ser ut? er det samme som B777 fra sin-cgk?
Jeg ringte i dag for å høre mulighetene for en tur til Australia med SQ F i januar / februar neste år. Først spurte jeg hvor lenge før billettene blir sluppet. Svaret var at det er ingen system på det, det er bare å prøve. Så ba jeg henne se etter CPH-SIN i januar. Hun sa at det ikke fates noe som helst?? Da jeg sporte om SIN-SYD/MEL var svaret at på disse strekningene har de ikke tilgang til SQ F?? Det stemmer vel ikke med det andre har meldt?
Det er vel ingen som helt har oversikt over hvilke SQ-flights som kan bookes med EB ennå. Ser nesten ikke ut som SAS vet det heller. Er nok bare å vente og forsøke senere.