Booket nettopp årets sommerferie, planen var CPH - SIN ned og SIN - CPH hjem da begge hadde 4 ledige seter i F i følge expertflyer, men hjem igjen var det tydeligvis ikke noen ledig å booke. Så at det er 4 ledig betyr hvertfall ikke at det er mulig å booker award.. Med ingen i C nedover (kun F) så blir det altfor dårlig valuta for pengene (Poengene) så må vel finne en alternativ vei hjem om de ikke slipper noen seter etterhvert... Noen tips i F hjem fra SGN?
Hvis det ligger 4 F ledig på begge flightene ville jeg først prøvd med agentrulett - altså sjekke med CT-kontoret om de kan sjekke en gang til.
Takk for tipset, tenkte ringe i morgen - ringte rett før Tallin stengte så rakk ikke ringe opp igjen i dag. De fant dog ingen seter i går heller, men får prøve lykken med ett par agenter til.. Var forresten nummer 5 i køen på 64 81 60 90 med estimert ventetid på 35min, på +46 18 48 09 167 kom jeg rett gjennom.
Det jeg prøver å formidle er: Etter min mening er det lite forskjell på disse setene - så man har det fint uansett For sovekomfort er ganskje de eldste ett hakk bedre.
Har forsøkt 5-6 ganger sist uke på å få booket F SIN-SYD, SYD-SIN og SIN-ICN. Uansett hvem jeg prater med så finner de ikke F plasser på disse flyvningene selv om Expertflyer viser alle ledig i F og de er tilgjengelige som Saver (ikke wtl) på Krisflyer sidenen.
Jeg prøvde på SQ634 SIN-HND. Tallin fant ikke ledig F selv om EF viste 7 av 8 ledig. På samme bestilling fant Tallin F på SQ351 CPH-SIN, så det virker som han gjorde alt riktig, men at det rett slett ikke er åpnet for EB-booking på denne. Ser forøvrig ikke helt ille ut på C hos Singapore, så jeg lever med det.
Jeg skjønner ikke helt hvorfor det ikke kommer noe offisielt rundt dette fra Eurobonus. Har noen vært i kontakt med de angående dette? Det virker litt klønete håndert når man må prøve seg frem og gjette.
Fikk ombooket fra Thai C til SQ i C fra ARN via SIN til DPS, med pitstop i Moskva samt retur DPS-SIN-CPH i C på min CT nå til sommeren. Noen erfaringer med A350 fra ARN? Hører at C setene i SQ er bra men noe herk å sove i...for vi over 188cm.
Enig, det har jeg også undret meg over. Men, men, som @Are påpekte i en annen post, at det ikke er alment kjent er jo en fordel for oss her . Det som jeg syns er enda mer merkelig, er at ikke SAS / Amex gjør noe for å la folk finne ruter selv (aller helst gjøre bestillingen selv, men i det minste finne dem), det ville jo spart enormt med tid og ressurser i Tallinn.
Jag har sett og lest at man får tilgang til Private room med ankomst singapore F. Er det noe krav at man reiser videre med Singapore i C da? Har Sinapore air 777-300er med avgang kl 14.20 Vurderer å endre min til en red eye flight ut fra Singapore med ANA, slik at vi får lengre layover i Singapore. Noen som vet?
Er du sikker på at det er riktig? Jeg mener kravet for adgang til Private Room er at du f. eks ankommer med SQ F og har en reise videre med SQ F eller SQ C hvis det ikke finnes F på det flyet. Så man kan da ikke bruke TPR som en arrival lounge.
Jepp. @maarstad hadde TG Y videre, The Points Guy hadde BA F videre. Litt tilbake i tråden kan du finne posten min med flere kilder. TPR har ingen publiserte access rules, så vi må nesten bare forholde oss til det vi leser på internett.
Sakset dette fra nettet (onemileatatime) «So who gets access to The Private Room? Those flying outbound in Singapore Airlines first class. The first class lounge, on the other hand, is for those connecting from first class on Singapore Airlines, those flying first class on Star Alliance partners, PPS members, etc.»
Du siterer en 3 år gammel artikkel, mens mine erfaringer er uker gamle. Jeg sier ikke at reglene er endret, men jeg har lest flere vellykkede besøk der den siste tiden.
Noen som har funnet tre seter til Singapore fra CPH i C? Skal booke en tur med to kamerater, og fint å få reist sammen...
A350 er bra. Connection i Moskva er ikke noe pluss. Må ut av flyet og gjennom en ny sikkerhetskontroll.....men det funker jo. Sovekomfort er ok, men gammel var bedre. (Er kun 185 dog)