Har forstått det slik at det er mulig å book bonustur med Singapore i den nyeste A388 masinen deres i business fra London. Jeg har fått inn et slikt treff når søkemotoren hos SAS for star alliance flyvninger fremdeles var oppe og gikk, men noen som vet om det er mulig å få booket denne maskinen tilbake fra Singapore til London? Vi skulle gjerne ha prøvd ut den ny dobbeltsenga ombord på rad 11/91/96, spesielt 96 som har bassinet
Ring SAS og spør. Når det gjelder SQ har de mye større tilgjengelighet i biz, enn hva du ser i EF, United etc.
Noen som har flydd både 77W og A359 med SQ i bizz? Er jo samme setene, men airbusen er vel en del mindre både i lengde og bredde, går dette ut over bizz setene? Hva ville dere evt valgt?
Jeg har flydd med begge,A350 er faktiskt et mye bedre fly en 777 pga det er mye roligere og stillere fly syntes jeg, og setene er de samme
På fredag booket jeg SIN-LHR i C med A388 med CT noen uker frem i tid, var ledig på 96D&F dobbelsengen, tok de. Var også ledig på rad 96 A & K. Ikke alle som er så interessert i å sitte så langt bak. edit: Ser at det var SQ308 jeg flyr med, old config
Setene er bredere på 77W, men ellers like. Dette gjør at også lagringsplassen ved siden av setet på A359 er litt komprimert i forhold, største forskjellen jeg merket var at det ikke var plass til vannflaske nedi oppbevaringsrommet ved siden av bordet Eller enig i at A350 er stillere som nevnt over, så marginale forskjeller i favør/disfavør begge veier
A350 er eit heilt topp fly, men normale biz seter er noko mindre enn på 77W. Men bulkhead rad 11 på A350 var fantastiske, mens bulkhead på 77W rad 11 var kortere, faktisk nesten for korte for ein på 194. Sov nesten heile flighten på A350, mens det var litt dårligere på 77W. Trur både lyset og luftfuktigheten der hjalp meg, men må få påpeike at det er for lite statistikk tilgjengeleg frå mi sisde, må ut å fly litt meir! Har ikkje prøvd bulkhead i kabinen bak, då eg liker å sitte foran der economy boarder.
Har ikke noe å bidra med hva angår seter på SQ, men denne setningen @ValdresBjarne, dette er fort årets altså. Vet ikke hvorfor, men jeg syns det er helt nydelig og på nynorsk i tillegg ❤️
Dette er interessant. Jeg har forstått det slik at bulkhead har bedre plass i begge kabiner, men slik jeg forstår deg er det da bedre å satse på rad 15 enn rad 11 (er 190 cm og semikorpulent selv). Har per nå 15A begge veier. Hadde planer om å gå for vindu på rad 11 når det nærmer seg, men lurer på om jeg bare skal beholde setene jeg har nå, basert på det du beskriver.
Okei, ikke det jeg har erfart. Har sjekket siste 2 ukene i november samt første uken i desember på sas sin Star Alliance søkemotor, og der er det ikke ledig 2 seter på en eneste flyvning med SQ322 som er den nye A388 maskinen...
Vet du om bulkhead på rad 19 på A359 har den samme plassen som på rad 11? Hvis vi ikke får tak i first regner jeg med at vi går for SQ bizz, vil da gjerne ha bassinet til gutten og de er på rad 19 ser jeg på denne masken.
Har sett flere som har klart å booke SQ F LHR-SIN, men er det noen som har klart å booke SQ F SIN-LHR?
Uten å ha sittet i desse(rad 19, men prøvd 11), så trur eg dette er dei samme setene. Var iallefall strålende! Me såg nokon som reiste med eit lite born i desse setene, og det såg ut som heile familien kosa seg. Vår 6 åring hadde biler og maskiner spredt utover heile sitt bulkheadsete, og kosa seg verre. Kunne ligge på tvers, og sjå over til naboen. Det er litt trøblete å komme seg frå det eine midtsete til det andre, men det går nok greit å løfte over eit mindre born
Hvilke avganger med SQ til/fra LHR er det som har ny config i biz på 380? Tur i juli/august hvis det har noe å si