Ja du får halvpris dersom du reiser alene med CT. Jeg ringte inn i går og var fleksibel med å kunne reise når som helst juli til desember 2019 Singapore til Auckland A380 Suites. De fant ingen datoer ledig...
Litt ubekvemt at allerede nå er det ingen F tilgjengelig ut året når SQ setter inn A380 fra slutten av okt. Håper de ikke stenger F for de med EB-poeng da.
Takk for nyttig info. Men kan CT som utløper i 2019 brukes for å bestille en reise i 2020? Eller *må* reisen også gjennomføres i 2019?
Den kan brukes for reise i 2020, men må bestilles innen 15 Januar 2020, og etter denne dagen så kan du ikke endre bookingen.
Vi skal ut og fly med SQ317 med den nye Biz fra LHR nå i mars,pr idag har vi sete 14D og F,så det jeg lurer på om det er vært og bytte til enten 91D,F eller 96 D og F? er det mere støy bak i den nye a380? eller er det like greit med det vi har? Pr idag er nesten hele den bakre cabinen ledig når vi reiser 20 mars..
Ville valgt 91 hvis muligheten byr seg, som regel mindre folk bak i kabinen. På våre turer med 380 har vi alltid valgt 91 eller 96. Ikke vært misfornøyd til nå. Det å ha bulkhead er jo også et stort pluss.
Du merket vel ikke noe til mere støy lengre bak i flyet en foran? eller er det hip som hap For vel prøve meg på rad 91 fremfor 96 da
Med en del timer i C-130J så er A380 bortimot stillegående 380 er jo veldig stillegående, ikke noe merkbart bak i bussen. Største fordelen er at folk har preferanse å sitte fremst, så mindre folk bak. (så sant det ikke er fullt fly da)
Støy er mildt sagt ikke veldig problematisk i a380. Hadde hele bakre kabinen for meg selv fra PVG til SIN og hadde uten tvil valgt dette igjen.
Noen som vet hvor 777 maskinen som nå går til CPH settes inn etter at det er slutt i november 2019? Etter og just a kommet hjem fra F tur i nevnte maskin så frister det til gjentagelse. En purser på DPS-SIN fortalte meg at den skulle på settes inn på Singapore-tokyo. Men var klle helt tilstede da han sa det sjansen et jo stor for at vi kan booke F award på flyet med EB.
Jeg sendte en melding til Henrik Hanevold som jobber som Sale manager hos Sq. her er mine spørsmål: Hvorfor har ikke SQ ennå oppdatert sin nettsider med disse nye avganger fra 1 november med A350? Og når vil dette skje? Det skulle jo være avgang 7 dager i uken,men for ikke booket mandager eller onsdager ennå? Og her har du svaret fra han : Det skyldes visst at Airbus har problemer med å garantere leveringsdatoer for nye fly pga Brexit... Vi kan ikke laste inn de nye flightene eller endring av fly i systemene før vi vet at vi har flyene... Planen er fortsatt november (vi sa aldri når i november). Håper du ble litt klokere av dette
Nå skal ikke jeg være en gledesdreper, men sjansen er vel VELDIG liten for at vi får booket F med EB-poeng der. SIN-HND/NRT er jo allerede en rute med godt belegg, og der går jo allerede 77W uten at vi får booket det. Det er jo også til tider vanskelig å få booket C på denne ruten.
Jeg tenker litt omvendt: EB medlemer har fått booket SIN CPH (SQ F) fordi det snart skulle bytte ut til et fly uten first. Trenger ikke bety at ruten denne 777 blir satt på blir mulig å booke for oss.
De går vel bare inn i SIA sin globale 777 rotasjon tipper jeg. Årlige sesong- og rutejusteringer basert på belegg og behov avgjør nok hvilke flytyper som havner hvor. Så de skal nok ikke «overføres» til en spesiell destinasjon.
Noen som har noen formening om tilgjengelighet i F fra Europa i begynnelsen av mai for 2 pax? Er det helt skrapet?
Ring Tallinn og si at du ønsker F reise i mai, så kan de jobbe litt . Tror Thai har masse ut fra London og Frankfurt.
Jess! Thai F har jeg allerde booket, men lurte på å booke om til SQ hvis det var tilgjengelig. Glemte å spørre da jeg booket