Ser ut til å vere lite SQ C tilgjengelig um dajin. Har du greie på om dei slepp billettar seinare? Vurderer å tinge TG C i staden medio januar.
Har fulgt litt med på CPH-SIN (evt LHR, MUC, FRA) i C for feb-mars 2020. Men nå finner jeg plutselig ikke noe lenger. Alt borte?
Det står følgende øverst på bookingsiden for star alliance-reiser: For å bestille flygninger med Singapore Airlines (SQ), Avianca (AV) eller Air India, ta kontakt med SAS Sales & Service. Virker som de har noe trøbbel med å vise tilgjengelighet fra disse selskapene
Trur ikkje det er opna endå. Har leita etter C-seter i desember 19 og januar 20, men finn ikkje noko.
Hm, jeg tror det er åpnet. Har booket SIN - BKK - OSL - LHR - SIN, hvor LHR - SIN er i januar 20. Denne ble booket for en drøy måned siden, og da var det også en del tilgjengelighet via CPH.
Før SAS verktøyet ikkje fann SQ seter igjen, så fant eg mykje meir SQ C(I) seter med SAS sitt verktøy enn eg har funne med Expertflyer. Så min konklusjon er at SQ har opna opp mykje meir C(I) seter til Eurobonus enn for andre i Star Alliance. Så eg tippar at viss du ringer Tallin så vil dei nok sjå litt seter i Januar / Februar. Når SAS verktøyet var opent for SQ så var min erfaring at det var mest sete ledig Tysdag og Torsdag.
Har samme erfaring som deg. Booket en tur i November i Januar, og da kunne jeg mer eller mindre velge fritt i SQ C. Både Eur-Asia og intra-Asia. Vesentlig mer tilgjengelighet på Sas enn både EF, ANA og United.
Jepp, eg booka ei reise for November nå for eit par veker sidan. Og det var god tilgjenegelighet. Opptil 4seter ledig somme dagar. Også bra ledig vidare til Australia og New Zealand. Eg sjekka og for ein kompis i September/Oktober også då ganske bra tilgjengelighet. At ein av verdens beste Business klasser er så tilgjengelige for Eurobonus er jo fantastisk, sjølv om ein må ligge litt på skrå utanom Bulkhead seta.
Vi reiser til Australia på fredag. Har SQ på utreisen, med F fra CPH til SIN og C fra SIN til MEL i gammel A380. Vi har 4 timer og 40 minutter på Changi mellom flyvningene, og da er det vel TPR som gjelder. Er det noe vi bør kjenne til før vi ankommer? Vedrørende mat på flyet: Hva er erfaringene med å ta det som står på menyen vs. book the cook? Avslutningsvis et halvflaut spørsmål: Jeg ser det er ledige seter i F-kabinen fra SIN til MEL. Finnes det noen som helst sjanse i havet til å klare å snakke seg inn der, og hva har i så tilfelle kjennetegnet de historisk vellykkede forsøkene? Er det noe man forsøker i lounge eller gate (eller ingen av delene...)?
Hehe, ja, jeg har vel strengt tatt ikke så mye annet enn litt ansikt å tape på forsøket Mener jeg leste om en annen her inne som hadde dristet seg til å spørre og fikk ja, men tror det var med et annet selskap.
Tipper nei. Men hør isåfall i TPR. Hun jeg snakket med ved ingangen når jeg var der var ikke veldig serviceinnstilt
Nå har jeg aldri reist i F med SQ, men etter en god del turer i C så har jeg stort sett sluttet å bruke BtC og hovedsakelig holdt meg til det som finnes i menyen. Når det gjelder oppgradering til F uten å betale for det og uten høy status hos SQ, så tror jeg dessverre muligheten for dette er svært svært liten. Men, du kan alltids betale da, og det blir garantert dyrt
Fra 31.3 er vel noen av rettende på SQ351 laget i samarbeid med Kokkeriet (*) : https://www.dfly.no/flymaten-til-nye-hoyder-med-singapore-airlines-og-dansk-michelin-restaurant/ Skal testes på SQ351 i helgen
Wow! Det var fin timing. Ser det står business, men regner med at de serverer kvalitetsmat i first også. Har du sjekket ut om disse rettene er på standardmenyen eller om man må kjøre book the cook?