SQ F/C tilgjengelighet for Eurobonus!

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av lokke, 28. febr 2018.

  1. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,353
    Likes mottatt:
    4,306
    Bonuspoeng:
    113
    Dette har dukket opp tidligere - men fremdeles ingen som sitter på en bekreftet booking her meg bekjent. Tallin har også tidligere nevnt at de har gjennomført F reservasjoner på rutene til FRA og CDG - men heller ikke her er det noen her inne som har klart å faktisk få dem til å finne en dato med ledige seter.
     
    Insomnia4u liker dette
  2. animals

    animals Senior Medlem

    Innlegg:
    567
    Likes mottatt:
    995
    Bonuspoeng:
    93
    Ja han nevnte også FRA og CDG, men han var litt mer usikker der. Han var bare så veldig sikker på ZRH.
     
  3. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
    «Gammelt» nytt. ZRH SIN i a380 snakka Tallinn om tidligere i år også. Jeg sa jeg kunne reise når som helst i 2019. De sjekket alle datoer ut 2019 og ingenting ledig.

    Så hjelper ikke at det er tilgjengelig for oss så lenge det ikke finnes noen tilgjengelighet å booke :)
     
  4. animals

    animals Senior Medlem

    Innlegg:
    567
    Likes mottatt:
    995
    Bonuspoeng:
    93
    Like your style!
     
    wilco, NoLimit and flying_all like this.
  5. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Sikkert trygda! :p fleste her inne strekker seg ganske langt for en F-tur med SQ. ;)
     
    animals and flying_all like this.
  6. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
    Har bare en veldig fleksibel jobb og alt for glad i å fly :)
     
    Satyv liker dette
  7. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
    Haha! Ja lurer på hvem som får booket denne først her inne. Jeg skal i hvert fall si i fra om jeg finner ut noe mer :)
     
    animals liker dette
  8. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Hørtes kjent ut. :D Det er fint å ha en fleksibel arbeidsgiver!
     
  9. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
    Ja spesielt når det er meg selv :D:cool:
     
    Satyv liker dette
  10. animals

    animals Senior Medlem

    Innlegg:
    567
    Likes mottatt:
    995
    Bonuspoeng:
    93
    Noen her som har flydd både SQ F 77W og SQ F A380 gammel konf. ? Hvor mye bedre er A380? (Eller dårligere)
     
  11. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
    777 har ikke skikkelige suites med dør og er litt trangere enn A380 som har både høyere vegger, dører, og bedre plass rundt seg. enkelt valg om det står mellom disse to :)
     
    animals liker dette
  12. animals

    animals Senior Medlem

    Innlegg:
    567
    Likes mottatt:
    995
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, jeg er ikke i tvil om hva jeg ville valgt. Men er forskjellen veldig stor? Grunnen til at jeg spør er at vi har CPH-SIN nå, men mulighet for å bytte til FRA-PEK (LH F) PEK-SIN SQ F A380.

    Det høres kanskje ut som en enkel skruing, men det blir 7 lange, kjedelige timer i Bejing ca, og lander sent i Singapore. Så TPR vil utgå. Det vil også bli 1 natt i Singapore og 1 natt i Bangkok istedenfor 2 netter i Bangkok som planlagt. Så det blir en mer hektisk og stressende tur.

    VI har begge testet LH F fra før.
     
  13. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
    Da ville jeg tatt SQ 777 F heller. lang og behagelig flyvning. Er ikke så glad i Kina heller, kan være noe med det også ;)

    (tenk på at PEK-SIN strekken er ikke akkurat så veeeldig lang så for min del blir den akkurat for kort nok til å både spise all maten jeg ønsker og sove tilstrekkelig, hver sin smak)

    Edit: pluss at SQ F CPH-SIN snart blir borte. LH F og SQ F (PEK-SIN og andre ruter) finner man flere ganger.
     
    jgroneng and animals like this.
  14. oyvindm

    oyvindm Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg ringte CT-telefonen i dag for å forhøre meg om LHR–SIN–PEK med SQ F i mars/april 2020, og hun sa at det ikke var noen tilgjengelighet i det hele tatt. Hva er det seneste folk har fått booket SQ F?

    Noen agenter kan søke gjennom for eksempel en hel måned, men hun her måtte ha spesifikke datoer, så det er mulig hun ikke fikk sett alt.
     
  15. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,315
    Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Har en returflight med SQ 380 (gammel konfig) SIN-LHR i sommer hvor det pt er F4A2 og virker som det er 2stk reserverte seter (ref seat map).
    Er det noe sjangs på at det åpner seg opp noe mer nærmere her eller bør en satse alternativt for å oppnå first tilbake?
    ("Sikkerstikket" jeg ser pt er å dra via PEK-MUC/FRA-OSL-TRD med Lufthansa C og endre til F senere som slippes forholdvis greit)
     
  16. oyvindm

    oyvindm Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Det er mulig jeg tar feil, men jeg kan ikke huske å ha sett noen som har fått booket SIN–LHR med SQ F.
     
    Jonkebassen liker dette
  17. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    985
    Likes mottatt:
    6,504
    Bonuspoeng:
    163
    Vet ikke om det er forskjell på SIN-PEK og PEK-SIN, men forrige uke var det mye ledig i midten av feb 2020 på PEK-SIN.
     
    oyvindm liker dette
  18. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Er det bare meg, eller er det rett og slett for dårlig av SAS/AmEx at man må skyte helt vilt i halvørska, være fullstendig uten andre planer, helst reise alene, for å kunne booke noe så uforutsigbart som SQ F?

    De burde i det minste kunne ha en klar attitude på hvilke strekninger man får booke på, eller at man ikke får booke i hele tatt.
     
  19. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,958
    Bonuspoeng:
    293
    Jo mer hemmelighold, jo bedre. Tenk om det skal stå svart på hvitt så alle og enhver kunne booket SQ F i vildens sky :)
     
    wilco, furlong, RoadKing and 3 others like this.
  20. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Joda, ser den. Men jeg syns det er utfordring nok slik det er med Lufthansa med 14 dager før. Da har man iallefall muligheten til å følge med selv uten å sette seg på telefonen hver dag. Det har ikke jeg tid til.
     

Del denne siden