Dette har dukket opp tidligere - men fremdeles ingen som sitter på en bekreftet booking her meg bekjent. Tallin har også tidligere nevnt at de har gjennomført F reservasjoner på rutene til FRA og CDG - men heller ikke her er det noen her inne som har klart å faktisk få dem til å finne en dato med ledige seter.
Ja han nevnte også FRA og CDG, men han var litt mer usikker der. Han var bare så veldig sikker på ZRH.
«Gammelt» nytt. ZRH SIN i a380 snakka Tallinn om tidligere i år også. Jeg sa jeg kunne reise når som helst i 2019. De sjekket alle datoer ut 2019 og ingenting ledig. Så hjelper ikke at det er tilgjengelig for oss så lenge det ikke finnes noen tilgjengelighet å booke
Haha! Ja lurer på hvem som får booket denne først her inne. Jeg skal i hvert fall si i fra om jeg finner ut noe mer
Noen her som har flydd både SQ F 77W og SQ F A380 gammel konf. ? Hvor mye bedre er A380? (Eller dårligere)
777 har ikke skikkelige suites med dør og er litt trangere enn A380 som har både høyere vegger, dører, og bedre plass rundt seg. enkelt valg om det står mellom disse to
Ja, jeg er ikke i tvil om hva jeg ville valgt. Men er forskjellen veldig stor? Grunnen til at jeg spør er at vi har CPH-SIN nå, men mulighet for å bytte til FRA-PEK (LH F) PEK-SIN SQ F A380. Det høres kanskje ut som en enkel skruing, men det blir 7 lange, kjedelige timer i Bejing ca, og lander sent i Singapore. Så TPR vil utgå. Det vil også bli 1 natt i Singapore og 1 natt i Bangkok istedenfor 2 netter i Bangkok som planlagt. Så det blir en mer hektisk og stressende tur. VI har begge testet LH F fra før.
Da ville jeg tatt SQ 777 F heller. lang og behagelig flyvning. Er ikke så glad i Kina heller, kan være noe med det også (tenk på at PEK-SIN strekken er ikke akkurat så veeeldig lang så for min del blir den akkurat for kort nok til å både spise all maten jeg ønsker og sove tilstrekkelig, hver sin smak) Edit: pluss at SQ F CPH-SIN snart blir borte. LH F og SQ F (PEK-SIN og andre ruter) finner man flere ganger.
Jeg ringte CT-telefonen i dag for å forhøre meg om LHR–SIN–PEK med SQ F i mars/april 2020, og hun sa at det ikke var noen tilgjengelighet i det hele tatt. Hva er det seneste folk har fått booket SQ F? Noen agenter kan søke gjennom for eksempel en hel måned, men hun her måtte ha spesifikke datoer, så det er mulig hun ikke fikk sett alt.
Har en returflight med SQ 380 (gammel konfig) SIN-LHR i sommer hvor det pt er F4A2 og virker som det er 2stk reserverte seter (ref seat map). Er det noe sjangs på at det åpner seg opp noe mer nærmere her eller bør en satse alternativt for å oppnå first tilbake? ("Sikkerstikket" jeg ser pt er å dra via PEK-MUC/FRA-OSL-TRD med Lufthansa C og endre til F senere som slippes forholdvis greit)
Det er mulig jeg tar feil, men jeg kan ikke huske å ha sett noen som har fått booket SIN–LHR med SQ F.
Vet ikke om det er forskjell på SIN-PEK og PEK-SIN, men forrige uke var det mye ledig i midten av feb 2020 på PEK-SIN.
Er det bare meg, eller er det rett og slett for dårlig av SAS/AmEx at man må skyte helt vilt i halvørska, være fullstendig uten andre planer, helst reise alene, for å kunne booke noe så uforutsigbart som SQ F? De burde i det minste kunne ha en klar attitude på hvilke strekninger man får booke på, eller at man ikke får booke i hele tatt.
Jo mer hemmelighold, jo bedre. Tenk om det skal stå svart på hvitt så alle og enhver kunne booket SQ F i vildens sky
Joda, ser den. Men jeg syns det er utfordring nok slik det er med Lufthansa med 14 dager før. Da har man iallefall muligheten til å følge med selv uten å sette seg på telefonen hver dag. Det har ikke jeg tid til.