Dette kan sikkert være fake. Jeg vet ingenting om Ryanair... Eller, jeg vet nok til ikke å fly med de, og jeg vet at de ikke er min stil.
Nå vil jeg ta skjermdumpen med en klype salt, men samtidig så er det ikke utenkelig at de har en slik policy. Erfaringer fra folk som har flydd RyanAir er at crewet er aggressive selgere og er på tur med vognen ganske ofte. Henger sammen med forretningsmodellen deres, flybilletten er billig, men kunden skal bla opp bra mange steder før reisen er avsluttet.
Var ikke lett å finne kilder på den der så ikke utenkelig der oppdiktet basert på erfaring med Ryanair.
Spiller ingen rolle for min del! Eneste måten man får meg inn på et ryanair fly er med tvang og politi eskorte! Må vel snart betale 20 kroner for og i hele tatt få gått på dass!
Tja, på den ene turen jeg hadde med Ryanair for noen år siden, synes jeg det var helt greit at de kom ofte med vognen, slik at det var mulig å få påfyll på en fire timers flight - til forskjell fra SAS, hvor gardinmafiaen forsvinner de siste tre timene av samme.
Kjekt at de kommer ofte med påfyll hvis det ikke var for de forbanna skrapeloddene de pusher, vinnersjansen for jackpot er nesten lavere enn at turen ender med havari.
Faktisk helt enig akkurat der. SK glimrer med sitt fravær i kabinen. Så en mellomting hadde vært fint