Jeg har 3 x CT og 600 000 poeng til salgs. En CT har utløp 31. des 2020, mens de to siste har utløp 31. des 2021.
har du en CT med poeng tilsvarende first for to til sør øst asia, for en tur med avreise neste år? send meg en PM så ser vi om vi kan bli enige. vet det er vanskelig med first, hvertfall pr i dag, men tenkte gjerne greit å posisjonere seg.
Sikkert lurt om du definerer område og. Det er jo forskjell på hvor mye poeng man trenger om man f.eks reiser til Dubai eller om man reiser til Sydney.
Har flere CTer og "ubegrenset" med poeng. Vurderer selge en CT. Book by end of 2020 + det som amex forlenger gyldigheten med. Ta kontakt via PM.
Er på jakt etter en CT + 200k poeng til bruk høsten 2021. Om det er noen som har en CT som f.eks. går ut nå i mars og ønsker å selge, send meg en PM
Hei! Mulig dette blir feil tråd, siden jeg ikke har CT, men jeg finner ikke passende tråd så dere får bare kjefte på meg om det ikke hører hjemme her Har 195000 poeng uten CT, vil noen kjøpe?
Hei Har en CT som løper ut 31.12.21. Noen som er interessert? Kan evt. slenge med 100.000 poeng. Send PM hvis interessert