Hei Har en CT gyldig ut 2017 med tilhørende 160000 poeng som jeg ønsker å selge til fornuftig pris. Har også en CT gyldig ut 2018 om det er av interesse. Kom gjerne med forslag på PM. Morten
Hei! Noen som har en CT for 2017 og 75 000 poeng som ikke skal brukes? Send meg et tilbud på PM! MVH Tommy
Håper det går an å dele dette underforumet opp, ev. spesifisere ytterligere, slik at det kanskje brukes som tiltenkt - nemlig på spesielt gode tilbud på billetter (error fares/flash sales/kampanjer mv.) hos flyselskaper. Unødvendig å få e-post om "Ønskes kjøpt" eller "Selger billetten min".
Ser flere har gjort dette og jeg vurderer det selv til riktig pris. Ser ikke ut til at jeg får brukt min CT i år. Jeg har også en haug med poeng. Jeg har ikke mange innlegg her på siden, forstår at dette kan gjøre folk skeptiske. Kan evnt møtes i Oslo og omegn hvis ønskelig. Kontrakt og full betaling etter at reisen er gjennomført kan også ordnes. Avgifter må også medregnes. Bud og hvor mange poeng som trengs mottas gjerne.
Hei! Jeg har en venn som ønsker å by 12000 kr + avgifter for 95 000 poeng og CT med Star Alliance. Han ønsker å maksimere en first reise til Asia. Gi meg en lyd om du kunne tenke deg å gå videre.
Hei, har du noe nummer som du kan kontaktes? Gjerne send meg en melding jeg trenger 2 billetter til Australia i first. Kommer gjerne en tur til Oslo.
Kommer med nytt bud på kr 14K for 95000 poeng +CT og hjelp til å endre/optimalisere reisen( når LH/ANA åpner first
Takk for tilbakemeldinger. Tror jeg har hatt for store forhåpninger til hva jeg kan få for CT + poengene. Tror jeg heller får satse på en helgetur selv
Hei. Da mye jobb og enda mindre ferie i 2018 vurderer jeg å selge min *A CT (Platinum) og 150.000 poeng. Eventuelle avgifter betales av kjøper. Denne er gyldig ut 2018 så det er god til å planlegge en tur. Kom gjerne med bud på PM. Kontrakt skrives om vi blir enige. Det kan hende jeg trekker annonsen om jeg finner det for godt å bruke den på meg selv likevel.
Hei, Har du et nummer som du kan kontaktes på? Jeg er interessert, kan bestille reise innen denne uken og betale med en gang. Har reise planen klar.
Det er flere faktorer som spiller inn på pris: - Destinasjon - Hvilken klasse man vil fly, C/F - Når skal man reise? - Gyldighet på CT - Tilgjengelige billetter - Har planlagt reise ofte tilbud i biz? - Osv...Osv...