Hei på alle dere overopptjente CT-jegere som er på utkikk etter å selge CT-en din samt en slant poeng som ligger å koker ned til kål. Jeg vil gjerne kjøpe dette med deg for en fin slant med penger. Er primært på utkikk etter CT + 240.000 poeng, men alt fra 100.000 til 190.000 vil også bli vurdert. Betaling og pris etter avtale. PM
Hei, har en CT med 240 000 poeng jeg kan være villig til å selge. Pm for å høre hva du tenker er rimelig pris
Noen som kan sette opp ett regnestykke de selv ville vært komfortable med å selge CT og poeng? Tenker da på 190 000 poeng og CT er en fin start for dette regnestykke.
Ikkje meininga å hi-jacka tråden, men eg vil berre poengtera at du kanskje slepp billigare unna ved å booke ei reise som dette: https://www.google.no/flights/?curr...3-LISMIA0TP223,MIALIS0TP224-LISCPH1TP752;sc=b Hvis du tek med opptjeninga av bonuspoeng (200% opptjening) i reknestykket så er du uansett under prisen av kva du må betale for 300k + CT, vil eg tru. Minuset er at du vil aldri finne 5 Business Promo-seter på same flightane, så nokon må kanskje reise ein anna dato. Men på den andre sida vil eg verta svært overraska om du finn 5 *A biz award-seter på same flightane i jula Datoane er berre eit eksempel, finnes fleire alternativer. Happy hunting/wheeling & dealing!
Jeg lurer på hvordan man kan selge CT sånn rent praktisk? Ser man kan overføre eurobonus poeng, men det koster jo penger.