Jeg matchet til Thai først, deretter brukte jeg metoden for å matche Lufthansa, prøvde for nysgjerrig om det vil virke den andre veien, søkte lørdag morgen og ble godjent nettopp litt over kl 2 søndag,
Hvis man allerede har matchet til Miles&More og flyr de seks leggene, så man får statusen til feb 2026, er det så lurt å matche vilt i tillegg? Det er vel begrenset hvor mange ganger man kan statusmatche, så jeg satser på heller å holde det gående gjennom ulike *A over tid. Bare med Turkish og Thai, etter M&M skal man vel kunne holde det gående et stykke ut på 30-tallet på den måten.
Utenom de interne fordelene hos de ulike selskapene er det nok ingen fordeler i selve *A med å ha to, men det er trolig mangen på forumet som allerede har matchet til LH uten å ha tatt segment run for å få forlenget. Da er det like greit å matche til f.eks TG og få 24 måneder uten å gjøre noe som helst.
Ah, ville satt pris på om noen kunne sende denne oppskriften på DM. Edit: Fått svar, stor takk til @fridolin
Finnes det en tråd med info om thai gull? Hvor vanskelig å fornye (gir billige billetter mange miles etc), andre gull fordeles, upgrades etc?
Oslo til Sofia via Frankfurt og Munchen. 6 legs i billigste klasse til 2600kr + en natt i Sofia. Aldri vært der før, så blir sikkert en fin tur på toppen av 6 legs
Oslo til Poznan via Munchen og Frankfurt. 6 legs i billigste klasse til 3000kr + en helg i Poznan. Aldri vært der før, så blir sikkert en fin tur på toppen av 6 legs
Gode ideer, har hverken vært i Sofia eller Poznan Fått beskjed om at match har blitt godkjent, men statusen har ikke blitt oppdatert, må vente på oppdatering på websiden før bestilling for å få fordelene?
https://insideflyer.no/forums/threads/guide-thai-airways-royal-orchid-plus-program.920/page-9 Det er vel et par brukere på forum som har hatt eller har høy status i systemet. så selv om tråden er litt død bør det finnes god info fra brukere her inne.
Da har jeg over et par dager sendt info til en del trengende. Gamle venner/og aktive postere. De som har har fått ordnet seg kan redigere/slette posten sin.