Då er det ferietid for Valdresbjarne og familien, og me skal pakke det siste før me sett nasin mot OSL. Får me tid skal me sjekke ut OSL loungen før me tek DY mot MXP og eit par veker med pasta, vin og sang. I oppakningen er kaffikvern, kaffi, boksar til vinflasker og klær for varme dager. Eg har lagt att østerskniv og knivsettet, då eg har fått opp ein brukbar utrusting hos svigers. Og østers er ikkje det ein er kjent for i Italia. Målet med reisa er å gjera ei undersøking om Italia sitt forhold til måltidet har endra seg jamfør tidligare år. Dette er ei undersøking som har foregått over nokre år, og er viktige i portefølja, saman med samanligningsstudieane av Pintxos vs Tapas, kva syner den spanske kulturen best og Engelske Ales, er det eigentleg forskjell på eit øl pumpa med høgrehanda samanlikna med venstrehanda? Den siste utspeler seg over 10 pintar. Nei, no skal det bli godt med ferie! God sundag!
Tidlig en søndags morgen går ferden mot OSL med flybussen (257 EBP for 378kr er innafor) Fra OSL går ferden til SPU, hvor de akkurat har åpnet den nye terminalen. Så håper på forbedringer ift når vi var der for 2 år siden. Så nå skal jeg og Konemor slå oss løs i Split og på Hvar i 5 dager. God Søndag til alle reisende å hjemmeværende medlemmer
På rette sida tå fjellet, Valdrisen er sikkert ikke enig, skal søndagen fordrives med mer maling. Synd med 0-19 i går. Ikke at HFK hadde gjort det noe bedre. God tur.
Ja, Valdres FK er ikkje mykje å skryte av. Lurer på om eg må finne fram keeperhanskene mine att Eg synes det er fint på begge sider av det skikkeleg fjellet, så lenge eg slepp å kjøre nedatt på andre sida av golsfjellet
God ettermiddag fra Lovina Beach på Bali. Vi startet dagen grytidlig, før soloppgang, for å se på delfiner. Veldig trivelig. Vi rakk også en snorkletur med jentene før lunsj. De hadde ikke snorklet før, så vi bare testet hvor godt de likte det og tok en tur rett utenfor hotellet. 5-10 minutter med båt er det litt koraller og masse fargerike fisker. Det falt såpass i smak at vi vurderer en større tur i morgen.
Vegen over fjellet er ikke mye å skryte av om dagen, ei heller Gol. Sjøl om dei har både Traffikkstasjon og Biltema. Varmerekorden vår røyk nesten i går, men det ble vel med tangeringa.
God sundag frå eit solbadande Sunnfjord. Kjekt å få sove ei heil natt. Dagen skal tilbringast på hytta til eit vennepar, men fyrst må det lagast og etast frukost og kaffi må drikkast. God tur, @ValdresBjarne. Vi ser fram til reisebrev!
Ferie. Snart morgenbad, og så blir det Texmex-frokost! Planer for dagen: - Frokost - Bade - Spise is - Bade - "Lunsj" - Bade - Middag - Bade - Vin - Sove
God formiddag fra Sandefjord Litt inaktiv igår så her er jeg tilbake. 12 dager til jeg skal ut å fly igjen. Dagen idag er varm og god, så det blir nok å nyte søndagen vi har fått Ha en god søndag alle sammen
Eg kan stille med Bryggeri! (Og øl) (og spørs om eg ikkje må kontakte loyalty solution for å lage ein event. Ølsmaking og Eurobonus-poeng på Små Vesen Bryggeri på fredag eller laurdag Skal sitte i fagjuryen i år, så oppteken på dagen