Sundag og bløtkake

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Sunnfjordingen, 31. okt 2021.

1. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,618
    Bonuspoeng:
    183
    Du har helt rett det er Norra som var operatør, hadde opprinnelig sas MOL-OSL som ble kansellert så derfor over på Widerøe/Finair/Norra til BGO og videre derfra og hjem :)

ArthurDent, Earl and Kristian like this.
  2. Supersergei

Supersergei Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    721
    Bonuspoeng:
    93
    Ikke jeg heller, men grei unnskyldning for en tur til London:D

ArthurDent, Earl and holmen like this.
  3. Jon_A

Jon_A Medlem

Likes mottatt:
    632
    Bonuspoeng:
    83
    God morgen fra Los Angeles. Hertz status via Nordic Choice gull fungerte bra og jeg har fått utlevert bil for videre tur i retning Las Vegas:
    A2ACD9CF-F37C-42A0-98F6-BBE598906FC9.jpeg

4. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,353
    Bonuspoeng:
    183
    Nice! Hva var opprinnelig booking?

ArthurDent liker dette
  5. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,490
    Bonuspoeng:
    183
    Noen observasjoner på dag 2 av mitt Skyteam-liv:
    - Jeg tror jeg liker Perrier bedre enn Ramløsa (ihvertfall når førstnevnte kommer i ordentlig glass med sitron)
    - maten til AF blir bedre utover dagen, egentlig veldig bra. Kalde vakuumpakkede rundstykker til frokost og varme rundstykker til middag. Middag er vel viktigere enn frokost i Frankrike
    - Hop er hyggelig, og god sjokolade, men ikke mat på samme strekninger som AF
    - AF og KLM har vel de to flyplassene i Europa hvor man desidert taxer mest. CDG-AMS om et par uker må vel bestå av 50% taxing
    - AF har ekstremt hyggelig og serviceinnstilte crew. Når opplevde du sist en purser i SAS som etter å ha behørig matet og skjenket de tre i C, unnskyldte seg, lurte på om vi ville ha noe mer, og så beklaget at hun måtte ta en tur bakover bak gardinen for å bistå med en smekkfull økonomikabin
    - AF sparer ikke på champagnen. Før servering ble de skjenket opp 6 glass, hvor alle tre reisende i C takket nei, etter å ha fått et glass nesten i hånden. Litt uklart hvilken videre skjebne de fikk, men de ble satt i et stativ og forsvant bakover.

Upsaker, ArthurDent, holmen and 7 others like this.
  6. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,085
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Etter en våt og grå natt hadde regnet gitt seg når man ruslet ut i morges. Dagen startet med en god treningsøkt før man kunne ta turen til Ullevål i sol. Der har man sett Oslos beste fotballag banke Solkystens beste fotballag, så det var jo en fin bruk av ettermiddagen :)
    Nå blir det en rolig kveld i sofaen som oppladning til en ny arbeidsuke, nyt kvelden folkens :)

Restriksjonene er enklere enn de var tidligere i år, men fortsatt litt styr.
    Du må fylle ut innreiseskjema og bestille en dag 2-test. Denne testen kan nå være en hurtigtest og trenger ikke lenger være en dyr PCR. Testen må bestilles og betales selv om du forlater UK på eller før dag 2 for du får ikke fylt ut innreiseskjemaet uten referansenummeret du får når du har betalt for en test...
    https://www.gov.uk/guidance/travel-to-england-from-another-country-during-coronavirus-covid-19

7. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    11,068
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Oslo. Gikk en tur langs (sol)kyststien på Nesodden.
    20211031_134148.jpg

Kristian, Earl, Sonictravel and 4 others like this.
  8. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld frå Valdres. Insideflyer har vore nedprioritert i det siste med mykje styr på heimebane og endring av jobb under corona.
    No er det jaggu på tide det blir normalt!
    No er det booka CT, det ser ut til å bli tur over dammen til Thangsgiving og Black friday, hotell er booka, og no planlegg eg Bali om 11 mnd!
    Og på tysdag reiser eg på fyrste konferanse som involverer flytur, så då er det på tur til Mo. Litt rart og ikkje måtte spekulere og rekne på om ein blir Diamant eller ikkje, med omsyn til å bjuda på oppgraderinger! Diamanten er sikra, og det ser ut til å bli registrert over 140 000 poeng og over 90 flygninger før januar er over!
    God sundag, med og utan blautkake!

Kristian, Earl, Sonictravel and 8 others like this.
  9. Jon_A

Jon_A Medlem

Likes mottatt:
    632
    Bonuspoeng:
    83
    Opprinnelig var det medium sedan. Alt annet enn kompakt, økonomi og «managers spesial» skal visst gi tilgang til ultimate choice hvis stedet du leier fra har ultimate choice og du er medlem i loyalitetsprogrammet. Utvalg av biler er da etter statusnivå.

Spielhaug and ArthurDent like this.

Del denne siden