Supertilbud til Jakarta

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Thomas, 14. okt 2014.

  1. Snacky

    Snacky King's Advisor

    Innlegg:
    324
    Likes mottatt:
    255
    Bonuspoeng:
    63
    Er det ikke egentlig litt i overkant å klage på forsinkelse/kansellering/ombooking og problemer med reg. bonuspoeng etc. når hele turen var basert på feilprising, og kostet 6 laken pr. pers. istedenfor de normale 30? Det eneste jeg selv hadde reagert på ville nok kanskje ha vært å bli nedgradert til økonomiklasse.


    Snacky
     
    Last edited: 04. jan 2015
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    he-he, det har du helt rett i egentlig. Men noe skal man da klage på - man er da tross alt nordmann på tur! ;)

    Vi er på tross av forsinkelsen og ombooking til en "dårligere" businessklasse veldig veldig godt fornøyd turen vår i alle fall og har veldig lite å klage på. Og når man hører om 4-7 timers kø i Abu Dhabi de siste dagene for å få booket om, overnatting osv så skal vi være veldig fornøyd med behandlingen vi har fått av Etihad. Likevel er det merkelig at de har booket oss om til AF/KLM, men siden de vistnok fremdeles er plaget av tåke i Abu Dhabi så kan det kanskje være bevist for å unngå å sende oss den veien.

    Vi snakket med ei tysk dame tidligere i dag som skulle ha tatt samme flyet som oss i går, og som nå skulle reise med Etihad til Abu Dhabi i natt og hun hadde fremdeles ikke fått vite noe om videre connection. Og Etihad kunne heller ikke love noe... Veldig glad for at vi ikke er i den situasjonen i alle fall!

    Uansett, en fortvilt situasjon for Etihad dette her spesielt nå på slutten av høytiden, og som allerede nevnt - vi er veldig fornøyd! Og takk igjen for tipset om feilprisingen - håper det dukker opp flere lignende fremover!
     
    Snacky liker dette
  3. Snacky

    Snacky King's Advisor

    Innlegg:
    324
    Likes mottatt:
    255
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, nordmenn er veldig flinke til å klage på "feil" ting. :)
    Sett i etterkant her så ser det jo ut til at dere var heldige(re enn andre) tross alt ...
    Det er vel iallefall generelt ørlite risky å hoppe på slike "sjansebilletter" ;)


    Snacky
     
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Og nå viser det seg at vi var enda heldigere enn andre også. Det ble faktisk ny business med AF fra Jakarta til Singapore og jeg tror vi var totalt fire passasjerer. I tillegg var det vel null i first og to (?) i premium economy, så jeg tror nok ikke akkurat Jakarta - Singapore er der Air France tjener mest penger.... Fint var det i alle fall og vi koste oss (igjen)!
    Så nå gjenstår det bare å se hva KLM stiller med på turen til Amsterdam. Seatguru sier gammel business, men det sa den også om siste flight. Expertflyer får jeg ikke sjekket for den sier bare "Check-In only at Airport" eller noe sånt når jeg prøver. Jaja, vi overlever nok uansett ;)
     
    Robert H, Henning, Jørgen and 2 others like this.
  5. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    KLM har i det minste NORMALT hyggelig og jovial service :)
     

Del denne siden