T 1-Tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 13. febr 2024.

1. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,543
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hovedstaden,

Dukket opp 2 biz billetter til morgendagen som jeg fikk plukket opp, så nå reiser hele familien foran gardinen. Godt vi slapp oppgraderings kostnaden:p
    Edit: Billettene ble tilsendt etter å ha ligget i kø over natten.

Ha en strålende tirsdag alle IF-ere:)

Last edited: 13. febr 2024
    eventyrer, Earl, The_Dude and 10 others like this.
  2. Netrom

Netrom Nytt Medlem

Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3

God morgen fra Moldivene :)

Høres fantastisk ut med en tur til MIA nå!!
    Håper det løser seg med biz! God tur :)

OyvindN, EndreD, obay and 3 others like this.
  3. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen tirsdag. Nok en hvit dag, og snøfreseren får kjenne på hvor viktig den er.

T-mye til neste flytur. Noen som vet hvorfor Appen ikke kan ta imot en WF-booking? Er det ikke samme systemer lenger?

Ha en fin og fargerik dag!

Earl, OyvindN, holmen and 4 others like this.
  4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten
    Her tasser jeg rundt i pysjen fra EVA og lurer på om familien @Maggie skal til MIA snart?

Godt det er helg IMG_3859.jpeg

Earl, OyvindN, holmen and 5 others like this.
  5. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,219
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra et snøtungt vestland. Er det sånn det er å bo på østlandet? Snø og leddbusser ut av ledd… Godt det snart er vår.
    Må visst måke litt snø, selv om vi som regel lever etter Øystein Sundes motto «måkke finne på å måke snø». Men først kaffe!
    God tur til the keys! Dukket billettene opp midt på dagen, eller til «vanlig tid» kl 00:00?

Earl, OyvindN, holmen and 3 others like this.
  6. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,543
    Bonuspoeng:
    183
    De dukket opp på søndag til middag. Jeg booket de med tanke på 24 timers regelen. Ringte inn i går og slapp de tilbake til systemet. Måtte gjennom agent ruletten tre ganger. Hadde plus OSL-CPH-MIA, biz som dukket opp var CPH-MIA.
    Tredje agent endret til OSL-ARN-CPH-MIA. De andre klarte ikke oppgradere fra plus til biz på eksisterende booking.

OyvindN, Spielhaug and obay like this.
  7. obay

obay Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,629
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag!

Her har en allerede sjekket inn 3 pax til LA, men app'en vil ikke vise boarding pass så vi må nok uansett gjøre manuell innsjekk på TRD. Fortsatt ganske varierende vær der borte så her har en pakket litt av alt. Nå er det bare å komme seg gjennom møter, ymse fraværsmeldinger og rosinen i pølsa - foreldremøte :p

T-1

Last edited: 13. febr 2024
    Earl, The_Dude, OyvindN and 4 others like this.
  8. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    15,995
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hovedstaden hvor vinteren fremdeles ikke ser ut til å ha noen planer om å gi slipp.

Tre dager igjen til vi starter vinterferien, og må innrømme at jeg er litt bekymret over kun en times mellomlanding i Munchen siden været på fredag ser ut til å kunne føre til forsinkelser på Gardermoen. Får satse på at det går bra, trenger å komme meg avgårde til et varmere land nå etter denne vinteren!

Earl, OyvindN, Berlioz and 2 others like this.
  9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,720
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra bortekontoret!
    Det ble litt sen avreise i dag, da vi måtte vente på at brøytebilen ble ferdig med å fjerne snøen hos oss. Hunden synes det var helt greit, for da kunne han ligge og dra seg litt lenger enn vanlig. Men jeg rakk likevel trening før jobb, selv om hele Østlandet skulle ut og kjøre bil samtidig som meg. Heldigvis starter vinterferien snart, så folk er andre steder enn i veien for meg. :p

Booket meg en tur til Dublin i går, for AC/DC slapp nyheten om en liten Europa-turne i sommer. De kommer ikke til Norge i denne runden, så da må vi ut på tur. Hotellene i Dublin hadde tydeligvis fått med seg denne nyheten, for det var ikke akkurat billig med hotellrom den helgen. Nå må jeg bare få tak i billetter til konserten.. :rolleyes:

Ha en fin tirsdag!

Earl, The_Dude, OyvindN and 1 other person like this.
  10. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,385
    Bonuspoeng:
    113
    Hei fra DXB-IST med Turkish!

Menyen i dag er som følger:
    20240213_150542.jpg

Jeg burde kanskje se om det finnes en eksisterende turkish-tråd..

Skal innrømme at relativt tilgjengelige biz-billetter med Turkish er noe jeg kommer til å savne fra Star Alliance. Vi tenker om vi skal forsøke å booke australia hvis det lar seg gjøre.

Neste stopp: den herlige loungen i Istanbul

Lite tilleggstips: Marhaba lounge i Dubai, som man har tilgang til som Turkish Business, er bedre enn Lufthansa Senator IMHO.

Earl, The_Dude, OyvindN and 2 others like this.
  11. The_Dude

The_Dude EBG / Asante Gold Elite Plus / LH Senator / Pompøs

Likes mottatt:
    2,298
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld til alle,

etter noe frustrasjon har jeg da gjennomgått et slags rite of passage, og klart å booke kjernefamilien til ZNZ på bonusbilletter til jul/nyttår. Vi liker ET, så det ble to PNR med hver vår OSL-ADD-OSL flyvning. ZNZ-leggene flyr vi sammen.. Siden jeg satt med et greit overskudd av CT, så ble det påspandert 2 stykk for anledningen, og jeg har da poeng og CT igjen til noe biz upgrade + en LH F før sommeren. Med litt flaks får den ene PNRen C hjem igjen på ET714.

Ellers rett over 2 uker til ORD med eldstemann, noe vi selvsagt gleder oss til.

holmen liker dette
  12. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Det er noen år siden SAS-appen nekta å vise reine WF-bookingar, diverre. Reisa må innehalda minst éi SK-flyging og/eller ha 117-bestilingsnummer, meiner eg. SK og WF har vel snart berre ein bagasjeframsendingsavtale, ikkje det svært tette samarbeidet som i gode(?) gamle dagar...

Berlioz liker dette
  13. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for svar, @Kristian. Da får vi stole på oss selv. Som så ofte ellers. Og satse på at vi får sendt bagasjen helt frem, du vet til hvor, etter noen timers stopp i Tromsø. (De har visst en fin stoffbutikk der, hirr, hirr)

Kristian liker dette

Del denne siden