TAP eller andre

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Eddie47, 16. sept 2018.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,691
    Bonuspoeng:
    293
    Du kan bruke poeng og reise med bete tilgjengelighet, da får du poeng for reisen som om du hadde kjøpt den for penger. Eksempelvis en tur til MIA i Biz, gir 32500 poeng om du flyr via CPH. Koster 192000 poeng om du er EBD. (Hvis jeg husker rett).

Men det fordrer jo at du har en masse poeng du ikke vet hva du skal gjøre med..

Eddie47 liker dette
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    888,007
    Bonuspoeng:
    293
    Umulig !!
    Mor er begynt å regne om poengene mine til C reiser rundt i verden, det er derfor ikke tillatt å bruke poeng på slikt!
    Poeng på oppgradering er FY!

Du må huske at poengene ramler ikke inn lenger ....

watchaddicted and RoadKing like this.
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,691
    Bonuspoeng:
    293
    Jaja.. Det var verdt forsøket!

Men, du kan jo bruke poeng på dette på en reise du skal ta med mor på, da får hun en tur i C, og dere får poeng.. Sånn blir både jeg og kona EBD denne perioden.

Eddie47 liker dette
  4. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    42,341
    Bonuspoeng:
    293
    Ulempen med TAP sine heimesider er vel at du ikkje ser kva for bookingklasse du hamnar i, men C, D, J og Z gir 200 % opptjening med TAP, ifølgje SAS. Dersom du faktisk får 200 % opptening på den ruta du sjølv føreslår, så er jo ikkje det så verst med tanke på prisen.

Singapore airlines skal ha rundt 26 laken for tur til New Zealand, men på ein slik reise vil sikkert mor vera med og det sprenger budsjettet. I tillegg får du vel no berre 150 % EB-opptjening hos SQ, ifølgje SAS. Det gir vel like over 30 000 poeng (ta høgde for litt svak hovudrekning her på seinkvelden).

Sånn sett er vel dine eigne framlegg faktisk ganske så gode. SK Plus til King Kong (eller var det Kong Hong?) og til vestkysten av USA er prismessig gunstig.

Herren er jo ganske flyinteressert, så kanskje han kan få løyve frå heimefronten om å dra til Boeng-muséet utanfor Seattle (i tillegg til å ta ein titt på sjølve byen)? Med SK til SFO og United vidare så held vel prisen seg framleis innanfor budsjettrammene.

Da dette genererer kun 18 000 poeng (omtrentleg), så må du jo ut på to turer for å få fornya EBD, men ein tur austover (HKG) og ein tur vestover i SK Plus gir rundt 36 000 poeng og budsjettet held seg meir innanfor rammene enn det Mongstad-rekneskapet gjorde i si tid.

Javel, eg greidde diverre ikkje å kome fram til eit eksotisk reisemål, ei heller eit eksotisk selskap, men SAS på langtur er jo sjeldan feil.

Andre med djupare innsikt i dei mange irrgangane som finst i bonusjegarverda kan nok tipsa om meir spennande reisemåtar.

Lykke til med planlegginga :)

EDIT:
    For å få SK til SFO og UA videre til SEA måtte jeg telefonere til 915 05 400. Da satt jeg i eco hos UA og det gav vel 700 eb-poeng per veg mellom SFO og SEA. De måtte prise billetten manuelt, så da ringte de meg tilbake neste dag med prisen, jeg og jeg betalte vel rundt 12 000 kroner t/r TRD–OSL–CPH–SFO–SEA i SK Plus (og UA eco).

Last edited: 19. sept 2018
    RoadKing, Eddie47 and Avixlo like this.
  5. flying_all

flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

Likes mottatt:
    7,013
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg ville droppa det viss du ikke må til de stedene du reiser uansett... EBD vs EBG forskjellen er pr i dag alt for lite.

Mor kan kjøpe seg gullkort for 5000kr heller også bruker dere de resterende 13000kr på noe annet morro (les fly ;))

Eller dropp hennes gullkort og bruk 18000kr på noe ennå mer morro.

6. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,806
    Bonuspoeng:
    183
    @Eddie47, ikkje høyr på dei. (Fader, tilgje dei for dei veit ikkje kva dei seier.) Klart du skal ha medlemskort farge: kvit? Bli med til Hong Kong i november og hjelp til med å holde ungdommen under kontroll?

Del denne siden