TGIF

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av PCR, 02. mai 2014.

  1. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Öresundsregionen!

    Lite arbete bakom kulisserna med @FlyHi idag innan det blir helg. Ser ut att bli en fin dag på många sätt.

    God tur till er på är på väg någonstans och god helg till resten!
     
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,748
    Bonuspoeng:
    183
    God mornings fra Sola, kaldt men fint vær på disse kanter. Blir en slags opprydningsdag på kontoret i dag.
    Ellers utløper EBGèn min i Juli og med hele to kvalifiserende SAS reiser utgår EBG med høye kneløft.
    Fin ble onsdagen da det dumpet en velkomstgave fra Miles & Smiles ned i postkassen hjemme og med dette er to nye år med Star Gold sikret - Status match i boks.

    IMG_2175.JPG

    Ha en strålende dag der ute :)
     
    Fnate liker dette
  3. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    902
    Likes mottatt:
    293
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Bergen. Nytt forsøk på å komme ut i havet i dag. Barn levert i barnehagen og sykkeltur o kaldt fonvær unnagjort.
     
  4. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    image.jpg

    God morgen fra TAP lounge i Lisboa! OK plass for litt frokost før ferden går videre mot Oslo!
     
  5. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Vekke unger, servere frokost, guttetur til Norwegian Outlet...og så blir det kanskje en bowlingrunde eller to i ettermiddag. Frifredag er digg!
     
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Snødag her i bartebyen.... :mad: :mad: :mad: Nuff'said

    Grompf...!!!
     
  7. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Hilton CPH. For 65 DKK og 20k HHonors-poeng så må jeg si dette var litt av et kupp. Fikk til og med badekåpe og slippers :D

    Om en liten time tar jeg turen over til terminalen for innsjekking og møte med de andre i reisefølget. SQ351 til SIN står på programmet i dag :)

    Ha en fantastisk fredag!
     
    Ruby, SASDC8 and Bizflyer like this.
  8. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Æsj. Var det ikke fredag for et par dager siden? Var det onsdag sa du? Akkurat...

    God fredag. Relativt tidlig oppe. Avreise til jobb etterhvert, der jeg skal bruke mesteparten av dagen på å se på en kollega gjøre jobben min, og passe på at han ikke gjør noe galt, sånn at han kan vikariere når jeg skal ha fri om noen uker. Ha en god inneklemt en alle som jobber, og en ikke så inneklemt en alle som ikke jobber.
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra kontoret!
    Ute skinner sola og her inne sitter jeg.
    Har en følelse av at det er mandag i dag. Men så er det jo sannelig fredag. Og greit er jo det.
    Nok å gjøre på jobb i dag, så dagen skal nok gå unna.

    God helg, folkens!
     
  10. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Bodø.

    Fridagen nytes fra foreløpig fra sofaen der frokost inntas og viktige nettsider sjekkes ;) Snøen som falt i går kveld har heldigvis smeltet i løpet av natten, og der sol og hele 3,2 plussgarder ute. Juhuu!

    På tide å gjøre noe fornuftig sier min bedre halvdel, og må nok dessverre høre etter denne gangen. Tipper "noe fornuftig" er synonymt med ting jeg virkelig ikke har lyst å gjøre når man har fri fra jobb...

    Thai middag i kveld med gode venner på den lokale shappa i kveld, så dagen blir nødvendigvis bedre ;)

    Ha en bedre fredag!
     
  11. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    ....da var årets 2. Italiareise booket og bekreftet og det før 1. turen er gjennomført. Blir en tur til Pisa/Toscana en langhelg i oktober. Norwegian t/r Pisa - blir lengste turen jeg har fløyet med Norwegian....og jeg har fløyet mye med DY.
     
  12. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God fredag fra Pilestredet. I dag ble et par exfac flervalgsprøver tatt og en disposisjon til oppgave i Asiatiske studier levert inn. Etter noen par dager med intens lesing og skriving blir det deilig med en litt chill helg. I kveld blir det grillings og øl hos en kompis!

    God helg!
     
  13. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Inneklemt dag er ikke så mye fridag når man har innleveringer som skal gjøres. Tid til bonusfeber blir det though, da jeg sitter å venter mens programmet prøver å løse et 16x16 sudokubrett. 23 minutes and counting. Til sammenligning tok et 12x12 brett ikke mer enn et par sekunder.
     
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    MILLER TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIME!!!!

    - Klikk
    - Sluuuuuuuurp
    - Raaaaaaap
    - BåiiiiIIIiiiIiIIiiIIIiIIi

    Feirer at jeg omsider har fått kommet med på www.nra.org og bestilt meg litt dekor til kofferten min samt litt capser or ymse.
     
  15. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Simulerer longhaul her nå: Dobbelt GT og litt nøtter før middag. SKÅL!
     
  16. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Good times. Du kan komplettere det hele med denne voice generatoren her: http://www2.research.att.com/~ttsweb/tts/demo.php
    Lauren og Crystal kan lett foreslå en ekstra GT før maten, om det er det du vil. Crystal har full kontroll på hjemmeautomasjonen min.
    Sånn i disse Big Bang Theory tider, mener jeg.
     
    Robert H and AndersB like this.
  17. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Crystal var best på
    Fnate is a friend of mine, and he is very found of BAs galley kitchen
    :)
     
    Fnate and AndersB like this.
  18. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Her er det ikke annen automasjon enn Gunda som støvsuger på kommando når jeg ikke er hjemme, og hun er taus. (Kanskje hun burde hete Birgitte)
     
    Robert H and Fnate like this.
  19. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Da var taco fortært, jr i loppekassen og Aass pilsner samt ukens tax-free kupp Glenmorangie the original 10 y.o. (339,- 1L vs 664 pr ltr på polet )kommet i glasset. Den er ikke på noe vis fantastisk, men halve gleden er jo den gode følelsen av pengene man har spart/snytt staten for. Fruen er ute på noe jente-styr, og jeg prøver å bestemme meg for om det blir Nytt på nytt eller en gammal og god krigsfilm på Netflix. Skulle egentlig malt noe i kjelleren, men ikke si det til noen.
     
    AndersB liker dette
  20. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    ...jeg synes jeg leste noe om miller saa jeg dro sporenstreks opp til Bainbridge Brewing Company og fikk igjen troen paa menneskene, livet og godt øl....en kan kan skade av slike utbrudd paa en fredag
     
    Fnate liker dette

Del denne siden