Se linken under for tilbudet. Booket selv, ser ikke ut til å være error fare men heller et godt tilbud med meget lav kilometerpris. Vet ikke når det eventuelt utløper. http://www.fly4free.com/flight-deal...n-to-fabulous-new-zealand-for-staggering-347/
23K grunnpoeng for ca 6K penger er god butikk Men ryggen min orker ikke så lange strekk å økonomi gitt
Dette frister litt.. Snakket jo tidligere om å klare 45k poeng i året med ungene. Er vel ingen billigere måte enn dette?
Prøv å se om du kan finne "fare conditions", på TG sine bookingsider er det helt til høyre. Usikker på Momondo. Den første bokstaven, som regel W eller Q indikerer bookingklasse.
Denne kan bookes direkte på thaiairways.com i Q (100% EuroBonus) for 5100 NOK. Eksempel på dato 2–10 september. Under den gule "Continue" knappen finner du "Fare Basis Information". Første bokstaven i denne koden Q1MZ1GBE, kan du sjekke opp mot det FFP du lurer på, f. eks. SAS EuroBonus. Prosentsatsen ganger du opp mot antall miles turen totalt er. MileCalc.com er fin å bruke.
Nå kan du også fly LHR-AKL-BKK-LHR for under 4500,- med Thai: http://www.secretflying.com/2016/08...-auckland-new-zealand-for-only-389-roundtrip/
Godt tilbud, men alt for langt å reise i monkey-class. Krysser øynene og håper på noen knalltilbud i business eller first i løpet av høsten.... Hadde også vært trivelig med feilprising hos ett eller annet selskap hos Star Alliance...noe slik som BA hadde noen av i fjor
Fant ca 5200kr, men doblet seg om en legger inn stopp noen dager i Bkk. Ifølge linken så har enkelte fått til samme pris med stopover.
Vil hadde jo ethiopian i januar Men ellers enig, trenger business til 4-5000kr fra Oslo igjen Kommer vel an på tilgjengeligheten på de aktuelle dagene. Reglene tillater et stopp i BKK. Har gitt opp denne for nå. Reiser til Sør-Afrika med ungene i høstferien. Da får vi se hvor godt de takler en slik tur. Går det fint blir det nok å hoppe på økonomi-tilbud. Spesielt de som gir 20k+ poeng.. Som mor alltid har sagt. Man skal tidlig MRe om man evig-gull skal ha på det attende år.
Kul holding foxy, men det er liksom 5 ganger prisen. 5 100 NOK vs. 26 000 NOK. (Enda bedre å legge på "litt" og fly First med LX/LH/SQ).
Ikke noe problem med stoppover.. la inn LHR-BKK (31.5) BKK-AKL (3.6) AKL-BKK (9.6) BKK-LHR (13-6) Pris ca 4.700,- Klasse W som etter hva jeg kan se gir 25% BP, Slenger man på 700 kr til så får man klasse Q og 100% BP Men tilbudet utløper i dag etter hva jeg kunne se.
Og der var tilbudet borte. Snakket med en hyggelig fyr hos Thai i London i dag for å oppgradere bookingkoden. Det hadde kosta ca. 4k NOK. Han var mektig imponert over prisen vi hadde fått for reisen. Det kan nok være at for en del av dere så vil det være bedre å reise med SQ i C. Men da tipper jeg du må gange opp 4k noen ganger. Så jeg skal drikke GT i plastglass og være meget fornøyd med neste års sommerferie!
Jeg holder med deg i å være strålende fornøyd med å ha landet den reisen til den prisen. Som en kuriositet kan det nevnes at billetter i anstendig tid på døgnet/uka på strekningen OSL-EVE-OSL sjelden er å få under 3000kr, og det er en vits av en flyreise sammenlignet med din. Way to go!