God morgen fra Torshov! Tidlig start på lørdagen, men skal ut og fly så da går det bra. Turen går i første omgang til Houston for å holde et innlegg på en konferanse. Deretter blir det en liten avstikker til Sør-Amerika i halvannen uke før turen går hjem igjen. Totalt blir det denne ruten de neste to ukene: God blanding av økonomi og business (med majoriteten i økonomi). Ha en strålende dag!
God morgen fra DOH. Førsteklasseloungen pusses opp, Oryx var utsolgt og jeg gadd ikke sikkerhetskontroll igjen. Sånn ser det ut;
God morgen fra Oslo vest. I dag blir det håndball cup med minsten, før det blir Oktober fest i kveld for de voksne. Ingen tur denne helg, men neste kan by på en overraskelse. Ha en fin lørdag alle If-ere
God morgen fra det Indre Østfold! Ingen flyturer de nærmeste dagene, det erstattes med en tur til Bygg Reis Deg og noen teaterting med fruen senere i kveld. Alltid spennende å se hva vi skal se på! God lørdag - husk vinterdekk!
God morgen fra BA loungen GVA. Fin lounge bygget i moderne sveitsisk stil. BA crewet LHR-GVA var et av de mest sprudlende jeg har borte i fra noe selskap. Pursher tok seg en tur gjennom kabinen når han var ferdig og småpratet litt med alle gull og lurte på om vi ville ha noe å drikke (Y hos BA får en flaske vann, men han lurte på om vi ville ha noe annet). Med flytid på 1.15 var det full innsats hele veien. Edit: Pursher hilste på før avgang i dag også, og lurte på om det var «anything they could do, please let us know”. Litt småpinlig når man sitter på vindussete langt bak i en fullpakket Y, men hyggelig likevel. Rakk akkurat frokost hos Cathay F på T3. Da er det flat white hos Qantas. Edit: American Flagship First har bra mat. Ny edit. Qantas «restauranten» åpner kl 17. 17.05 var det nesten allerede fullt og folk ble avvist (de hadde noen bord reservert for egne F). Bra middag.
God morgen, og god helg! Venter i spenning på om det faktisk kommer snø. Har derfor planlagt innehelg. Fikk booket bonusbilletter til LAX i går, men den turen går ikke før i september. Mye reiser planlagt før den tid, heldigvis! Ha en fin en!
Morn fra godstolen. Holder på å planlegge hvorvidt jeg skal bo en eller to etter i Oslo ifm An evening of conversation. Rekker ikke siste fly hjem på tirsdag, men har også lyst å treffe en venn og ta en øl, noe som blir vanskelig dersom jeg er på museet. Så det blir sikkert at jeg flyr mandag etter jobb og til jobb onsdag morgen. @milehigh du ville være min +1 14/11? Ha en flott lørdag
Mårnings fra høstkaldt Oslo! Her har man fått booket inn time for reisevaksinering, må vist ha gullfeberattest forut for visa søknad til Uganda om jeg har skjønt rett, uansett må det på plass i løpet av de nærmeste månedene. Barnslig som jeg er gjør bare behovet for denslags at forventningene om en spennende og eksotisk reise går i været, og så får en håpe at all vaksineringen gir en sunn reise. Av mer hjemmelaget sysler er det straks høstdugnad så da får en rake og plukke løv noen timer, bare jeg blir ferdig før polet stenger er alt ok. Ha en super lørdag!
God formiddag fra et grått Østland. I dag bikket jeg over inn i toppstatus igjen, etter en kjapp tur til Frankrike gav overraskende mange poeng (8730 for t/r). Litt vemodig at dette sikkert blir siste jakt etter status hos SAS.
God morgen/ettermiddag. Her i sydligere syden er alt vel. Solbrent og overforet som seg hør og bør på dise breddegrader. Tror Conrad Singapore må ha lurkikket i kalenderen for plutselig stod dette på salongbordet:
Sovnet midt i Q1 da jeg prøvde å se F1-kvalifiseringen i går, så da har jeg noe å kose meg med på senga i dag. Kvelden bringer god mat og vin hos en kamerat. Ellers fikk jeg inn poeng for manglende servering hos SAS i går så alt i alt en fin helg allerede. Velg full image ved siden av bildene. Gratulerer med dagen, hvis det er en bursdagsgave!
Klar for 10t og 35m i United økonomi. Fikk heldigvis byttet bort midtsetet jeg ble plassert i ved innsjekk.
God lørdag! Rolig lørdag da en må prøve å ta etter litt etterslep på jobb. Minste jenta har abstinenser på USA-tur med "storfly". Legg forøvrig merke til business class
Tøffe tak. Noen @mathiasfe sitter trangt, får får sikkert tørt rundstykke. Mens andre heller spiser kake @kiev og @Wiolenze. Selv skal jeg drikke kaffe og konstatere at det er høst utenfor. Også se om jeg ikke kan tilbringe et par timer med Duolingo og noen flere timer med jobb i dag. Det første snøfillene danser i luften utenfor i dag. Nok et varsel om at det ikke er nok bookinger i SAS appen til vinteren... PS: Før konserten mat i Vika/Oslo konserthus. Noen som har et godt forslag? Edit: gratulerer med dagen @kiev !
Takker! Ellers har også loungen fått ryktet og kom med gave samt pøser på med champagne. Feiret her for fire år siden også, og gode gamle Konrad kan fort gjøre dette til en vane! Eneste skår i gleden er at den bag taggen kunne godt kommet tidligere. Her er nemlig den andre kofferten, kun 16 624 km unna Nå virket insert picture, fingertrøbbel