Alle "likes" er gitt i sympati! Samstundes tykkjer eg om dine kommentarar til forseinkingar og diverse ombookingar er ganske artige. Galgenhumor er fint! Måtte det ikkje gå fullstendig til Hell, dette!
Damen i Loungen som var velvilligheten selv .. så det samme som meg, SK811 kl 17 ennå ikke var gått .. ringte billettkontoret og fikk oss på 1. benk til London og nå sitter vi det .. ny avgang kl 19:30 .. kanskje?? Ny tid .. 19:45
Håper det går bra. Hvis ikke er det noen utmerkede tråder her om forsinket bagasje og masse forsikring som kan fremvises til Mor. Enkelte av det kjønnet blir direkte oppildnet av muligheten til å shoppe i vilden sky, så kanskje win-win? (PS: ikke vis vår reise til Singapore hvor bagasjen lå ti dager i Mexico city. Den historien er ikke oppbyggende…)
Vi reiste ganske direkte ja, men mulig kofferten har opparbeidet dårlige vaner siden den insisterte på egen jordomseiling. Men nok avsporing. Nå krysser vi fingre, tær og hele tolvfingertarmen for at alt går bra med Far og ikke minst Mor!
Uff, trodde vi hadde hatt nok nerver og styr i går med Sunnfjordingen, men dette er jo enda verre... håper virkelig dere kommer avgårde til LHR i kveld og resten av turen går som den skal Eddie! Krysser fingrene for dere!
Rene eventyret dette Med GT i hånden har @Eddie47 utvist stoisk ro kun en bergenser i sin beste alder kan Riktig god tur over til LHR! Gleder meg stort til fortsettelsen
Slutt å reis direkte og bli med kofferten vis MEX neste gang. Så får mor oppleve gledene med litt jordomseiling.
Nå landet vi på LHR Vi fikk mat underveis Det største problemet var å åpne plasten uten å bruke tennene Var det godt? Men drikken var god
Heldigvis 2/2 med reisebrev avgårde i tide i dag. Så får vi håpe at @Sonictravel er på vei i moegen. riktig god tur
Akkurat når jeg trodde SAS catering ikke kunne synke dypere, så serverer de umodne ripsbær i en potetsalatgraut! Og skryter av det på etiketten!!! Makan!!!! Men bra at de kompenserer med bakteriedrepende og kininholdig drikke. Ganske sikker på at dere dermed gikk klar av malaria på BGO og OSL.
Installert på på Hilton Garden .. Koffertene kom på båndet, jeg tenkte jeg måtte sjekke … selv om de var sjekket inn til BKK Nå tenker jeg dagen har vært lang nok ..