Til Taiwan med EVA i premium økonomi

Tråd i 'Reisebrev' startet av bombusfervidus, 19. mars 2024.

  1. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,621
    Likes mottatt:
    6,070
    Bonuspoeng:
    183
    Da starter push-back straks. Ser ut som gaten vi bruker idag har fått noe skade etter jordskjelvet tidligere idag.

    IMG_7581.jpeg

    IMG_7580.jpeg

    IMG_7583.jpeg
     
    EndreD, mathiasfe, Kristian and 16 others like this.
  2. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,621
    Likes mottatt:
    6,070
    Bonuspoeng:
    183
    BR87 landet nesten 40 minutter etter skjemaet i dag. Et ukjent antall passasjerer rakk ikke neste fly siden det ble annonsert at de vil bli kontaktet etter landing. Da vi gikk av, så jeg fire politifolk sto ved gaten og tittet på passasjerer som kom ut av flyet. Antar at de ventet på konkret(e) person(er).

    Så startet jakten på lounge. Den nye *A ligger i non-Schengen område, så den fikk vi ikke tilgang til. Så prøvde vi Lufthansa sin lounge, men vi ble stoppet rett før sikkerhetskontrollen på satellitten fordi Oslo-flyet vårt ikke går fra den satellitten. Så tenkte vi å prøve den gamle loungen. Da vi spurte en flyplassansatt om veien til den loungen, ble vi informert om at den er stengt. Da ble jeg og guttungen ganske lei av CDG alt. Så vi dro til satellitten der flyet vårt skal gå fra og ble værende der .
     
    mathiasfe, Kristian, jgroneng and 9 others like this.
  3. ccurrahee

    ccurrahee Jobb jobb jobb

    Innlegg:
    10,263
    Likes mottatt:
    36,924
    Bonuspoeng:
    293
    Tusen takk for en veldig fin beskrivesle.

    Jeg minnes skikkelig voksen kjeft da jeg tok bilde av feil ting på nasjonalmuseet

    Og ser at jeg må lese meg mer opp på mat, og ikke minst fortsette å tagge spisesteder ut fra deres måltider ;)
     
  4. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,621
    Likes mottatt:
    6,070
    Bonuspoeng:
    183
    Da er vi endelig i Oslo igjen. Vet ikke helt om jeg føler meg velkommen da dette bildet ble tatt rett etter landingen. Men godt å komme hjem igjen uansett. Skal skrive en liten oppsummering så fort jeg kan før dette reisebrevet avsluttes.

    IMG_7616.jpeg
     
    gryn, EndreD, mathiasfe and 10 others like this.
  5. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,384
    Likes mottatt:
    8,788
    Bonuspoeng:
    183
    CDG er verste transfer i Europa, uansett flyselskap og allianse du reiser med.

    Til og med FRA fremstår som ryddig og lett manøvrerbar i sammenligning.
     
    Insomnia4u, RoadKing and paron like this.
  6. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,536
    Likes mottatt:
    36,999
    Bonuspoeng:
    293
    Det ser ut som ei veldig fin reise og den dagen eg skal tilbake til Taiwan, så har eg ein del å utforska. Takk for at du delte :)
     
  7. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    2,118
    Likes mottatt:
    15,011
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for fint og fyldig reisebrev.
     

Del denne siden