God midt på dagen fra Sandefjord og Torp. Her har man akkurat fått dratt seg gjennom sikkerhetskontrollen, så sitter man her på en hard stol med tilhørende bord og blomster. Blir 15:40-avgangen til SVG så videre til BGO før en stikker hjem til Oslo. Ser det blir airBaltic for bolaget hjem til OSL fra BGO. Og da med A220 så sånn sett positiv - da det er ny flytype for min del.. Ha en meget oppgående tirsdag!
God ettermiddag frå det Vestlandske. Kjenner at Moderna som nr 3 sparker litt meir enn Pfizer gjorde som nr 2. +4 timer og eg har hodepine og er litt tungpusten. Snuffsingen har heldigvis gitt seg igjen. Ha ein god dag videre.
God ettermiddag fra en lounge med god plass. Deilig, lenge siden jeg slapp å slåss for sitteplass på innenriks. Har forøvrig hatt en chat med sas i dag, da fruen ble akutt syk (omgangssyke) ble det behov for å splitte billetten og kansellere hennes, om det var mulig. Jeg gadd ikke sitte i tlf kø for å få nei, så jeg prøvde chatten for å høre om det gikk an (bonus en vei, billett for poeng andre veien) og altså noen timer til avgang. Lo and behold! Ikke bare svarte svensken i andre enden at det lot seg gjøre, men tilbød seg uoppfordret å ordne det og. Meget fornøyd Litt mindre fornøyd nå da det tikket inn mld om 40 min forsinkelse. Jaja, man kan vel ikke få i pose ig sekk.
Blir en andre innlegg også, god aften fra KLM Crown Lounge AMS. «Favoritt-Cavaen» er på plass; Sterkere saker også for de som liker slikt; Flighten hjem er med KLM så skal prøve å spe på med noen bilder fra serveringen der ila kvelden KLM byr på relativt tom cabin foran gardina, 3 pax på 4 rader(16max cap siden det er ledige midtsete). I det minste glad jeg valgte KLM’s siste hjem fremfor SAS som igjen byr på innstilt avgang. KLM bydde på salat med kylling, ost og krutonger. Muligens oppkalt etter en gammel mann fra Roma? Ingen «edle» bobler hos KLM men Cava og GT fikk flyte fritt; Drikkemenyen til slutt om noen skulle la seg friste;
Typisk lounge-fylling av glass fra Nordbaggare. Hey! det er gratis og kan jo gå tomt, så la oss fylle hvitvinsglass med musserende vin opp til 85%. Meget stilfullt.
Når lounge-politiet patruljerer IF så er det viktig å poste bilder med kun noen få cl i glassene. Evt ikke ta bilder av fyllingsgraden.