Hei, Reiser ofte BGO-OSL med SAS, og har egentlig tilgang til lounge ved avreise. Siden det ikke er lounge på BGO lurer jeg på om det er mulig å gå innom SAS-loungen på OSL Innland for en matbit før jeg forlater terminalbygget? Det ser ut som om det går fint å bevege seg fritt til/fra innlandshallen ved ankomst? Vil tilgangen til loungen teknisk sett fungere med en billett med ankomst OSL den aktuelle dagen?
I-lands problem. Men mener du faktisk at det er fornuftig bruk av tid. Slit med helsa, mye tomme kalorier i den kantina. Du kan vel kanskje ta et glass vann med kullsyre, noe gullerøtter og et eple. Tenker bare på helsa til alle er på forumet inkludert meg selv
Du får "ta en for laget" som de refereres til her på forumet og prøve det neste gang du ankommer OSL.
Ingen tilgang ettersom du ikke har en gyldig billett, kun en "gammel" billett. Før kom man inn med billett for påfølgende dag, men dette har de også satt en stopper for. Veldig dumt for oss med EBD som må må spørre dragene om inngang..
Kan bekrefte at det eneste som virker er boardingkort (papi/elektronisk). Og det må være gyldig med korrekt registrert tid/sted/klasse/status for at Sesam skal lukke seg opp. Å prøve med bare statuskort virker ikke uansett hvilken farge eller fugl som måtte være på forsiden. Blir bare kluss og dårlig stemning i pølseboden
Ja, tenk at datasystemet er så primitivt. Det må da være enkelt å la de som har sine "papirer" i orden kunne gå inn med kortet.
Har man også tilgang til innenlandslounge ved ankomst som EBD eller gjelder dette bare utenlandsturer?
Kan jeg benytte meg av utenriksloungen ved ankomst meg Lufthansa før jeg flyr vidre med SAS innenlands?
Prøv, men bruk boardingkortet for innenlands reisen. Maskinen ser ikke forskjell på innenriks og utenriks .. Har gjort det flere ganger på vei fra ARN til BGO
Snakk om lounge (ville ikke starte ny tråd). På min reise i Pluss OSL - ARN - HGK står de på hjemmesiden bare på første etappen OSL - ARN Tilgang til lounge... men det gjelder vel også for ARN. Hvordan er det med HKG. Jeg er bare EBS, men gir Eco+ tilgang til noe der? Eller er det noe man bør kjøpe (husker at jeg var på gratis lounge med Diners den gangen jeg mellomlander der^^)
Du har tilgang til SAS sine egne lounger når du reiser i Plus. Det vil da si Oslo og Stockholm på utreisen. SAS har egne lounger i Chicago, København, Gøteborg, Helsinki, New York, Oslo, Paris og Stockholm, ikke Hong Kong.
Har selv gått innom osl innlands lounge ved ankomst innenlandsreise. Var drit sulten og det var torsdag, så tenkte at et par pølser kan vel bolaget spander på meg, å det gjorde de
Ja, det går greit, bare bruk innenriks billetten din. Generelt sikkert greit å være diskré med dette, bare scann på maskinen. Dragene har sikkert sine meninger om dette.
Har du diamant har du adgang på utanlandsloungen sjølv utan vidare forbindelse, så lenge du kjem inn med *A. Eg veit ikkje om det er svar på spørsmålet? (Ouzo-tåke) Adgangsreglane på SAS.no er ganske så klare.