Tilgjengelighet SAS bonusbilletter

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Bettan, 20. mai 2015.

  1. Bettan

    Bettan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    369
    Likes mottatt:
    367
    Bonuspoeng:
    63
    Hei,

    Sitter og ser på en tur for meg og fruen t/r Tokyo i SAS Business i mars/april neste år, rundt påsketider altså.
    Ser det er litt ledig, men dårlig på de datoene vi ser for oss.

    Har noen erfaring om dette har en tendens til å endre seg/variere, altså at jeg plutselig kan finne ledige bonusseter hvis jeg søker igjen i morgen/neste uke/neste måned?
     
  2. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Vanskelig å si, det kan hende men det kan også hende at det blir dårligere tilgjengelighet, hvis jeg var deg ville jeg booket de som passet best av det som er ledig nå for så og følge med om det åpner seg noe som passer bedre og så bestille disse.
     
  3. fastlane83

    fastlane83 Nytt Medlem

    Innlegg:
    23
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Er det vanlig at det ikke kommer opp noen alternativ for Plus og Business når man skal bestille bonusbilletter på nett? Kun poeng (beste pris). Får kun valgt GO
     
  4. bern747

    bern747 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    375
    Bonuspoeng:
    63
    Gjelder dette en Interkontinental reise så går det av en eller annen grunn ikke an å bestille Plus på bonusreise (ennå...) Correct me if I'm wrong.

    Dersom du ikke får opp noen alternativ i Business er det ikke tilgjengelige billetter.

    Tilgjengjeligheten på interkontinentale reiser (i hvertfall i Business) er tidvis meget begrenset, så kommer du over noen plasser sånn ca når tenker og reise er det bare å booke i vei. Bonusbilletter kan uansett avbestilles 24t innen avreise - og skattene får du refundert.
     

Del denne siden