Tips/bistand til å finne to businessbilletter i Oktober

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av Hrugeldal, 07. juni 2018.

  1. Hrugeldal

    Hrugeldal Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei,

    Jeg har en CT jeg ønsker å bruke til New York i Oktober. Torsdag 11 ocotber til søndag 14 october for å være nøyaktig.

    Business-seter ville vært fint når man først er i gang, men SAS ser ikke ut til å ha noenting tilgjengelig bortsett fra noe i September måned.
    Heller ikke med United sin kalender klarer jeg finne noen, selv om jeg forsøker fra alle de store byene i Europa, slik at jeg deretter kan komme meg dit fra Oslo på en lavere klasse.

    Det beste hadde vært SASbusiness direkte, men kan også reise business fra en av de andre store byene i Europa.

    For øvelsen sin skyld forsøker jeg også se hvordan det ligger an bare noen uker frem i tid, og selv om jeg fra tid til annen klarer å finne en stk den ene veien, så virker det håpløst å finne noe i retur.

    Er det uvitenhet fra min side, eller er dette faktisk tilfelle?

    Dersom det er noen som har mulighet til å gi meg noen tips til hvordan jeg best lykkes med å få 2for1 på business på disse datoene, så er jeg evig takknemlig!
     
    Last edited: 07. juni 2018
  2. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Det kan du nok bare glemme. Du er mange måneder for seint ute.
    SAS legger ut Businessbillettene sine 330 dager før og de blir som oftest borte veldig raskt.

    Siden du er så låst på datoer og samtidig som det er i høstferietiden gjør det ikke saken bedre
     
    Hrugeldal liker dette
  3. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,465
    Likes mottatt:
    5,614
    Bonuspoeng:
    183
    Ser to biz-seter fra Genève til New York tidlig 11. okt. Det ser ut som dere bør reise fra Oslo kvelden før. Jeg ser foreløpig ingen ledige biz-seter østover 14. okt., men det er to ledige biz-seter fra New York til Frankfurt 15. okt. Regner med det er nok hint til at du finner resten selv.
     
    Last edited: 08. juni 2018
    Hrugeldal and Shyneno like this.

Del denne siden