God morgen fra kontorkrakken. Solen skinner inn på skjermene, men det hindret en ikke i å booke første del av neste års sommerferie. Oppdaget at TG ligger med relativt gode priser OSL-BKK, langt utover i 2027, så da ble sjansen grepet. Slik morgenaktivitet gir en humørboost. Ha en feiende flott tirsdag!
Oh, torsdag, nå trodde jeg at jeg var blitt utsatt for ekstrem jetlag, men nærmere ettersyn viser at tirsdag er dagen I en uber i København på vei til dagens innsats før det blir hjem til OSL med SK utpå kvelden, ha en super tirsdag!
Ble litt forvirra her når det stod "TORSDAG ER EN GOD BOOKINGDAG" i trådtittelen, for det er jo hjemreisedagen min, men fant ganske fort ut at det måtte være en skriveleif som nå er retta Ha en fin tirsdag folks.
God morgen fra MBT. Smått værsyke etter en drøy uke i nord så det blir flytur, reisen går med SK direkte til CHQ på første benk. Ikke noe spennende men i det minste rimelig garantert med OK vær noen dager. Ingen retur booket men det «dukker» vel opp noe fornuftig
God morgen fra Royal GardenTrondheim. Life is a carousel: Posisjoneringsnatt for nordgående hurtigrute Polarlys. Behagelig avgangstid 12.45 gir lat morgen. Blir trivelig å gjenoppleve eks-forlovedens "skolevei" med moderne båt og full forpleining. Og ny utsikt fra "mitt hotell" hver morgen. Ha en fin tirsdag!