Mandag .. ja ja

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 10. aug 2026 kl 09:08.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    888,569
    Bonuspoeng:
    293
    Godt det er helg, men regnbygen fra i går har ennå ikke gitt seg ..
    Kjøret på hytten likevel og veimyndighetene melder om at vi må være obs på om det har kommet noen jordras hist og her image.jpg

2. Flyrlavt

Flyrlavt EBB & Meny mer

Likes mottatt:
    4,991
    Bonuspoeng:
    113
    God mandag. Både jeg og mannen jeg ikke bor på hotell hos lengre liker mandag. Det er fortsatt helg her også, vertfall en stund til.
    Har sånn smått begynt å lete etter alternativer for 2 CT som går ut om 4 måneder, jeg har vært i gamet i noen år nå og har aldri latt en CT gå til spille, det skal jeg sørge for at ikke skjer i år heller.
    Så lenge fleksibiliteten min ikke endrer seg så ser det ikke ut til at det skal bli noen problem. Vietnam står høyt på listen, ble dessverre kun 4 dager der sist gang.

Ha en god uke!

3. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    40,228
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et møte et sted på dent verdensvidenettet.

Her er det start på en hektisk uke, med en haug med møter før ferden går mot OSL senere og en tur ned til CPH i kveld.

Stuttfeiten, Eddie47, obay and 5 others like this.
  4. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    27,930
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra kontoret.

Ingen regn på vei til jobb. Det er sommer, juhu! Har begynt å glede meg til pstereo festival, selv om det er nesten to uker til.
    Kom i helgen frem til at det er svært lite igjen å få på plass i leiligheten, og at all fritid deretter faktisk er fritid når man ser bort fra å starte opp støvsuge/vaskeroboten (pluss litt manuell vasking, men med lite overflate går det unna fort) og en klesvask i ny og ne. Dette var hele målet med å flytte fra hus... men hva fritiden som vi ikke er vant til skal brukes til må vi bare finne ut av. Mer trening? Flere bar/restaurantbesøk? Mer reising? Kanskje lære et ekstra språk? Mulighetene er mange!

Ha en fin mandag :)

5. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,654
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra starten på litt pakking, i morgen går turen til Rio på jobb via LIS. Lenge siden sist i Rio, men det er vel som sist at en må passe på flere steder da det er ganske dodgy. Men så får en nok besøkt Churrascaria.
    Ellers så er vi omtrent ferdig med eget trenings rom i huset, veldig digg.(For de som liker slikt)
    Så letes det etter bedre ruting til SCL/PUQ uten x2 overnattinger, samt retur i Januar. Jammen skal det 7kontinent besøkes i Desember :cool:

6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    82,074
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra fysioterapeuten.
    Har en vondt som må fikses litt på.
    Var alt for tidlig ute, for det var ingen på veien nå kl 9? Jaja. Det gjorde at jeg fikk tid til å ringe SAS og legge til en feeder. Greit å bruke tiden til noe nyttig!

Solen skinner forøvrig. :cool:

Ha en fin en!

7. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,799
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag ja, herifra oslos vestre ytterkant. Solen skinner, det er jobb, mandag og motivasjonen er større for en spennende reise. Det er kanskje ofte slik på mandager og ikke ukjent fenomen?

Bare å brette opp og komme seg igjennom dagens muligheter, blir bra. Ønsker medforumister en strålende mandag og kommende uke!

8. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    19,124
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn.

Tilbake til jobb i ettermiddag, avspaserte i helga for å være på tur m 14 gamle kompiser på en "øde" øy.

De ble imponert over reiseplanene det neste halvåret.
    Seychellene, Maldivene og Washington, alt i biz.

Han ene hadde akkurat kjøpt seg hytte til 3,7mill- jeg satt opp et regnestykke:

Da kunne du heller kjøpt 37 Maldiveneturer
    Nå er du 60 år- du kunne reist en gang i året til du er 97, evt to ggr+ i året til du er 75.

Du slipper å beise, klippe plen,trær og busker. Du slipper forsikringer og avgifter, Du slipper å kjøpe båt, og du har ikke noe press om å bruke hytta selv når det er drittvær og du egentlig ikke vil.
    :p

Bonusnisse math

9. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    888,569
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg er pensjonist ....
    Jeg har hytte og reiser dit selv om det er drittvær også når det er helg ..., gleden er at det er en Kiwi og Meny butikk på veien som gjør provianteringen "lønnsom".

Jeg reiser 2-3 ganger i året på lengre turer i eleverte klasser, Canada om knappe fire uker ....

Sonictravel, Stuttfeiten and haifinn like this.

Del denne siden