Tirsdag i Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 08. des 2020.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra trønderriket
    Det er vel tirsdag andre steder i landet også men nå startet jeg tråden så da så..:):)
    En kopp kaffe under beltet allerede og nr. to er på vei, deretter blir det vel å jobbe litt også. Litt overtid i kveld, så blir det å trampe seg hjem og slange se på soffen med en eller to øl fra kalenderen ( henger fortsatt litt etter serru...men satser på å bli ajour ikveld ;))

Ha en trivelig tirsdag :D:D

2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,720
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hjemmekontoret.
    I dag skal jeg en tur til tannlegen, og så må jeg handle litt julegaver.

I går fikk jeg på plass tilslutningsfly på alle bestilte reiser, så nå har jeg ikke så mange ufullstendige bookinger i appen. (Det var 3 reiser som fikk OSL-XXX-OSL, også fikk min lille "RTW"-utflukt utreise til FRA. Hjemreise på den har jeg ikke helt bestemt meg for ennå. (Billetter er heller ikke sluppet).

Det regner. Men nå er er det vel omtrent 14 dager til solen snur, så vi går mot lysere tider! :cool:

Ha en finfin tirsdag!

3. Mbauer

Mbauer Greenhorn

Likes mottatt:
    545
    Bonuspoeng:
    83
    God morgen fra hovedstaden! Grått og vått vær, men en kanne kaffe er brygget og jeg er klar en ny arbeidsdag. Noe småpirk som må unna før to og en halv time på teams. Muligens en tur bort på Miss Gin etter det.

Ønsker alle en god dag!

Upsaker, Earl, holmen and 11 others like this.
  4. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,871
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen til en ny dag. Vi snakker 13 dager til sola snur og vi er offisielt på vei mot et nytt år med nye muligheter.
    I mellomtiden er det ting å ta tak i. Fikk i går beskjed om at det kommer fiber på hytta, det blir en fin fin anledning til ut å fly litt :)

Upsaker, Earl, holmen and 12 others like this.
  5. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Aust-Finnmark!

Dagen må vel seiast å vere på det jamne. Ikkje står eg på toppen av rikinglista, men det er heller ikkje eit skrikande behov for å søkje om rekonstruksjonsforhandlingar.

Ein flytur og nokre bonuspoeng hadde sjølvsagt løfta dagen, men pandionkatten krev tilsyn, så då er ein bakkefast ei stund framover.

Ha ein jamt over fin dag, gode medforumistar :)

6. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Strilelandet på solkysten stiller med 1 plussgrad og en vakker stille morgen
    En mus hadde fått litt rar nakke i går og det er over 2 uker siden forrige kompis gikk i fellen ...,
    Den største reisebegivenheten nå er å reise til hytten .. må snart finne på noe annet
    3BBB0A9F-9CBA-4007-B1AF-76409BAE34E2.jpeg

7. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken.

Munnbind, hansker og smittefrakk er vel nesten den nye hverdagen.

Blir dette den ny hverdagen:

anti-corona-virus-suite-70292772.png

Nei det håper vi ikke på: Ønsker tilbake dette :

Singapore-Airlines-A380-First-Class-Suite_3347-1.jpg

Vi drømmer om en 2021 med normale tilstander

Ha en flott dag i dag. :)

Upsaker, Earl, holmen and 14 others like this.
  8. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,493
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Porsgrunn. Fremdeles langfri, fremdeles vått og grått, fremdeles snørrete. Nytt av gårsdagen er at jeg fikk musserende rødvin til en hjemmelagd mini tapasplanke. Vinen prikka skikkelig på tunga, enda flaska kom med skrukork? Her blir det polferd og retur. Pføy.. 20201208_102640.jpg

9. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,633
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra den Arktiske hovedstaden
    Igår hvor det ble en lang arbeidsdag til Hammerfest med forsinka fly på vei tilbake så blir denne tirsdagen en rolig dag.

Nå har jobbflyvningen min for 21. Desember kommet inn og det virker til st jeg fikk det jeg ønsket.
    Søndag 21. Desember:
    Widerøe WF414
    TRF: 15:45
    BGO: 16:40 - 17:50
    Widerøe WF628
    TOS: 19:50 - 21:00
    Widerøe WF988 via Alta
    HFT: 22:20

Så blir det booke inn på smarthotel i Hammerfest, så jobbe litt på mandagen før det blir denne routingen hjem til Osl hvor jeg skal besøke far før jul

Widerøe WF907
    HFT: 15:58
    TOS: 16:40 - 17:00
    Widerøe WF886
    EVE: 17:35 - 18:10
    SAS SK4095
    OSL: 19:55
    Dette blir da årets siste flyvning. Noen har fått redusert, men for min del så ser det ut til at det holder stabilt med rekordåret 2019.

Ha en flott tirsdag alle sammen uansett hva dere bruker den til

10. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Sølvbyen.

Da ble det en halv pris mulighet til TRD på vårparten, og appen er ikke skåle tom lenger. Tror ikke vi orker å ta med alle koffertene vi har lov til, men likevel kjekt å ikke være engstelig for overvekt. Ønsker meg en syltetøyporsjon til jul, i tilfelle SAS skulle finne på å dele ut frokostboks igjen.

Ha en frisk og oppmuntrende dag!

Upsaker, Earl, holmen and 9 others like this.
  11. Fjordheim

Fjordheim Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,095
    Bonuspoeng:
    93
    Hei fra Haugesund, her ser jeg snev av blå himmel og det er jo en nyhet. Som nevnt av andre; solen snur 21/12, nærmere bestemt kl.11:02 så det er bare å glede seg.

Lunchen nå blir restene av en "King Creole" pizza bestilt hjemkjørt i går kveld p.g.a.akutt panikk sultfølelse.

Har begynt for fullt på et nytt prosjekt i dag, så nå blir det å teppebombe de siste dagene før jul med invitasjoner til nye Teams møter, både interne og med eksterne leverandører, blir sikkert ikke spesielt populært?

Ha en fin dag videre.

Upsaker, Earl, Berlioz and 10 others like this.
  12. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,490
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra Oslos gamle hovedflyplass. Her er det grått og trist, men i det minste noe dagslys etterhvert.

Vurderer en bonustur til Trondheim siden det er på salg i dag men litt usikker på hva en skal finne på der med ti år gamle gutter på slep, noen som har noen kule forslag?

Earl, holmen, Eddie47 and 7 others like this.
  13. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg kan sende et glass fra Thai ... har stått i kjøleskapet siden 19. mars ...

14. sutenai

sutenai Not throw away...

Likes mottatt:
    3,128
    Bonuspoeng:
    93
    Vitensenteret kanskje?

God lunsj fra bortekontoret. Ble i alle fall én bonustur bestilt på salg, så har man da i alle fall noe på appen.

holmen, Eddie47, LN-FHU and 3 others like this.
  15. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    LN-FHU, Flyingdutchman and Mbauer like this.
  16. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,633
    Bonuspoeng:
    183
    LN-FHU and Flyingdutchman like this.
  17. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,506
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Trondheim.
    Det var deilig å starte arbeidsdagen i 11-tiden. Fleksitid er en god oppfinnelse.
    Det må være noe feil med meg, for reiselysten ble ikke trigget av 50% kalendertilbudet eller NCC 5x tilbud. De to tilsammen kunne blitt til en billig tur som koster få poeng men gir mange NCC poeng. Man kan bli platina for under 20kNOK, men hva er poenget dersom man ikke planlegger å bo på hotell så voldsomt mye?

Dere får gruble på det, så stikker i et møte imens :D

Ha en fin dag!

Upsaker, Earl, Berlioz and 7 others like this.
  18. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    15,995
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra hovedstaden.

Under middagen i går studerte samboeren skjenken som står ved siden av spisebordet og lurte "Står ikke den litt skjevt?" Jeg var enig i det, og vi hentet vateret. Den var veldig skjev. Vi sjekket deretter gulvet og det var også skjevt ifølge vateret vårt. Noe panisk stemning oppsto. Vi totalrehabiliterte og bygget ut et hus i fjor og fjernet dermed noen bærevegger. Kunne det være at huset hadde begynt å synke sammen og at drageren som holdt veggen oppe ikke var riktig dimensjonert?

Entreprenøren ble tilkalt og kom innom i dag. Vi rakk å google litt worst case-scenarioer før den tid. De hadde med seg et litt proffere vater enn det vi brukte. Konklusjon: Krisen avverget. Golvet var rett, skjenken var skjev.

Nå tid til å booke noen turer på 50%-kampanjen til SAS. Får se om det blir Trondheim eller Stavanger eller begge deler.

Upsaker, Spielhaug, Avixlo and 9 others like this.
  19. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,720
    Bonuspoeng:
    293
    Her har det også vært tørke i musefellene en stund nå. Kanskje de har dratt på vinterferie?

Eddie47 liker dette
  20. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Men Flyr er ikke i lufte enda, og NAS ballongen er punktert, SAS sikler vel etter ny milliarder, må være Wizz air da...

LN-FHU and holmen like this.

Del denne siden