God morgen. Glad jeg ikke er barnehagebarn som skal delta på den storebarnehagedagen. Utedag i den vinden og regnet vi har i Bergen i dag var nok ikke i tankene da ulike Youngstorgetforeninger fant ut at utedag i mars uansett vær er en god ide...
Atter en stormfull natt over her i Olja og ett skift mindre igjen. Nå skal det bli godt med en stor frokost og 8-10 timer på køya. Ha en fin og stormfri tirsdag folkens!
GOOOOD morgen! I Bergen er det, som @Christian sier, blåsbortdagen. Planen min er egentlig at jeg skal ut å hamstre inn litt allergimat (som er på tilbud, om ingen andre har hamstret før meg... hehe... ), men lysten til å gå ut er ganske liten.... Blir nok gjemmekontor i dag og det er igrunnen helt greit siden jeg var i Oslo i helgen. Var glad jeg hadde fly med Widerø.... PS. Noen som har lest Allers denne uken? Xxx.
Det blåser sannelig godt på Sørlandet også i dag. Skulle egentlig vært i Sandefjord i dag etter å ha kjørt i land fra Superspeed i Larvik i går ettermiddag. Men ting endrer seg så jeg svingte til venstre i stedet for høyre og endte opp hjemme istedet. Borte bra, hjemme best. Så da blir det ikke mer reising før i neste uke da. God tirsdag ønskes!
Aaaaaaaahhhh... Security i London er bare helt krise noen ganger. Boksen med jakke og pose med vått ble vippet til siden for ekstra sjekk. Da vet man at det bare er å sette seg ned. Men 40 minutter?????!!!???!!??!?! WTF? 40 minutter tok det altså å vente på random swab test av toalettmappe. Erna må på banen! Forøvrig en relativt god morgen. 6 timer layover i London, trøtt som et nek og sånt. Sint som en tørk etter security. Men tross alt sitter jeg i en lounge med fri mat og champagne, så det skal godt gjøres å være alt for gretten over tid. Ha en fin dag.
God formiddag fra Bergen! Ferdig med en intervalløkt på morgenkvisten, så får man prøve å presse inn en styrkeøkt til før jobb i ettermiddag! Sitter og sikler på Qatar-tilbudet nå, og amex'en kryper nærmere dataen her Og ja, det blåser i Bergen. "Se opp for flygende paraplyer" var ett relativt ukjent begrep for meg, før jeg flyttet hit for ett par år siden......
Tirsdag ja. Ukas verste dag. Her på det indre østland er det faktisk også overraskende styrke i enkelte vindkast.. Men det er sol og flere varmegrader da. Det trekker opp. Ha en fin en!
God morgen far en fullpakka 737 snart klar til pushback fra Phoenix til Chicago. Våren har heldigvis meldt seg så bilene må inn på vårrengjøring i morgen. Godt at de ligger 2 minutter unna. Da pusher vi, snakkes snart!