Tirsdag ja

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Christian, 10. mars 2015.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen. Glad jeg ikke er barnehagebarn som skal delta på den storebarnehagedagen. Utedag i den vinden og regnet vi har i Bergen i dag var nok ikke i tankene da ulike Youngstorgetforeninger fant ut at utedag i mars uansett vær er en god ide...
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Atter en stormfull natt over her i Olja og ett skift mindre igjen. Nå skal det bli godt med en stor frokost og 8-10 timer på køya.

    Ha en fin og stormfri tirsdag folkens!
     
  3. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    GOOOOD morgen!

    I Bergen er det, som @Christian sier, blåsbortdagen. Planen min er egentlig at jeg skal ut å hamstre inn litt allergimat (som er på tilbud, om ingen andre har hamstret før meg... hehe... ), men lysten til å gå ut er ganske liten.... Blir nok gjemmekontor i dag og det er igrunnen helt greit siden jeg var i Oslo i helgen. Var glad jeg hadde fly med Widerø.... :)

    PS. Noen som har lest Allers denne uken? ;)

    Xxx.
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Det blåser sannelig godt på Sørlandet også i dag.
    Skulle egentlig vært i Sandefjord i dag etter å ha kjørt i land fra Superspeed i Larvik i går ettermiddag.
    Men ting endrer seg så jeg svingte til venstre i stedet for høyre og endte opp hjemme istedet.
    Borte bra, hjemme best.

    Så da blir det ikke mer reising før i neste uke da.

    God tirsdag ønskes!
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Aaaaaaaahhhh... Security i London er bare helt krise noen ganger. Boksen med jakke og pose med vått ble vippet til siden for ekstra sjekk. Da vet man at det bare er å sette seg ned. Men 40 minutter?????!!!???!!??!?! WTF?

    40 minutter tok det altså å vente på random swab test av toalettmappe.

    Erna må på banen!

    Forøvrig en relativt god morgen. 6 timer layover i London, trøtt som et nek og sånt. Sint som en tørk etter security. Men tross alt sitter jeg i en lounge med fri mat og champagne, så det skal godt gjøres å være alt for gretten over tid.

    Ha en fin dag.
     
  6. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra Bergen! Ferdig med en intervalløkt på morgenkvisten, så får man prøve å presse inn en styrkeøkt til før jobb i ettermiddag! Sitter og sikler på Qatar-tilbudet nå, og amex'en kryper nærmere dataen her :p

    Og ja, det blåser i Bergen. "Se opp for flygende paraplyer" var ett relativt ukjent begrep for meg, før jeg flyttet hit for ett par år siden...... :rolleyes:
     
    no-backpacker liker dette
  7. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    SKANDALE!!!!!!!!!!!!!!!
    Screen Shot 2015-03-10 at 02.06.16.png
     
    Fnate liker dette
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Det er i så fall ikke rart om du drikker!!
     
    no-backpacker and KristianSk like this.
  9. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Tirsdag ja. Ukas verste dag.
    Her på det indre østland er det faktisk også overraskende styrke i enkelte vindkast.. Men det er sol og flere varmegrader da. Det trekker opp.
    Ha en fin en!
     
  10. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Kunne jo vært verre. Kunne vært bare null over hele fjøla. Litt over 2 mnd siden flighten min nå...
     
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen far en fullpakka 737 snart klar til pushback fra Phoenix til Chicago. Våren har heldigvis meldt seg så bilene må inn på vårrengjøring i morgen. Godt at de ligger 2 minutter unna.

    Da pusher vi, snakkes snart!
     

Del denne siden