Tirsdag ...livet er lett!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 16. april 2024.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,522
    Likes mottatt:
    871,390
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg reiser for lite!
    Må planlegge en egotrip et eller annet sted .... har bare 1800 poeng på vei til diamanten.
    Trenger noen langturer... SFO i juni og LAX i august?
    Mange vanskelige valg ....
    Godt det er helg
    FE6AE49E-D93A-4E1F-91A7-2A08C45481AB.jpeg
     
    Last edited: 16. april 2024
    EndreD, OyvindN, Wiolenze and 9 others like this.
  2. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,415
    Likes mottatt:
    24,489
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hq.

    @Eddie47 gir deg litt inspirasjon, hva med en burger på in n out?
    Reiselysten stiger selv om dagen.
    upload_2024-4-16_7-52-55.png

    Ha en fin tirsdag alle bonusnisser:)
     
  3. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,854
    Likes mottatt:
    27,918
    Bonuspoeng:
    183
    God men, trøtt tirsdagsmorgen ønskes fra kontoret!

    SAS bød på litt lettere stress i appen i dag tidlig, når jeg logget inn endret pluselig farge seg, utløpsdato kom tilbake, og til min forskrekkelse var jeg plutselig EBB. Hele lifetime gold historikk borte! samt null i miljøstempler. Eneste som var igjen var selve poengene, alt annet var radert ut!

    Siden de nettopp ga meg diamant pa SAS MC mixup av månedene, og vesentlig mer statuspoeng enn beregnet, som så ble trukket tilbake, kunne jeg jo muligens forstå om jeg ble EBG igjen, men at alt skulle slettes virket litt overkill. Heldigvis dukket alt opp igjen litt senere, og en ny mail fra SAS som gratulerte meg med "Velkommen som Diamant- medlem!" poppet inn i mailboksen, forøvrig den tredje på en uke med samme tittel (!). Så tydeligvis bare noe rart med IT systemet et øyeblikk, og jeg slipper lange telefonsamtaler for å få orden på status osv.
     
    EndreD, OyvindN, btm and 9 others like this.
  4. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,062
    Likes mottatt:
    6,942
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret!
    Her har man allerede fått gjort det man ønsket for dagen: booket tur til BKK om et par måneder. Hotell gjenstår, får se om det blir noe nytt eller noe kjent og trygt (heller vel mot alternativ 2, kjenner jeg).

    Ble en årsdebut i marka i går, gledelig fri for enhver antydning til Blå Swix og hoppende padling. Ser også ut som noe utfordrende forhold for skøyteløpere. Ah... kan like våren, altså!
    Nyt dagen!
    20240415_165225.jpg
     
    EndreD, OyvindN, Spielhaug and 8 others like this.
  5. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,444
    Likes mottatt:
    23,614
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå solskinet i Florøida. Eg trur nok gardinene på kontoret mitt snart vert utslitt på grunn av alt solskinet. Ikkje berre berre å bu i Norges California.

    Eg vil flyyy! Langt. I F. No.
     
    EndreD, funkenstein, OyvindN and 6 others like this.
  6. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,504
    Likes mottatt:
    22,137
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra kontoret.
    Lite spennende som står på programmet for i dag, og det er bare bra. Torsdag blir det en liten tur til Oslo og først til det store utlandet igjen neste mnd. Har bestilt billetter til Les Miserables, tenker det er en grei måte å starte en jobbtur til London på.

    Ha en flott tirsdag :)
     
    EndreD, funkenstein, OyvindN and 5 others like this.
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,270
    Likes mottatt:
    60,440
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag!
    Solen skinner, men varmen lar fortsatt vente litt på seg. Minusgrader på natten, det er ikke nødvendig! Ukens første treningsøkt ble gjennomført før jobb i dag, før møte-bonanza frem til lunsj. Nå er det noen som har satt frem kake på kontoret, og det sier man jo ikke nei til! :cool:

    Heldigvis bare en litt lang uke til jeg vender nesen mot FRA og HND. Har en drøm om LH F, men jeg blir ikke skuffet om jeg endelig får testet andre etasje på 747.

    Prøver å fikse et par bookinger neste år, men jeg finner ikke akkurat de billettene jeg ønsker meg. Men, det dukket plutselig opp en t/r LAX med SK C i februar, så da booket jeg like gjerne den i stedet. Denne gangen med kona. Vi bodde rett over gaten for In-N-Out i Westwood i 7 måneder, men var der bare én gang. Det var rett og slett ikke så spennende, synes vi. Men, det er heldigvis mange andre gode grunner til å dra til LA! :)

    Ha en fin en!
     
    EndreD, funkenstein, OyvindN and 5 others like this.
  8. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,605
    Likes mottatt:
    30,940
    Bonuspoeng:
    183
    God tidlig ettermiddag fra MBT. Hjemmekontor i dag også. Fruen rydder hage og heim, kjører på dynga både hit og dit. Jeg gjør det jeg kan for å holde meg opptatt på hjemmekontoret, men det brister nok snart.

    I morgen blir det ut å fly igjen, PRG via MUC med LH.
     
    EndreD, funkenstein, OyvindN and 5 others like this.
  9. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,898
    Likes mottatt:
    35,555
    Bonuspoeng:
    293
    I dag har *vi* stått og drukket juice på jobb! Det er en stor dag i noens liv.
    Og ganske hverdagslig i andres.


    SAS salg på poeng fronten : holder det seg til j er bookings klar?
     
    Wiolenze, EndreD, OyvindN and 3 others like this.
  10. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,238
    Likes mottatt:
    1,372
    Bonuspoeng:
    113
    God dag så langt. "Lifetime Gold" har dukket opp i SAS-appen. Da er årets mål nådd..

    Kjapp historikk: Oppdaget Bonusfeber/Insideflyer i juli 2015. Fikk EBG i august 2015 for første gang pga Norge-rundt-billett hos Widerø. Fløy SAS biz for første gang senere den høsten og deretter har jeg vært hekta!

    Burde vel egentlig endre brukernavn.. :D
     
    RoadKing, EndreD, phileas and 7 others like this.

Del denne siden