Solkysten ser bra ut i dag ..det blir sikkert en flott dag! I dag er det fotballlandskamp på Stadion, håpet er at Nederland som skal nedkjempes! Jeg er beordret til stadion i dag fordi eldste barnebarn skal være maskot for en av spillerne under innmarsjen. «Morfar, jeg håper det er en norsk for jeg kan jo ikke nederlandsk» … det går seg til
God morgen fra hovedstaden! Jobber litt, så blir det sommerferien del 2 langs Svenskekysten. Litt kortere roadtrip en sist, ungene er klare. Pappa, skal vi reise nå? Lurer på hvor mye jobb jeg får utført i dag Ha en strålende tirsdag alle IF-ere
God morgen fra Porqeuerolles. Løpt en tur, nå er det frokost med e-avis før vi skal tilbake til en bortgjemt perle av en liten strand. Ha en solid en!
God morgen fra den norske syden. Også kjent som Thon Parken, Kr.s S. Ingen bilder herfra, men maten i Bistro var vel verdt pengene. Tangen siloprosjekt var flott, dog for oss ikkekunstnere var utsikten og det byggtekniske best. Ferden går nå videre både syd og vest. Festung Lista Hangar 45 er dagens primærmål. Don't speak about the war. Vi får se. Når vi har vært der. Avslutning på Rosfjord Strandhotell, anbefalt av reisefølget. Ha en fin tirsdag!
God morgen. Vi har fremdeles til gode å se en sky på himmelen siden ankomst på fredag. Forventes 33 grader i dag - igjen.
God morgen! Med alle de fine bildene fra folk på reise er det endelig snart sommerferie i heimen her også med en dag til reise. Fruen stresser om hvilke sko som skal være med på tur og jeg tracker tailnr for å se flydetaljer. Er dere andre if'ere helt avslappet før en reise eller er det pakking og forberedelser i dagesvis med høye skuldre? Ha ellers en strålende dag i noe som kan minne om nok en regndag over hovedstaden.
God morgon frå solskinet i Florøida. Sommarferien nærmar seg med store steg. Sol og sommar på vestkysten av Norge skal skiftast ut med sol og sommar langs Kroatias og Montenegros vestkystar. Sommar utan eleverte flyturar er ikkje noko, so då må det planleggast ny egotripp.
Morn fra gjestesengen i hotell fattern&muttern Uvante lyder, som samtidig er vante, for dette rommet er på samme siden av huset som da jeg vokste opp her. Har ingen planer for dagen, har knapt konkrete planer for de neste tre uker… som er uvant. ‘Hotellutsikt’; Ha en herlig tirsdag
God formiddag fra Risør. I dag blir det badstue og sjøbad. Tusle bort på fiskemottaket og handle inn skalldyr til middag. Skal visst bli bedre vær snart
God formiddag! Godstolen er inntatt, etter kaffe på sengen mens hunden slumret i fotenden. Amerikanske forkjølelsesremedier er i bruk. Håper jeg slipper å sitte inne hele sommeren.. Skal jobbe litt i dag og i morgen, og det passer fint med værmeldingen. Ikke regn i dag, men ikke strålende sol heller. Den kommer på torsdag, visstnok. Ha en fin en!
Litt forskjellig egentlig. Jeg liker disse: Pulver til "te". Som Lemsip, som man får i England. Eller så er det jo standard med NyQuil og DayQuil.
God dag fra innlandsloungen på Gardermoen. Etter en natt på Comfort Runway er det på tide med siste strekket til Ålesund. Brukte fordel med å endre fly fra 08.30 til 12:35 for å kunne sove litt ekstra samt nyte siste hotellfrokost før tilbake til hverdagen. Neste long haul kommer i oktober til Miami, men da blir det i monkey class. God tirsdag
Mårnings fra balkongen på Bonaire. Været holder seg akkurat der det skal være og det ser ut til å bli nok en nydelig dag! Dagens gjøremål; strand, dykking, after dive beer, sushi & drinks. Slitsom dag med andre ord
God ettermiddag fra innenriksloungen på OSL. Leiligheten min i Oslo ble overtatt av leietaker i går og i dag går turen til Bodø for andre gang i sommer, før turen etterhvert går lengre sør til DMM, hvor jeg etter planen skal bo og jobbe det neste halvåret. Leilighet i Radisson Blu Residence er planen. Får satse på at jeg kan samle opp en del Radisson Rewards-poeng i løpet av de neste månedene! Nå håper jeg bare avreisedato til Saudi Arabia kan landes snart .. Ha en finfin dag!
God ettermiddag. Nå er jeg på siste innflyving til London etter omtrent 14 timer i The Suite. En mere behagelig opplevelse skal man lete lenge etter...
God kveld fra Almaty. Reisen fortsetter østover. Neste stopp er Seoul. Denne gangen prøver jeg Asianas A330-300 med 2-2-2 config. Champagne serveres mens vi er på bakken.