Tirsdag morgen - solen er på vei ned fjellsiden

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 11. juni 2019.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,051
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen
    Jeg har ikke noe budskap, men hva gjør en stakkar når en ikke får sove mer og kl er 5?
    Jo da setter en på kaffen og åpner InsideFlyer og ser om det er noe gøy der ... og det er det jo alltid.
    Drømme seg opp i et fly og nyte tilværelsen ...
    avisene får vente,
    ......fikk med meg at Norges fotballandslag med profesjonelle spillere med millionlønninger hadde store problemer med å slå et lag fra Færøyene ...50 000 innbyggere, omtrent som Norge mot Åsane ...

Du verden, snart morgen ..!

Avixlo, Earl, Sikiduck and 9 others like this.
  2. Flybu

Flybu Medlem

Likes mottatt:
    564
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Jeju. I går ble verdens travleste rute tilbakelagt (Gimpo-Jeju) med JejuAir. Ikke noe å melde hjem om.

Avixlo, MilageRune, drsyk and 2 others like this.
  3. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    34,136
    Bonuspoeng:
    293
    God tirsdag. Tapper innsats i helgen har gjort kvantesprang mot maleprosjektets ende.
    Til helgen blir det ny økt, bare værgudene er med. Helgen etter blir det ingen maling, da er det turen med stor T sammen med @Eddie47 og @anders82 . Følg med, følg med, det der blir greier :)

Last edited: 11. juni 2019
    Avixlo, Earl, Kristian and 5 others like this.
  4. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra barteby :)
    Strålende vær i vente idag- trening med minstemann og indretjeneste står på planen etter jobb.
    Ha en trivelig tirsdag :D:D:D

Avixlo, Earl, Kristian and 4 others like this.
  5. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,275
    Bonuspoeng:
    93
    Etter mitt eget utdrikingslag i helgen var det på tide og kjøre hardt på i dag!
    Opp 0500 for 5 mil sykkeltur før jobb :D
    Nå er det snart på tide for ukas telefon til Tallinn for og sjekke F tilgjengeligheten igjen...

Må legge med et fint bilde av luksus pysjen jeg fikk utdelt lørdag morgen, med min egen flaske med jæger!

Attached Files:

NoLimit, Avixlo, Kristian and 7 others like this.
  6. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,433
    Bonuspoeng:
    183
    Det blir potensielt årets Tur med stor t. Det lukter reisebrev med tre forfattere
    Ellers tirsdag fra Ruter sin linje 5. Ny dag nye nederlag, men det nærmer seg tur

Avixlo, Kristian, RoadKing and 4 others like this.
  7. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Grynt fra Oslo. Brutalt etter 4 fridager, men heldigvis er det bare 4 arbeidsdager til helg. Og neste uke venter allerede en ny tur til kontinentet og fly & øl, så da blir det ikke så gale likevel :)

Avixlo, Earl, Kristian and 3 others like this.
  8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,463
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!

I dag har jeg kun ett spørsmål:
    Hotell Tromsø;

Clarion the Edge eller Radisson BLU?

Kjør debatt!
    (Jeg kommer til å booke med ViaTrumf, og skal ikke ha det billigste rommet)

Avixlo liker dette
  9. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    31,241
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag holdt jeg på og si, men det er jo alt tirsdag!

Våknet med en Mail om at reservasjon på Ozone i HK januar neste år er på plass. Dette etter de mange lovord her på IF. Får bare håpe stedet fortsatt står etter innrykket av den gjengen som skal dit i høst :D.

Ellers blir det en liten tur over til ARN litt senere i dag for noen dager med konferanse i de svenske skogene.

Avixlo, Earl, Kristian and 3 others like this.
  10. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Scandic Ishavshotell

;)

11. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,463
    Bonuspoeng:
    293
    Hehe.. Regnet med at det kom andre alternativer.

Er det bra?

12. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Har ikke testet noen av de du nevnte, men står ikke tilbake for noe av det jeg har bodd på av scandic ellers. Frokosten helt på topp som vanlig og utsikten er jo ikke noe å klage på heller (som du jo får med på kjøpet når du kjøper rom litt opp i systemet). Flybussen stopper også så å si inne i resepsjonen.

13. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    31,241
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde rom i the Edge på the Edge, kult rom men temmelig upraktisk planløsning med mye plass i edgen som var ubrukelig, mener også å huske litt problemer med å få alle gardinene rundt forbi på plass og en del glipper som tror hadde irritert meg bra om jeg skulle vært der sommerstid.

Ellers veldig bra opplevelse!

14. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Drammen.
    Lounge safari utført og fly skam hva er det for noe?;)

Air Brussel var i monkey class klarte tom. å presterer noe totalt uforventet:

Goood afternoon Mr and Mrs Khan, we are delighted to be accompanied by Gold members of *A... Hverken jeg eller kona skjønte nada, men alle de rundt stirret på oss, som om var noen filmstjerner... Vært hyggelig anerkjennelse da vi endelig forstod hva som skjedde.

Skal prøve å laste opp noen bilder og skrive litt senere, forsatt del 2 av TXL turen og Lounge safari gjenstår...

LH Senator hadde de beste stresslessene+godteri, The LOFT i Brussel var meget imponerende med egen rom for å ta en power nap... United, trenger en å si noe mer? BBQ kylling lår og bobler... PP loungen PLAZA var overfylt, tydeligvis et forbedrings potensialet. Air Canada kjørte ferske baggiser(fisken var ikke god), Singapore hadde en lækker Singapore sling og iskrem(curry var innafor).

Måltidene var vel litt av hvert fra de respektive loungene... Den mykeste og velsmakende kylling retten fallet hos United, LH og Singapore(kylling curry+english shepard pie).

Oppsummering er at vi kan ikke klare oss bare med en lounge(ok greit om man må velge en, er jo den innlysende vinneren UNITED)

Under 3 uker til F.....som en gleder seg... venter spent 14 dager før avreise om en forsøker å bytte til LH F, eller tar det til neste år? 4 segmenter i TG F er innafor, da det er bedre å starte "lavt" og så spare litt krutt til neste F booking i 2020 (destinasjon ukjent) Eneste jeg vet om foreløpig er vel denne:

Insider goes til X 2020

God dag i luften som på bakken :)

Avixlo, Earl, Kristian and 8 others like this.
  15. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    9,955
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!

Ringte CT telefonen idag for å få endret utgående flight for ferien i januar 2020 til den 16 januar istedet for 25 januar og da med EVA AIR i 787-9 fra VIE-TPE og 777-300ER TPE-SGN. Skulle ha retur 8 februar, ja ok sier han på telefonen og ordnet med SQ flight hjem fra Manila. Så legger vi på og jeg sjekker eposten med betalingslinken (stusset på at han ikke oppsummerte). Nei der var retur flight 12 februar....

Det går ikke, ringte tilbake og ville da ha opprinnelig booking med utreise 25 januar og retur 17 feb, Ikke mulig, spurte om returen den 8 februar, nei den var også borte og ikke tilgjengelig.... Så jeg måtte ta til takke med Turkish Airlines fra Manila den 8 februar istedet :(
    Noe håp for at det åpner seg mulighet med SQ senere i år...?

Avixlo and Eddie47 like this.
  16. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,051
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg reiser retur fra DPS i mars med Turkish .....flunka ny 787-9

paramberg liker dette
  17. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    9,955
    Bonuspoeng:
    183
    Uheldigvis 777-300ER her, hvis ikke hadde jeg tatt den med glede. Er det lov med MNL-SIN-DPS-IST-OSL-TRD? Eller MNL-BKK-DPS-IST-OSL-TRD

Last edited: 11. juni 2019
  18. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God «morgen» fra hovedstaden. Akkurat våknet og fått på shortsen så nå får man ta en tur ut. Som det siste halve året ikke stort på timeplanen dessverre.

Ha en fin en!

Avixlo liker dette
  19. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,076
    Bonuspoeng:
    113
    Har bodd en del på begge avhengig av om statusen har vært best i CC/RR eller NCC. Radisson i Tromsø er overall litt mer slitt. Standardrom syntes jeg de stiller litt likt på, men når det kommer til juniorsuiter syntes jeg The Edge er soleklar vinner.

holmen liker dette
  20. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,148
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra flytoget. Også her går turen til Trondheim med retur i morgen kveld. Forhåpentligvis med et tidligere fly enn jeg har booket. Og, første flytur som gull igjen.

Avixlo liker dette

Del denne siden