I seng til to og opp klokken 5. Tar på med valg kan man si.. Kaffe, gi meg styrke! Ha en flott dag med blå himmel
God morgen fra 1A på LH2457 til MUC. 50 minutter connection videre til Bristol, så bør ikke bli veldig mye forsinket. Rekker neppe noe lounge i MUC. Får håpe Dr Dr ikke blir sint fordi jeg tok plassen hans.
God morgen fra maple leaf loungen i FRA. Skal ta meg en dusj før ferden går tilbake til OSL. Veldig fin lounge med god utsikt og bra mat. Ha en flott dag!
God morgen fra Flytoget. Minsten våknet umiddelbart da lyset gikk på for en gangs skyld, så morgenrutinen og barnehagelevering gikk som en drøm Snart fremme på OSL og SK336. Synd den nye loungen ikke åpner før i morgen!
God morgon frå Aust-Finnmark! Litt lite søvn for å få med seg utfallet av valet, men pytt sann. Merkeleg nok er det veldig lite å høyre frå Senterpartiet trass i at partiet er valvinnar, i Andøy kommune fekk dei over 70 % (sjølv ordføraren frå Høgre skulle røyste SP i år, meiner eg å ha lese). Jaja, elles veldig grått for andre dag på rad her i nord, men friperiodar utkrystalliserer seg og det opnar for bonussanking (les: flyturar og reiser). Ha ein fin dag anten du er høgt eller lågt i dag!
God morgen fra Arlanda og 2f på SAS bussen hjem. Et definitivt skritt ned fra 16f hos Singapore Airlines. Og nå er det bare en buss til så er det et 4 dager med jobb før jeg vender nesa tilbake til Asia.
Perfekt. BMI flighten videre til Bristol var en time forsinket så da ble det frokost nummer tre i Senator loungen. Var redd det ikke skulle gå da jeg leste noe om problemer ved codeshare flyginger (Air Dolomite) tror jeg det var. Men med business boardingkort på BMI1842 og EBG gikk det rett inn. Da er det intens jobbing neste 36 timene og så hjem med BMI og SN via BRU.
Vått fra OSL. Eneste tur innom flyplassen i dag er for å hente svigers. Det håpes intenst på at det dukker opp noe på jobben som gjør at jeg må på tur så ca umiddelbart.
På vei hjem fra NY, sitter i TAP loungen i LIS og den er meget bra, 5 glasset med sprudlende kl 1245 bidrar sikkert til den gode opplevelsen
Blå tirsdag fra California, bra at (G)ærna får fortsette 4 år til. Sol fra skyfri himmel og varmt som fy. Ikke noe høst i sikte her. Full fart med forberedelser til årets sjalabaisparty med flight over til Wien på lørdag. Nyt dagen
God ettermiddag fra NSB på vei til OSL! Dro hjemmefra før kl 7 i dag, nå skal jeg t/r BGO for moro skyld. Lang dag, men hva må man ikke gjøre for litt poeng?! Snart helg!
Tirsdag kveld, dagen derpå og Partilederdebatt på NRK. Jaja, noe sier meg at vi skal vel overleve de neste fire årene også. Vi her inne har jo uansett viktigere ting å tenke på, som åpning av ny innenrikslounge, trippel-Trumf på torsdag og ikke minst; NÅR KOMMER IF-bagasjetaggene?! De gærne har det godt. Ha en snabelfin aften.