God ettermiddag fra Romsdalen Yngste arving nede for dubb nummer 2 og far gjør seg klar til vaksinedose nummer 2 senere i kveld. Spennende å se hvilken type en får, men det ligger vel nærliggende å tro at det blir Moderna og blandingsvaksine. Skal uansett blir kjekt å bli fullvaksinert. Ha en flott tirsdag
Et ubegripelig møkkavær her i bartebyen .. det regnet tett og det skal etterhvert blåse skikkelig også! Her sitter vi og venter .. 9 dager på overtid for å bli farfar, planen var jo å komme til Trondheim etter fødselen. Ja ja ..
Skulle hatt ein GT i dag eg og, @Eddie47. Eg har omsider tent opp mitt fyrste gullkort. «Dessverre» er det hjå Stordalen, ikkje SAS. Eg har skifta trumfkonverteringa frå EB til NCC sidan eg treng ytterligare knappe 50k poeng til påskeferien til CPH. Eg hadde gull frå før, men det fekk eg ved å spørje kundeservice veldig pent. Eg kvalifiserte nesten tilbake våren 2019, men hadde eit døgn for lite då oppteningaperioden var over, so eg sende dei ein kosleg mail og spurte pent om gullkort og jammen gjekk det.