Tirsdag og regnmorgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 18. sept 2018.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Her er det regn,grått og 9 grader. Ble bil idag, men mest for at jeg skal raskt hjem.
    To dager til neste flytur, kjapp tur til tigerstaden for et bedriftsbesøk og litt drodling omkring nye løsninger.

    Ha en flott dag :):):)
     
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,881
    Likes mottatt:
    57,481
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra rett utenfor hovedstaden.
    Deilig å være tidlig på kontoret, så man slipper å bli plaget av andre mennesker så tidlig på morgenen. :rolleyes:

    Det er grått, men YR lover sol og nesten sommertemperaturer utover dagen.

    Ennå litt for lenge til helg..
     
  3. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Nordens Paris.
    Her er det hele 5 grader og sol.
    Ikke noe flytur på meg før i oktober, men før alle andre som skal ut å fly idag får de ha en god flyreise
     
    Kristian, NilsernNilsen and holmen like this.
  4. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,901
    Likes mottatt:
    12,842
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra østlandsk gråvær. Forhåndsløfte om 20 pluss idag, ikke helt i mål ennå.
    Mangel på flyturer i oversiktlig fremtid gnager. Mulig der må bookes og kanselleres innen 24t regelen, bare for å sjekke at kompetansen fortsatt er til stede!
    Ha en fin tirsdag, med eller uten egengenererte frustrasjoner, alle!
     
  5. Swaggertarian

    Swaggertarian Sunnfjording

    Innlegg:
    156
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Blanda morgon i Sunnfjord. Bilen lek vatn, men vart heldigvis kjøpt i sommar med garanti. AmEx Gold og Trumf Visa låg i postkassa i dag tidleg. Kan stadfeste at ein framleis får 100 trumfkroner i velkomstbonus :)
     
  6. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,217
    Likes mottatt:
    17,294
    Bonuspoeng:
    293
    Finvær i Bangkok, tross regntid.

    Vi er fremdeles ikke helt i vater etter matopplevelsen i går, men har fått i oss en tradisjonsrik Thailandsk lunsj nå. Ny middag i kveld. Blir å makse treningen på Sats når man kommer hjem.

    Det blir langt reisebrev fra middagen i går, spørs om forumet klarer så mange bilder og tekst :)

    Menyen her:
    E9EADA23-74B5-4183-BB75-84F9F1A7687B.jpeg
     
    RoadKing, Kristian, Spurs and 7 others like this.
  7. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,428
    Likes mottatt:
    29,353
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra FBU, vanlig kontordag i dag.

    Venter spent på at TLL åpner, det må bookes om:)

    @Edit: TLL svarer; tjenesten du ringer er ikke tilgjengelig

    @Edit2: TLL svarte og ombooking gikk gjennom. Ny reise for høstferien er OSL-BKK-DPS-BKK-LHR-CPH-OSL. Alt i C unntatt BKK-LHR som er i F.
     
    Last edited: 18. sept 2018
    Kristian, paron and NilsernNilsen like this.
  8. Adritri

    Adritri Nytt Medlem

    Innlegg:
    20
    Likes mottatt:
    34
    Bonuspoeng:
    13
    God Morgen fra et solfylt Vienna!

    Klar for frokost nummer 5 på vei til DME
     
    Wiolenze, Kristian, paron and 2 others like this.
  9. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,991
    Likes mottatt:
    10,918
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra OSL. Turen går til Reykjavik i dag og ser at det er meldt hele 1 grad der på fredag.

    Merker jeg blir sulten (og misunnelig) på menybildet fra Gaggan
     
    Kristian, Klokkesamler, paron and 2 others like this.
  10. NilsernNilsen

    NilsernNilsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    2,371
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra SK255! Snart hjemme i Bergen, drøye 16 timer forsinket hjem fra Hongkong. Spurte i gaten på HKG om det var noe ledig i Business eller Plus i går og fikk til svar at det var helt fullt! Ombord var det imidlertid intet mindre enn 17 ledige seter i Plus og 2 i Business ... Purser nektet tvert å hjelpe meg å finne et bedre sete, sånne ting «måste du fixa i gaten før du går ombord» ... Noen minutter senere flyttet de imidlertid en kvinne fra Go til Business, og når de så at jeg fikk det med meg trakk de for gardina ved gally ... Gjett om purser og jeg var «bestevenner» resten av turen!

    B6FE05E2-B4A9-45E8-8450-23C71D6B734F.jpeg
     
    Last edited: 18. sept 2018
    Wiolenze, Kristian, OttoL and 2 others like this.
  11. Klokkesamler

    Klokkesamler Senior Medlem

    Innlegg:
    501
    Likes mottatt:
    457
    Bonuspoeng:
    63
    @jgroneng - Var på Gaggan i '15 og '17. Må få dratt innom en siste tur før den koselige restauranten ryker til fordel for Tokyo.
     
    jgroneng liker dette
  12. paron

    paron Senior Medlem

    Innlegg:
    519
    Likes mottatt:
    2,677
    Bonuspoeng:
    93
    God dag fra et solfylt Jo'burg. Her har det ikke vært mange skyer å se de siste 6 dagene;). Avreise til flyplassen midt på dagen. Der skal minst 2 lounger testes før LX tar oss til Zürich i F.
     
    Kristian, Spurs, jgroneng and 2 others like this.
  13. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Jøss, er det mulig?! At man i forkant av ombordstigning blir fortalt at Plus og Bizz er fullt og så ser man ledige seter 'overalt' må jo kunne sies å være en noget lemfeldig formidling av de faktiske forhold. Så mange 'no show' var det vel neppe...

    ***

    God tirsdag fra Øst-Finnmark!

    Her ble man varmt tatt i mot av Monster, nabokatten som ganske sikkert har et edelstensbesatt pandionkort som gir full tilgang til alt mitt hus kan tilby:
    20180918_124247.jpg

    Katten har sådd en tanke i hodet mitt: Kanskje er det jeg som har det edelstensbesatte pandionkortet som gir tilgang til alle gleder Monster kan tilby:
    - kortreiste og nyslaktede mus levert rett på døra;
    - ekstra polstring av alle myke flater ved hjelp av stadig tilførsel av kattehår (gjelder også klær);
    - dyneholder og -varmer som hindrer at man om natten fryser eller mister dyna på golvet;
    - hjelp til å spise leverpostei og fisk.

    Vel, hva veit jeg? o_O:)
     
    Earl, Travellingalf, Adrian E and 9 others like this.
  14. OlaHaBa

    OlaHaBa Nytt Medlem

    Innlegg:
    25
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    13
    God formiddag fra et solfylt Miami,

    Startet dagen med en løpetur på Miami Beach i 29 grader. Og det før sola hadde stått opp...

    Våknet også opp til at dagens hjemreise - SK 956 (MIA-OSL) - var kansellert. Er booket om til Virgin Atlantic via London. Liten nedtur med ankomst TRD 8 timer senere enn planlagt, men blir spennende å prøve deres business class/upper class for første gang.
     
  15. thomassg

    thomassg Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    455
    Bonuspoeng:
    63
    God tirsdag formiddag fra San Diego! I dag var første dag jeg gjerne skulle hatt på meg bukser da jeg gikk ut i morges siden knallsommeren startet i Oslo i mai. 19 grader og shorts brrr... Heldigvis er det meldt 26-27 grader ut på dagen og så langt værmeldingen går. :p

    Flyreise hjem til jul er allerede boks, men turen tilbake i romjula/januar er fortsatt ikke booket. Litt komplisert når jeg gjerne vil ha stopover i EWR på veien bort, reise med SAS for å få 25% mer poeng og unngå enveisbillett-priser. OSL-EWR, EWR-SAN, SAN-LAX-ARN-OSL i SAS Plus er planen foreløpig.
     
    Kristian liker dette

Del denne siden