Tjen opptil 150 000 poeng hos Radisson - nyttårskampanje

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av cooolcatz, 15. jan 2020.

  1. cooolcatz

    cooolcatz Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    788
    Bonuspoeng:
    93
    Radisson kjører for tiden en nyttårskampanje hvor du kan tjene opptil 150 000 poeng ved kvalifiserende opphold innen 31. mars 2020.

    Alle kvalifiserende opphold tar deg nærmere enda mer bonuspoeng.

    La reisene dine ta deg lenger i 2020. Tjen opptil 150 000 bonuspoeng for alle dine personlige opphold frem til 31. mars 2020, inkludert bonusnatt og opphold betalt for med innløsning av poeng og kontanter.

    Jo flere opphold, jo flere bonuspoeng tjener du, så bestill snart. Dette tilbudet gjelder ved alle Radisson Collection-, Radisson Blu-, Radisson-, Radisson RED-, Park Plaza-, Park Inn by Radisson- og Country Inn & Suites by Radisson-hoteller over hele verden.

    Ikke medlem? Bli med nå for å dra nytte av dette og mange andre eksklusive tilbud bare for medlemmer.

    https://www.radissonhotels.com/no-no/belonninger/tilbud/nyttaar

    Kvalifiserende medlemmer vil opptjene bonuspoeng basert på antallet kvalifiserende opphold som fullføres ved deltakende eiendommer i kampanjeperioden, men ikke mer enn 150 000 bonuspoeng totalt («Kampanjebonus»). Bonuspoeng vil krediteres medlemmets konto gjennom hele kampanjeperioden, når standardpoeng godskrives, vanligvis 5-10 virkedager etter gjennomføring av det kvalifiserende oppholdet.

    • Gjennomfør to (2) opphold, tjen 5000 bonuspoeng når det andre kvalifiserende oppholdet er gjennomført.
    • Gjennomfør tre (3) opphold, tjen 10 000 ekstra bonuspoeng (totalt 15 000 bonuspoeng) når det tredje kvalifiserende oppholdet er gjennomført.
    • Gjennomfør fem (5) opphold, tjen 15 000 ekstra bonuspoeng (totalt 30 000 bonuspoeng) når det femte kvalifiserende oppholdet er gjennomført.
    • Gjennomfør (10) opphold, tjen 45 000 ekstra bonuspoeng (totalt 75 000 bonuspoeng) når det tiende kvalifiserende oppholdet er gjennomført.
    • Gjennomfør (15) opphold, tjen 75 000 ekstra bonuspoeng (totalt 150 000 bonuspoeng) når det femtende kvalifiserende oppholdet er gjennomført.

    I tillegg til kampanjebonusen som opptjenes for kvalifiserende opphold i løpet av kampanjeperioden, vil kvalifiserte medlemmer tjene de vanlige 20 poengene per amerikanske dollar de bruker samt sine nivåbonuspoeng (Silver: 2 poeng ekstra per dollar; Gold: 5 poeng ekstra per dollar; Platinum: 15 poeng ekstra per dollar).

    Et «Kvalifiserende opphold» betyr én eller flere påfølgende kvalifiserende netter på samme deltakende eiendom, uten hensyn til hvor mange innsjekkinger eller utsjekkinger som forekommer under oppholdet.

    «Kvalifiserende natt» betyr en natt på en deltakende eiendom som bestilles til en pris som er angitt som kvalifiserende for Radisson Rewards-poeng («poeng») i den deltakende eiendommens reservasjonssystem. Se vilkår og betingelser for Radisson Rewards for mer informasjon. Opphold som betales med ved å løse inn poeng eller poeng og kontanter, kvalifiserer til opptjening mot kampanjebonusen. Opphold og netter som bestilles ved hjelp av en ikke-kvalifisert reservasjonskilde, for eksempel et reisebyrå på nett (noen ganger kalt «OTA»), er ikke kvalifiserte.
     
    NoLimit liker dette
  2. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    515
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    93
    Den har jeg også fått på mail i dag...
    Tidligere har jeg hoppet på en slik hos Radisson når de har hatt denne kampanjen. Men det jeg lurer på er hvordan dere andre verdsetter denne, dersom man i utgangspunktet ikke bor så mye hos Radisson "til vanlig"... Jeg har i det siste bodd mer hos Choice, men her er det jo spørsmål om hva man får ekstra de 30 / 75 / 150 tusen poengene... Noen som går all-in?
     
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,684
    Likes mottatt:
    10,232
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg kommer ikke til å gå all-in og jeg kommer heller ikke til å flytte noen hotellopphold over til Radisson utelukkende pga denne kampanjen. MEN, jeg synes det er fint å ha en del poeng på RR kontoen siden jeg ofte booker med points eller points+cash med de for å få ned prisen, spesielt når det ellers er dyrt dit jeg skal.
     
  4. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen mail her men fikk opp varsel i appen før i dag. Samme som @Travellingalf her, ikke all in men alltid kjekt med litt poeng på kontoen.
     
  5. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde noen poeng på RR som jeg nylig "vekslet" om til EBP ( telefon til Radisson). Må tilstå jeg ikke har begreper om hva slags kurs jeg fikk, -men kan aldri tenke meg den var gunstig ;) . Mener å huske drøye 6000 RR poeng ga meg snaue 1000 EBP.
    Muligens interessant for flere ( -som ikke allerede vet det). Jeg ble opplyst om at RR "statusmatcher" til Eurobonus. Altså at f.eks EBG gir "RR (-elite?, -gold?)" . En må da sende inn en forespørsel (epost) og legge ved dokumentasjon på gjeldende EB-status. (Går ut fra at skjermdump eller bilde av kortet duger, -å få med QR koden er sikkert ikke dumt).
     
  6. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk mailen men for de som ikke fikk den man kan også registrere seg på deres hjemmeside direkte uavhengig av mail.

    Flott for oss som bor der fast 200+ i året da, så kvoten var fyllt opp her allerede når mailen kom :)
    De hadde jo også nylig en god kampanje på 20% poeng tilbake for alle brukte bonusnetter i jule/nyttårtiden.

    Jeg er enig med at den ekstra kostnaden som Radisson gjerne har ikke nødvendigvis gjør det verdt å flytte over, og den evig frustrerende Viatrumf / Radisson farsen gjør det ofte fristende å boikotte hele sjappa.

    Men jeg kommer liksom ikke unna Radisson likevel da de i motsetning til andre Norske hotellkjeder har hoteller over hele verden og at bonuspoeng opptjent på opphold i Norge / Europe ofte gir ganske så god uttelling i andre verdensdeler.
     
    Last edited: 17. jan 2020
    Travellingalf, Misterix and chrt like this.
  7. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Stemmer, du får match 1 gang så greit å spare til man faktisk trenger det.
     
    Travellingalf and ArthurDent like this.
  8. cooolcatz

    cooolcatz Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    788
    Bonuspoeng:
    93
    Betyr dette at man kan kan bestille en natt om gangen på samme hotell for så å sjekke inn og ut påfølgende dager og få dette godkjent som flere "kvalifiserende opphold"?
     
    chrt liker dette
  9. morradi

    morradi Senior Medlem

    Innlegg:
    510
    Likes mottatt:
    660
    Bonuspoeng:
    93
    Nei, dette skal da telle som ett, sammenhengende opphold, men du kan eventuelt alternere mellom forskjellige hotell i samme by...
     
    chrt liker dette
  10. cooolcatz

    cooolcatz Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    788
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for klargjøringen:cool:
     

Del denne siden