Tjen opptil 4000 EuroBonus poeng med leiebil fra HERTZ

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Aussie74, 25. aug 2016.

  1. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Hei folkens!
    Da kom dette tilbudet ut i dag i SAS brevet.
    Hvis dere er walkin kunder eller har bestilt uten disse kodene, så pass på at den som sitter i Hertz skranken legger inn tallene manuelt.
    CDP koden og promotionkoden må legges inn sammen med EB nummeret.
    Det er et egen felt i utleieprogrammet som er ukjent for mangen da den har sjeldent blitt brukt.
    Skulle dere ha problem med disse utfyllingene ved utleie av bilen, så er det bare til å ta kontakt med meg på PM. Jeg kan da gå inn og kontrollere for dere.

    God tur :)

    image.jpg
     
    mhsalv, milehigh, Ursa and 4 others like this.
  2. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,444
    Likes mottatt:
    8,843
    Bonuspoeng:
    183
    Logger inn i profil (PC status), fyller ut alt på websiden vedr leie...OG FÅR BESKJED OM Å RINGE!!

    Provoserende. Får håpe det kommer noe "disruptive technology" i leiebilbransjen snart. De er håpløst langt bak. Det gjelder ikke bare Hertz, men de fleste.

    Hertz.PNG
     
  3. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Du har fått opp den beskjeden fordi lokasjonen er utsolgt for biler. Selv om du har President Circle status, så hjelper det dessverre ikke. Jeg kan nevne pga oljemessen som starter neste uke her i Stavanger, så er alle Hertz lokasjoner i Haugesund, Stavanger og Egersund på forespørsel. Trykket er for stort og vi må forsikre oss at alle kunder som allerede har bestilt får bil.
     
  4. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,444
    Likes mottatt:
    8,843
    Bonuspoeng:
    183
    Da er det jo litt mer forståelig, men
    a) hvorfor kan man ikke si det slik du nå gjør, og ikke bare slenge opp en "ring"
    b) oljemessen har man vist om datoene for lenge. Er det ikke mulig å få hentet inn flere biler/folk fra andre steder i landet?
     
  5. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Gjelder dette også om er for eksempel er walkin-kunde hos Hertz i Miami om noen uker? Eller kun i Norge, så ikke noe om det i brevet. Og så at jeg kan bestille bil for Miami i bestillingsskjemaet.
     
  6. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,899
    Likes mottatt:
    2,001
    Bonuspoeng:
    113
    Pleier folk å få 1000 EB poeng for Hertz leie? jeg får alltid bare 500 poeng, så for meg vil kampanjen gi 3500 poeng. Basert på at mine leier er korte, 1-2 dager.
     
  7. hkallevik

    hkallevik Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    a) Dersom en kunde har valgt å avbestille - kan det være mulig for deg å få bil ved å ringe. Derfor gis alternarnativet. Det hender stadig at kunder får bil ved at dem ringer.

    b) Dersom oljemessen ikke hadde funnet sted i turistsesongen - hadde det vært lettere for oss å få inn biler fra hele landet. Men i og med at denne skjer under en svært travel turistsesong, blir det vanskelig å leie inn. Dog har HERTZ i Stavanger fått inn 60 ekstra biler fra lokale bilforhandlere.

    c) Jo tidligere biler blir bestilt, jo lettere er det for at bilen går igjennom/bekreftet. Dette er likt som med flybilletter. . .. . :)
     
    kuckyjr and Aussie74 like this.
  8. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Det viser seg at det gjelder for hele verden ja. Festlig når ingen av oss som sitter i skranken har hørt om dette heller på intranettet.
    Men igjen....bare gi disse kodene til personen i Miami så fikser de resten.

    Som hkallevik sier så kan situasjonen endres internt på lokasjonen. Det lar seg å ringe til bookingen og de lager en forespørsel. Vi får da beskjeden og vurderer om det lar seg gjøre allikevel eller ringe direkte.
    Siden mange lokasjoner ikke er Corporate men franchise, så kan vi ikke ta biler fra andre lokasjoner. Vi har vår egen bilpark og gjør logistikken så godt vi kan hver gang oljemessen kommer. Derimot så har vi sommerturistene som setter biler i andre byer. Ting tar tid før de kommer hjem igjen. Hver sommer blir bare tøffere og tøffere så utfordringene er tilstede.


    Jeg reagerte på denne også. Tiden vil vise.
    Jeg skal ta en test i dag og leie en bil på meg selv.
     
    milehigh liker dette
  9. Fridtjof

    Fridtjof Aktivt Medlem

    Innlegg:
    355
    Likes mottatt:
    404
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har fått 500 for kortere leier og 1000 hvis jeg har leid lenger. Kanskje det er 500 pr. uke?
     
  10. kalvenklein

    kalvenklein Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Hei
    Jeg skal ikke si dette med 100% sikkerhet, men jeg mener det er en grense på 7 dager. 7+ gir 1000 poeng og alt under gir 500.
     
  11. Cox

    Cox Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    13
    Fra SAS web, link: Opptjene EuroBonus Hertz

    EARN POINTS
    You will earn 500 Extra points when you rent for 1 – 5 days. Earn an additional 100 Extra points per day, when you rent for 6 days or more (up to a maximum of 1 000 points per rental). Points cannot be earned on contract, staff or tour operator rates.
     
    Fridtjof liker dette
  12. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    554
    Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    Er vi sikre at dette gjelder i hele verden ?
     
  13. Trety

    Trety Aktivt Medlem

    Innlegg:
    287
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Det er noen pussigheter når man booker med dette tilbudet. F.eks. når jeg nå booket bil i SVG så fikk jeg beskjed om at "vilkårene for rabatt ikke er oppfylt" (tror det var fordi jeg først trykket at reisen var forretninger - aner ikke hvorfor Hertz trenger å vite om jeg er på jobb eller ikke), men da jeg tydeligvis med en justering (kalte det fritidsreise...) plutselig oppfylte kravene så var bilen drøyt 200 kroner dyrere for halvannet døgn.

    På booking i AES for en helg var dette ikke noe tema, og der var dessuten prisen for gr. D helt nede i 1370 kr! :)
     
  14. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    WTF? Legger inn koder og prøver å booke bil i CPH 19.-20. sept. Får feilmelding:
    Ifølge tilbudet så har den jo det! Både CDP- og PC-kode er lagt inn korrekt. Og bestiller før 30. september og leier før 30. november. Ingenting som tilsier at den ikke skal gjelde.
     
  15. thecoldfish

    thecoldfish Senior Medlem

    Innlegg:
    532
    Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Har jeg rett rabattkode på bekreftelsen her?
    image.jpeg
     
  16. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Yes you do :)
     
    thecoldfish liker dette
  17. larssas

    larssas Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    164
    Bonuspoeng:
    33
    Vil det være mulig å benytte seg av dette tilbudet hvis reservasjonen er gjort gjennom expedia?
     
  18. thecoldfish

    thecoldfish Senior Medlem

    Innlegg:
    532
    Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Juhu!
     
  19. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    2,012
    Likes mottatt:
    13,968
    Bonuspoeng:
    183
    Går bra å bestille som gjest, men som Hertz-medlem går brettet bare i spinn. Noen med samme erfaring, og eventuelt et godt botemiddel?
    Det hadde jo vært artig å få det til, slik at Hertz betalte like mange eb-poeng som reisen koster.
     
    thecoldfish liker dette
  20. thecoldfish

    thecoldfish Senior Medlem

    Innlegg:
    532
    Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Hadde samme opplevelse.
     

Del denne siden