Tokyo i romjulen/nyttår

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Darkcho, 06. sept 2015.

  1. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Hei!

    Har en CT jeg tenkte å brenne av til Tokyo i romjulen/nyttår. Ser for meg datoene 27.desember til 02-03.januar.
    Poengene er ikke noe problem, men uten tilgang til KVA eller annet snacks, har jeg bare United.com sin noe ustabile tilgjengelighet. Sånn utenom agentrouletten da :)

    Er det noen her inne som finner en grei rute for meg Oslo - Tokyo - Oslo for 2 personer? Har helst lyst å styre klar av Air China, ellers ingen preferansser. LH F er jo greit, men finner lite i LH C, så da er det litt mer longshot når turen nærmer seg. Ellers som sagt åpen for det meste, både av routinger, flytyper, selskaper og destinasjoner på veien. Bare det er minst C-klasse ;)

    Takker og bukker for all hjelp på forhånd :)
     
  2. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,185
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    Fungerer ikke United sin side greit da? tror det er like stabilt som KVS og ANA. Er nok ikke noe annet og lete på United, ringe CT tlf og be de sjekke routingen du har funnet på feks United ;)
     
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg vet ikke om det er en eller flere billetter du er ute etter, men med ett kjapt søk med ANA-tool for 2 personer så finner jeg bl.a. muligheter i Business med Brussels Airlines og ANA via Brussel. Da er returen 1. januar med Austrian og Lufthansa (fant ingenting 2. eller 3. januar). Der ser ut til å være flere alternativer på de datoene (utreise 27. og retur den 1.) i Business.
    I First ser det verre ut, men det kan vel hende at det åpner seg noe senere.
     
  4. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    @Xflipper United gir en del andre resultater enn ANA feks. Brussel som @Travellingalf fant, fikk jeg feks ikke opp i går :)

    Takk for hjelpen, skal prøve å sy sammen noe :)
     

Del denne siden