God onsdag, i dag hviler jeg beina etter å ha gått 20 kilometer og gått opp 1400 høydemeter fra parkeringsplassen ved Teide på 2350 meter til toppen på 3718 meter over havet. Turen startet kl 09:00, og jeg nådde toppen kl 14:00 Jeg viste ikke at Teide hadde to krater, det andre Pico Vireio 3148 moh, men jeg fant ut av det da jeg var på toppen Så bar det nedover, og fikk meg en nydelig solnedgang på vei mot bilen etter å ha gått tilbake igjen fra toppen Ganske så øm i knærne etter denne labbeturen , men det var verd det, for det ble en helt topp dag
Var det onsdag i Spania i går? Skal vel være postet i tirsdag tråden denne. Forøvrig nydelige bilder! Hadde gjort seg å være der nå
God morgen fra Sølvbyen. Det forberedes en ny strålende dag i Vestviken. Trådstarter var tidlig ute i dag, men det holdt. Imponerende å klatre hele veien til toppen av Teide, selv nøyde jeg meg med siste biten fra heistoppen en gang jeg var mye yngre. Britisk mutant slo til på byens internasjonale skole, ser ut til at heller ikke SP-ordførere klarer å holde viruset nede. Og nå må vi melde overgang til Grorudalen for å få sprøyta vår. Tror jeg ringer en statssekretær. Ha en frisk og fin dag!
God morgen fra solkysten ... Det er en flott morgen på strilelandet og ingen smitte, men vi må etterhvert i butikken ..
Litt rart å tenke på at det i dag for ett år siden startet vår, i ettertid, en av de mest minnerike turene vi har hatt. Mitt i ferien fikk vi jo beskjed fra Erna og øvrigheten ellers at vi måtte pusle oss hjem og da startet moroen og «grøsseren». Helsedirektøren advarte mot stengte grenser og kansellerte fly ... Å komme fra Bali til Bergen var ingen lek for svake nerver når Tyrkia og Singapore stengte for transitt for de som ikke hadde vært utenfor smittelandet Norge mer en 14 dager .. Ved hjelp av dypt savnede Vibeke og kollegaer kom vi hjem med stil og champagne ... https://insideflyer.no/forums/threa...i-bergen-—-det-blir-sikkert-en-fin-tur.15315/
God morgen fra hjemmekontoret. I går var det strålende sol og nærmere 10 grader. I dag er det tåke og 0 grader. Enn så lenge. Sjekket Yr nå, og det skal bli sol, sol sol! Ganske stor forskjell på dag- og nattetemperaturen, så det er "litt" glatt rundt huset om morgenen når hunden skal ut på tur. Venter i spenning på prøvesvar, jeg føler meg ikke helt på topp i dag. Nyt onsdagen!
God morgen. Intet annet enn vaksiner om dagen, det går som hakka møkk, Moderna leveransen har maksimert i det siste, nå tar de vaksinene ifra steder der det ikke er smitte trøkk. Snart kan halve Østlandet reise til Spania Ha en super dag videre, Bali i juli here we come
God morgen fra Porsgrunn. Ser kommunen har måtte gi fra seg mottatte vaksinedoser, så Oslofolket kan bli vaksinert først. Hadde jo vært synd om noen måtte droppe kortspill og fotballkamper i de forskjellige bydelene der inne. Takk Bent.. Ellers grått ute foreløpig, takka ja til å jobbe tre skift overtid nå i langfria. "Alt" er jo stengt, så får heller tjene noen kroner isteden for å bruke. Ha en fin dag.
Hittil har Oslo gitt fra seg vaksiner for at andre kommuner skal få vaksinert seg raskere. Så jeg tror det er greit jeg.
Hjelp! Har Vibeke forlatt oss?? Det forklarer kanskje hvorfor det er null respons på Diamant mailen etter tre dager... Trist! Ja ja, en får trekke seg tilbake på hjemmekontoret og se om det er noen bookinger som kan forbedres eller nye planlegges. Ha en strålende dag
Ble vel for mye og bra service til SAS mest lojale kunder.... Håper hun begynner hos Audi Digital Support. De trenger et seriøst løft!
Goood Onsdag fra Vestfold.- "Endelig" ble det ekstra coronatiltak her nede også.. Får se hvor lenge det varer. Forsøker forbrede meg på at ANA kanselerer tokyo turen min i November... en trist dag, Men har heldigvis fått med kone og barn på Road trip i Europa så fort det åpner opp igjen!
God morgen fra hjemmekontoret. I dag er en møtefylt dag, så jeg får ikke jobbet så mye dessverre. Får se litt innom her imens for å holde motet oppe. Ha en strålende dag!
God onsdagsmorgen fra det sørlandske. "I fjor om en uke på disse tider" var jeg på arbeidsgruppemøte i Gdynia. Vi var en av de siste møtene i min "paraplyorganisasjon" som ble avholdt før det meste stengte ned. I år er det virtuelt, og selv om både teknikken og rutinen (hos deltakerne) har bedret seg, er vedlagte bilde nokså illustrerende
God onsdag fra Trondheim Rivende start på dagen med syke kollega og alt arbeid lasset over på meg...fått et lite pusterom nå heldigvis Idag blir det vel litt svømmetrening og i morgen skal vi hente nytt spisebord og stoler, fikk tlf. om ankomst idag Ha en oval onsdag