Torsdag fra Oslo og litt bilder fra BGO-LHR-LAX på denne dag 2016

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av OttoL, 04. mars 2021.

  1. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Yo fra Oslo.

    I går var det 35 år siden et av tidenes beste album, Master of Puppets, ble sluppet. I dag er det verdens bokdag, så i den forbindelse kan jeg anbefale boken jeg leser nå https://www.tanum.no/_the-miracle-of-castel-di-sangro-joe-mcginniss-9780751527537 (anbefales selv for de som ikke liker fotball, er mer en reisebok om Italia)

    I dag er det også fem år siden jeg fløy a380 for første gang, med BA til LAX. Så i den forbindelse kommer det noen retro-bilder under på turen fra BGO via LHR til LAX.

    G-EUPR klar for BA757
    upload_2021-3-4_7-54-2.png

    Etter landing LHR
    upload_2021-3-4_7-54-50.png

    G-XLEI klar for BA269 til LAX
    upload_2021-3-4_7-55-22.png

    Rett etter avgang vestover
    upload_2021-3-4_7-55-53.png

    Litt mat
    upload_2021-3-4_7-56-14.png

    Jysla mør og god biff
    upload_2021-3-4_7-56-27.png

    God denne og
    upload_2021-3-4_7-56-51.png

    Svær dass i 2. etasje på a380en
    upload_2021-3-4_7-57-12.png

    Rett før landing LAX, ca halv 4 natt til 7 mars norsk tid
    upload_2021-3-4_7-57-38.png


    Ha det kjekt :)
     
    Jonkebassen, Earl, Avixlo and 20 others like this.
  2. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,145
    Likes mottatt:
    869,598
    Bonuspoeng:
    293
    Herlig med litt flybilder .. her på solkysten ser vi himmelen, blå og klar i et flott kaldt vær, skulle selvsagt likt å fly. 45283F9A-20EE-47D5-A158-25A13CDB8FFB.jpeg
    Hadde vi visst det vi vet i dag så hadde vi nok latt vær å fly til Bangkok for et år siden, men hva visste vi? Veldig lite, men vi reiste ikke inn til byen .. vi holdt oss ved bassenget i Tana City ..
    B6800A0E-5CE8-4F23-9D3E-E09428EEE5F3.jpeg
     
    Jonkebassen, Earl, Kristian and 14 others like this.
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Riktig fin morgen til alle sammen, i dag skinner solen og det blir en praktfull dag.
    Gode nyheter om mer vaksine på gang og tilnærmet normale tilstander for sommeren.
    August ser ut til å berge :)
     
    Earl, Kristian, Avixlo and 11 others like this.
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,878
    Likes mottatt:
    57,468
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hjemmekontoret.
    Testen kom tilbake negativ i går, men vi er ikke helt sikre på om det faktisk stemmer. Har hatt feber, men den kommer og går litt. Generelt uvel er vi begge. Rapporter fra familiemedlemmer sier at det er flere av dem som testet negativt to ganger, før de testet positivt på tredje forsøk. I tillegg er det stor variasjon i hvor lang tid det tar før symptomer kjennes, og hvor mange dager det tar før man tester positivt. I så fall er det ikke rart at mange der ute går rundt med smitte uten å vite det.

    Jaja. Tipper jeg bare er hypokonder. Og at jeg trenger medisin for det. Og den medisinen er flytur i F, med kaviar og champagne. Så fort som mulig! :D

    Nyt finværet!
     
    Earl, Kristian, RoadKing and 13 others like this.
  5. oddA

    oddA Senior Medlem

    Innlegg:
    861
    Likes mottatt:
    2,988
    Bonuspoeng:
    93
    Good morgen!
    Som Holmen er det livet på hjemmekontor som gjelder..
    Rakk 1t på sykkelen før jobb heldigvis.
    Kom hjem til en skrikende unge og en veldig trøtt kone :oops: Tøff start på dagen!

    Drømmer om ferie og trumf poeng... Sykt å se underskuddet til Lufthansa! Blir spennende å se hvordan F produktet blir der i fremtiden.
     
    Earl, Kristian, RoadKing and 8 others like this.
  6. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,401
    Likes mottatt:
    21,153
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret her også.
    Kaffen putrer i vei og jeg gleder meg til første kopp.
    Kalenderen er herlig tom i dag, så jeg har faktisk tid til lunsj og slipper å "springe" fra det ene digitale møtet til det andre. Det å klikke bort Zoom for å åpne Teams har jo ikke like mye sjarm som å fly en plass, selv om det er på mange måter mer praktisk.

    Ha en flott dag dere :)
     
    Earl, Kristian, RoadKing and 9 others like this.
  7. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Gooooooooooood morgen.

    Dagene er de samme. Sykdom og vaksinering.

    Jeg vil VEKK, fått nok? På tide at de med vaksine for forlate landet snart.
    Jul hjemme
    Vinterferie hjemme
    Påske hjemme
    Pinse hjemme

    Alt skulle vært erstattet med, LHR, HKG, DPS, SIN, BKK.

    Ha en super dag for de tålmodige :)
     
    Earl, Kristian, RoadKing and 9 others like this.
  8. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Grorud. Her er himmelen blå, men gradene er fortsatt få.

    Jeg må bort. Jeg rett og slett bare må bort, så i morgen setter jeg meg i bilen og kjører 55 kilometer sørvestover, til verdensmetropolen Drammen. Der har jeg booket 2 netter på Comfort Union Brygge, og ser i appen at jeg har blitt oppgradert til suite.

    Blir nok mye det samme der som hvis jeg hadde blitt hjemme, spise inhouse, sitte på rommet og jobbe, ikke noe ut og fly på byen, men muligens noen kalde halvlitere til mat osv. Det viktigste er rett og slett bare å komme seg bort fra de vanlige veggene, og heller sitte og se på noen andre vegger.
     
    Earl, Kristian, RoadKing and 9 others like this.
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,145
    Likes mottatt:
    869,598
    Bonuspoeng:
    293
    Det er en svært viktig aktivitet, jeg er utrolig glad for at jeg har hytten og kan alternere litt ....
     
    RoadKing, ArthurDent, Avixlo and 2 others like this.
  10. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,990
    Likes mottatt:
    10,908
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra en hovedstad i strålende solskinn.

    Fire uker igjen til min siste CT opptjent i 2019 utløper, og jeg har bare litt over 30k poeng på kontoen. Har heldigvis en del bestillinger som kan avbestilles så det kan nok løse seg. Fant en tur for vinterferien neste år, men diamantmailen har ikke svart på to dager. Savner allerede Vibeke, selv om Janni hjalp meg utmerket forrige måned.
     
    Earl, Kristian, RoadKing and 7 others like this.
  11. McBuljo

    McBuljo Bygdetulling

    Innlegg:
    274
    Likes mottatt:
    1,159
    Bonuspoeng:
    93
    God torsdags formiddag fra Nordlysbyen Alta! Du vet det er pandemi på g når Google Maps Timelines lister dette opp som høydepunktene dine forrige måned :p

    07CE55FD-D86F-4806-837D-4A781C73B1EB.jpeg
     
    Bolle, Earl, Kristian and 18 others like this.
  12. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,401
    Likes mottatt:
    21,153
    Bonuspoeng:
    183
    For to uker siden var mitt 'høydepunkt' å gå ut med søpla... Det der ser ut som halve verden rundt nesten :p
    Dette her begynner å gå for langt. Vi klokker inn et helt år snart. Make it go away!
     
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,878
    Likes mottatt:
    57,468
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har ikke vært noen av stedene, så for meg hadde det faktisk vært høydepunkter. :)
     
    Earl and ArthurDent like this.
  14. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,403
    Likes mottatt:
    12,284
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn. Klarvær med en j@vla kald vind. Har vaska vinduer utendørs, men dropper planlagt gåtur, etter å ha fått frostskader fra vaskinga.
    Venter i spenning på svar fra gold.dk. ang forespørsel om oppgradering på en tur i september.
     
    Earl, Kristian, RoadKing and 4 others like this.
  15. Torris

    Torris Aktivt Medlem

    Innlegg:
    320
    Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Romsdalen

    Vi er tilbake til snøvær og kuldegrader. 15cm med snø før det skal regne vekk i helga. Blir nok mye innetjeneste ser det ut til.

    Ellers er det hektisk på jobb med møter, prosjekt og generelt mas. Positive er at dagene går fort og jeg rekker ikke tenke så mye på at jeg heller vil ut å reise.

    Ha en fortsatt god torsdag :)
     
    EndreD, Earl, Kristian and 6 others like this.
  16. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Ja den turen resulterte vel i det som er det mest spennende reisebrevet skrevet på bonusfeber/insideflyer.
     
  17. Durek

    Durek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    333
    Likes mottatt:
    427
    Bonuspoeng:
    63
    I Tröndelag har det snödd en del, så da ble det et par timers skitur i upreparerte löyper. Får kvalifisere til dagens trim det.

    Forövrig har SAS oppgradert meg til EBS i dag, happy days :D:p
     
    EndreD, Earl, Kristian and 7 others like this.
  18. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra Hurtigbåten som nå ligger til kai på Brøstadbotn på vei til Harstad hvor jeg skal jobbe litt ikveld. Blir hurtigbåt tilbake til Tromsø 19:30
    Jobber litt med eksamen og ellers ikke så veldig mye annet å gjøre. Sitter og koser meg med krokanrull på båten og har tidligere idag fått med meg pressekonferansen fra Tromsø. Godt jeg tok med munnbindet mitt! Og påskeferien som var planlagt til far på Lunner så til Hammerfest også Sandefjord kan se ut som ryker om det j**** viruset holder på sånn det gjør nå. Men EBG er sikret.

    Flere savner å fly så får dele dette bare noen få dager gamle bilde av Widerøe WF968 fra Hammerfest til Tromsø på tirsdag 20210302_193936.jpg

    Ha en flott torsdag alle sammen og hold dere friske!
     
    EndreD, Earl, Upsaker and 8 others like this.
  19. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra 38 000 fot.
    Endelig på vei sørover etter at SK klarte å bli 1,5 time forsinket i avgang fra Tromsø. Har ikke opplevd så stor forsinkelse på over 1 år... maskinen var forsinket inn også måtte de måke rullebanen så klokken tikket og gikk. Uansett takknemlig som får fly, så kan vel ikke klage for mye. Har jo fått sitte ombord på flyet på bakken i 1 time og vente i tillegg til flytiden mot Gardermoen så mye tid ombord på fly for pengene i dag ;)

    I tillegg har man fløyet Dash i dag, så bra uttelling på tid ombord på fly blir det jo...
    Nyt kvelden folkens :)

    Widerøe
    20210304_153031.jpg

    SAS hadde pyntet vingene med litt snø:p;)
    20210304_174638.jpg
     
    Upsaker, drsyk, RoadKing and 8 others like this.

Del denne siden