Morn fra Oslo. Hjemmekontoret åpnet for lengst. Litt frister hengende over en i dag, så da er det greit å surre litt på diverse fora før panikken setter inn. Ha det kjekt
God morgen fra Romsdalen Småtjukt med tåke, og heller vått etter en natt hvor det høljet ned. Hjemmekontoret er varmt og tilbyr kaffe med litt pepperkaker attåt. Ingen Teamsmøter i kalenderen dag! Men våknet til litt kaos på jobb, så det byr seg nok muligheter. Skuffende nok ble årets juleølsmakarlag avlyst grunnet flaggermusrestriksjoner. Så der forsvant mest trolig den siste flyturen for året. Er det 2021 snart? Ha en flott en
God morgen fra Innenriksloungen. Kjekt å være tilbake, selv om serveringen er tynn. Forholdsvis brukbart besøk, men på ingen måte noen trengsel. Passerte en gruppe Vietnamesere på vei til innsjekk, "hjem til jul" etter jordbærplukking i gamle steinrøys. Ha en frisk og fin dag.
Gooooooooooo morgen fra Viken Snart helg... Hvem HATER covid 19 og alt det har medført, rekk opp hånden. Gledes til en flyreise, den siste om ikke må bruke en CT short haul innlands... Trondheim here we come... For å drikke mye av dette: Ha en super helg.
God morgen fra hjemmekontoret! Rolig oppstart for å nå maks fart i løpet av ganske kort tid. Kontoring altså, ikke noe flyrelatert. Kaffeservering står jeg for selv. @drsyk blir det ærverdige Britannia på deg? Ha en flott torsdag, snart helg
God formiddag fra kontoret. Solen skinner, og jeg har fått lunsj. Så nå er jeg ganske fornøyd. Noen timer til med jobb, før det blir en velfortjent(?) langhelg. Skal bygge Lego med nevøen i dag, det er alltid stas! Ja, det var jeg som valgte hva vi skal bygge. Straks helg!
God helg fra solrike Oslo. Oslo Kommune går som vanlig bananas og sponser nye piggdekk på sykkelen. Så da er ukas utfordring å finne gode dekk på viatrumf
God ettermiddag fra Jessheim! Har brukt dagen på å bli mer miljøvennlig(???) ved å kjøpe bensinbil i stedet for diesel. Til hel.... med klimaet så lenge det blir mindre partikkelutslipp i nærmiljøet. Hmmm . Jaja, om det er den politikken myndigheten vil ha så får det bli sånn. Men dog, som aktiv medlem i dette forumet og deltager i aktivitetene som diskuteres kan man neppe bekjenne seg til å være noen klimaforkjemper uansett. Ellers undrer jeg på om det er årets definitivt dårligste timing/planlegging å kjøpe nye vinterdekk til den gamle bilen for så å selge bilen neste dag . Kan ikke engang påberope meg at det var for AmEx omsetningen. Men ny bil er vel uansett en unnskyldning for å drikke litt edle boblende jordbruksprodukter fra Frankrike (som om man behøvde noe unnskyldning lizzm). Ha en fortsatt strålende en!
God kveld fra den arktiske Hovedstaden Her idag har jeg levert inn eksamen i sosiologi 1 av 3 gjennomført Også viste det seg at kameraten min jeg bor med car forkjøla. Siden han sa det har han blitt bedre men de andre kameratene mine avlyste poker idag så på lørdags formiddag blir det koronasjekk. Om den blir positiv skal det flagges på halv stang. For det betyr null reiser med jobben den tiden jeg er i karantene. Men jeg tviler litt på at jeg har. Så blir det negativ skal det feires også skal det skryter til venner at det går an å reise og samtidig være koronafri (mye jobbreiser innenlands). Så nå har jeg gjort en handletur slik at jeg og kameraten min fra Bergen skal klare å holde oss inne til testresultater er klare. Men ingen av oss har symptomer eller kameraten min er litt forkjøla. Men krysser fingra Ellers blir det rolig kveld. Istedenfor poker blir det fiskesuppe og netflix Så ha en flott torsdag med eller uten korona