Torsdag igjen, god morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av elgaaen, 30. juni 2016.

  1. elgaaen

    elgaaen Senior Medlem

    Innlegg:
    783
    Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra gullstua på OSL. Fryktet kø og møtte opp 06.25, flyet til Barcelona forsinket til 09..et eller annet..
    Gleder meg til et forhåpentligvis kort oppdrag i marinaen før jeg kan nyte kvelden alene i Barcelona!
    Ferie fra i morgen også så skal vel neppe klage da!

    Ha en fin Torsdag alle sammen!
     
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske!
    Grått og regn i dag igjen. Men det skal bli noe bedre utover dagen, før det blir regn igjen i morgen naturligvis. Sommeren ser ut til å la vente på seg. Temperatur på max 16 grader de neste 10 dagene i følge meteorolygen. Surt!

    Surt var det også å sjekke lottokupongene fra gårsdagens trekning. Må nok pent jobbe en uke til i påvente av neste trekning ser jeg.

    Er det rart jeg drikker??
     
  3. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God torsdag fra Oslo! Grei morgen, men regnet kom snikende da jeg var på vei til jobb. Er meldt regn i hele dag, så da er det vel greit å sitte på jobben. Forøvrig siste dag på kontoret før ferien, for jeg tar "hyttekontor" fra Grimstad i morgen. Kanskje like greit at det regner der da, @Bizflyer? Skal bli opphold i helgen, så da koser vi oss allikevel selv om det ikke blir mer enn 16 grader. Solveggen er varm uansett på denne årstiden.
    Ha en flott dag selv om den er grå og regnfyllt!
     
  4. elgaaen

    elgaaen Senior Medlem

    Innlegg:
    783
    Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Kan forøvrig legge til at WIFI på SK4685 prøvde å lure meg, men etter å ha lært opp flyvertinnen i at EBG OGSÅ skal ha fri Wifi kom hun med superpassordet sitt og løste saken.. (kan nevne at hun litt hovent pekte på PLUS skiltet som står rett foran meg og sa "Wifi er kun for SAS Plus")
    Men jeg vant kampen!
     
    Last edited: 30. juni 2016
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Nydelig temperatur her idag, med en deilig fønvind. MC på jobb og forhåpentligvis blir det en liten tur i kveld dersom regnet holder seg unna.
    Ser fram til en hyggelig fotballkveld i Bodø på lørdag, med dertil tilhørende drikke...type kjØLig.. :)

    Ha en fortreffelig dag :D :D :D
     

Del denne siden