Torsdag morgen...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 26. sept 2013.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Fyyyy flate... Det ble en optimal aften igår, og en tilsvarende suboptimal morgen idag. Skjønte nada da jeg voknet, og trodde det var søndag. Jauda.

    Men søndag var det ikke. Det var torsdag, jeg skulle ut og fly kl 09.15 og jeg var på ingen måte hjemme.

    Men nå sitter jeg i kantina på Arlanda. Det var forøvrig helt sinnsyke køer i security her idag. Stod igjennom hele T5 på langs.

    Ha en bedre morgen.
     
  2. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God torsdag morgen fra Oslo.
    Man meget mye mere klar i topplokket (så klar man bli i mitt tilfelle forøvrig), så blir en tur på jobb igjen idag. Ellers er det lite på agendaen, men det går mot helg heldigvis.

    Ha en god dag.
     
  3. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    God torsdag morgen! Siste dagen på vakt før toget går til Finse i helgen. Feirer en kompis som fyller 30 med litt fjas på fjellet, blir nok bra!
     
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Morn morn fra Arendal. Akkurat tilbake på jobb etter en litt hektisk morgen. Først til kiropraktoren, hvor jeg innimellom knekkingen snakket fly med kiropraktoren. Han er svært flyinteressert, og hadde full forståelse for mine turer til Stockholm og København forrige helg. Haha.
    Deretter var det visning hos vegvesenet av en ny Morgan vi har importert.

    En god dag ønskes alle :)
     
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Jajaja, her i Chicago er feberen på retrett etter 12 timer på øyet. En tur til Dr Johansson på morran før litt jobbing og flight til Tampa der helgens FTU starter i morgen. God torsdag!
     
  6. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,983
    Likes mottatt:
    8,364
    Bonuspoeng:
    183
    Dårlig dag når SK MC droppet inn downgraded til silver. På tide å matche til en annen *gold.
     

Del denne siden