God morgen fra 1C på Valdemar Viking på vei til CPH med videre flight til HAM. Langhelg med julemarked, glühwein og ikke minst Prezel venter. Forøvrig stilig fly i dag.
Torsdag og snart ferie heter det for min del. Må bare komme meg ut av senga og på jobb 3/4-arbeidsdag, før retningen settes mot OSL. Blir bare et kort hopp til Frankfurt i kveld. Men i morgen blir det frokost på LH First Class Terminal, et hopp over til MUC, litt tid i en First Class Lounge før LH First i A380 på vei til Miami International.
God morgen fra Trondheim Her jobber man litt, drikker litt kaffe og oppgjører litt... Ha en strålende torsdag
God morgen fra Oslo. Kaldt i dag også men ikke fullt så ille som mandag spesielt .. Snart skal man ut å fly igjen, men grusomt nok må man i dag innse at noen har tatt litt sete,så det blir nok dramatisk... Men i kveld smeller det! Black friday begynner kl 00.00 og julegaver skal kjøpes.. Håper på sykkel i barnestørrelse til 50% Ellers blir det nok bare en vanlig dag Ha en fin dag
God morgen fra et tåkefylt Nordens Paris. Tromsø melder om forsåvidt 5 grader i skrivende stund. Idag fyller Tromsøya speidergruppe 100 år, så ikveld blir det å ta en tur innom for å feire 100 år med dem, ellers står det ikke mye på planen idag. 11.12 Blir neste flytur Ha en god torsdag til alle dere som skal ut å fly, har flydd eller skal gjøre helt andre ting idag
God Torsdag Sitter på flybussen retning OSL, blir en tur innom Sverige, 2 x Danmark og Polen de nærmeste 12 timene. Ingen avvik på flightene ennå, så det lover godt Har en avtale fri morgendag, så da kan jeg jo si Endelig Helg Ha en trivelig Torsdag alle kvinner og menn her inne
God dag fra en senator lounge på FRA. Liten dagstur til Sinntal har stått på programmet i dag og nå det skal bli godt å komme hjem nå. Gikk nettopp ombord på samme fly. FRA-CPH denne gangen.
Hehe @holmen , Blitt noen turer ja Her har du en oppsummering for MR galskapen til GDN! Dette er vel 7. gang siden første tur 12.okt hvor jeg hadde selskap av @veeegard underveis, Veldig trivelig kar det Har en tur igjen neste uke, så da skulle jeg kommet på 45 flyvninger. Men pga noen kansellerte leg kommer jeg bare på 38 + de fem jeg har neste uke, altså 43 leg! Har 2 saker inne hos ebretro, men de bruker jo flere uker på å først avvise krav om poeng og segment ift opprinnelig booking Før man må vente tilsvarende lenge når man sender motsvar! Grunnen til at jeg har kjørt på så hardt med MR run er at jeg ville ha Gull kortet klart når jeg og Konemor skal til Brussel med SN neste helg. Samtidig starte opptjening til LTG. Men det ser ut som ebretro setter en stopper for lounge besøk begge veier der gitt Så da har det oppstått en liten backup plan med å klare Gull på poeng istedet, bestilte Amex Elite 2.Nov. Men som så mange andre har jeg heller ikke mottatt 20k grunnpoeng. Håper at disse poengene kommer innen neste fredag Så på dagens tur tok jeg oppgrade til Pluss på CPH-GDN-CPH for å komme til 45k grunnpoeng inkl Amex poengene. En annen ting, jeg hadde Plus fra CPH-GDN-CPH. I den anledning var jeg innom loungen en kjapp tur etter ankomst fra ARN før avgang til GDN. Som nevnt hadde jeg også Pluss fra GDN til CPH på tilbakeveien, men som Sølvmedlem skal man ikke få tilgang til lounge ved ankomst. Tilbake på CPH fra GDN ruslet jeg bort til loungen og prøvde boardingpasset CPH-GDN som var et gammelt og fullført boardingpass i Pluss, for å se om jeg fikk komme inn en gang til på den billetten. Hurra! Porten lukket seg opp Så Plus billett CPH-GDN vil gi deg tilgang til lounge 2 ganger hvis du er på MR! Chips og vin ble inntatt før man jeg måtte løpe til CPH-OSL. God Natt fra Flybussen!