Nesten god formiddag fra kontoret. T-3 søndags brunch( noe tilsvarende Champagne Brunch ala Ozone bar) , eller offisielt harry handel for de dødelig, det gledes enormt, i en ellers hverdag preget av sykdom til enhver tid. Dagene går og en lurer virkelig på om SIN tillater besøkende slik at vi får en Singaporsk julenisse i år, Turkisk har vi forsøkt og fått nok av den, så vær så snill du allmektige Covid, bare ta ditt herredømme og forlat jordkloden for alltid, Mars er en fin planet å begynne en ny sivilisasjons pest på, vi har lidd nok fram til nå, nok er NOK. Ha en super lang helg, eller torsdag, på bakken eller i luften.
God formiddag fra Oslo. Jobbreise ser ut til å skje! Og ingen rødsnute, venter på back office greier for å ticket reisen, men LH via MUC. Det betyr loungemuligheter, og bare 2,5 uker til. Dog i økonomi, og sikkert ingen benplass, er nesten 2 meter, men det får bare være, det blir tur!
God formiddag fra Romerike. Her er det en grå dag og i ettermiddag er det igjen ut og fly. Til Trøndelag og arbeidsleir for helgen. Bare avbrutt av hyttekontor fredag. Ønsker alle en riktig så fin dag.
LH og Senator lounge, bevares. Gled deg til serveringen dems.(ihvertfall den på FRA, håpløs spør du meg, trist å si at LH neglisjerer lougene sine så mye) Uansett ut på tur er alltid gøy
Det er jo reise...er så lenge siden, husker ikke helt hvordan det gjøres...skal jeg til venstre og sette meg bak spakene?
God formiddag fra kontoret. Her er det oppussing på gang, så det lukter lim fra nye tepper, og det borres, sages og sparkles. Deilig å slippe unna oppussing hjemme. I dag må jeg fikse retur på en CT-booking, booke en del hotellopphold fremover, og finne ut hvor man spiser middag i Reykjavik. (Og jobbe litt innimellom da..) Ha en deilig torsdag! Det er straks helg!
For en flynerd er Perlan et sted du bør spise .. https://www.perlan.is/en-gb/veitingar der går restauranten rundt og du ser ned på RKV (Reykjavik Airport) hver runde! Der lander og letter lokalfly «hele tiden».
God formiddag fra SK 4713 som snart skal lande i Roma. Første tur utenlands på over ett år. Foreløpig har det gått helt smertefritt, ingen som engang har bedt om å se pass. Meldt shortsvær hele oppholdet
Her ute på Havstrilelandet har vi fått "Islandsvær". Kjempet meg ned til bybanen ( fra Eddies trakter i dag tidlig, mens regnet bøttet ned. Det holdt seg stabilt j***lig til godt over lunch. Nå er det av og på her ute i havet.. For øyeblikket er det solskinn (Eller "avventende" som jeg kalte den slags vær i studietiden). Melding om kansellering på Avianca LHR-BOG-LIM i januar tiikket inn i går kveld. . Samtidig fikk datteren beskjed om at det ikke ville være mulig å ta ut ferie på det tidspunktet.... Og dermed røk planene for "den store SørAmerikaturen" for denne gang. . Jaja, det blir mye "award-fares" og SAS-telefoner i tiden som kommer. Ha en fortreffelig torsdag.
Har fått anbefalt Punk restaurant i Reykjavik av lokale. Den er såpass ny at jeg ikke har fått testet den selv. https://punkrestaurant.is/