God ettermiddag fra TRD. Returflighten til OSL er jeg ikke alene på Virker som folk gradevis er på vei tilbake til å reise igjen. Hurra!
God ettermiddag fra Grenland Lite å melde utenom at jeg får veldig reisefeber av å se oppdateringer i denne tråden og reisebrev ellers i forumet. T-15 til feberen skal kureres med tur til MLE
God ettermiddag fra SK364 ved gate A8 på OSL. En ting er sikkert, trafikken øker. Snart må OSL åpne andre halvdel og, og SAS bør legge ned treningsstudioet og øke kapasiteten på innenriks. Køen for sistnevnte gikk helt ned til security. Apropos security, der på fasttrack hadde ellers effektive OSL en klønete kø. Maskina til TRD er tjoke full, men enn så lenge er det diamantsete ved siden av meg Den brast da en pilot kom og tok plassen. Jaja.
Ellers har dagen brunget en melding fra Lufthansa om to kanselleringer på juleturen til CPT. Den ene er at Swiss har kansellert LX289 som skulle gått 20:20, men vi har blitt booket om til LX285 som går 20:25, samme dag. Må si LX har tette avganger fra JNB… Den andre er fra ZRH til OSL hvor Edelweiss har droppa morraflyet og de har plassert oss på en avgang 7 timer senere. Tror ikke det nei, så det blir nok en tlf en dag. Har til 10 oktober to make my mind.