Endelig torsdag og dagen for å bruke årets CT står for tur. Taxi til flybussen og snart på vei til videre til flyplassen. Ha en fin en!
God torsdag fra Trondheim Jobben er igang - kaffen er i koppen og resten av familien er vekk når jeg kommer fra jobb....dvs gressenkemann i tre dager Ha en strålende dag
God morgen fra Molde, Scandic Seilet. «Molde Suiten» var helt OK, med god utsikt fra balkongen. God seng; Mulighet for bobler i badekaret; Sofa for å se RBK kamp i går kveld; Avslappingsmulighet; En meget fornøyd hund som fikk være med på turen, 200kr ekstra for utvask; Balkongen; Nå er det på tide å sjekke frokosten før det blir å kjøre Trollstigen opp og ned før turen går hjem mot OSL. Strålende dag ønskes alle sammen Edit; frokosten stengte 09:30. Møkkahotell
God morgen fra hovedstaden! Her skjer det lite.. Det blir kanskje litt Lego-bygging etterhvert, må bare komme meg gjennom nyheter og IF først..
God formiddag fra FBU. Har vært en tur innom politiet for oppdatering av pass, hårfargen har vist forandret seg fra blond til grått siden sist! Frykter at neste gang jeg kommer å skal ha nytt pass så får jeg NA på hårfarge Drøy uke til neste flytur, men kun innelands så klarer meg uten pass en liten stund
God torsdag frå Sunnfjord. Her skin sola og hummøret er på topp trass i at Deadline Day i England ser ut til å bli av den trasige sorten. Heldigvis er det berre 122 dagar att til eg skal få prøvd med på interkontinental business. Sjefen har antyda at det er fleire arrangement eg burde vore med på i Oslo, so då kan det faktisk hende at det vert sølvkort på meg inneværande periode. Woho!
God morgen fra Drammen. TK sin nye 787-9 Biz til SIN (IST lounge fristende) og Eva Biz(champis, pysj, amenty kit og Royal Lauran servering, det er vel innafor, på returen og tilnærmet/avrundet til F... Skal vi gå for en open jaw SIN og TPE Deres Biz er jo meget bra, dog ingen ANA F eller LH F skal det riktignok sies... Vi booker og endrer om det kommer noe mer appellerende. Sommer`n 2020 blir nok engang Asia, Singapore og Taiwan...Dette kan bare gå en vei God tur i luften som på bakken!
God formiddag fra 2063. I dag er det nest siste feriedag og jeg har tenkt å "feire" det med å gjøre absolutt ingenting. Om jeg ikke blir ferdig med det i dag så har jeg heldigvis en feriedag til i morgen hvor jeg kan fortsette ... Ha en strålende dag alle sammen!
Da var en på flyet til PEK. 4stk i cabinen og helt greit med plass. Fordeling synd at de flyr inn og lander før skjema A380 er helt klart den beste F opplevelsen hw-messig på lufthansa (vs b748 og a340) Pysjbuksen var vell ny av året. Greit med litt forandring i kleskapet hjemme. Kona må vell bli fornøyd da.