God morgen fra syden, må inrømmes det er skikkelig bra med noen varme dager som forlengelse på sommeren. Null opplevelsesturer rundtomkring, kun avslapning på hotellet. Overraskende lavt prisnivå på hotellet så null stress å ta alt av mat her også, avsluttet med grillfat i går; Men nå er det vel påtide å planlegge hjemreisen, må innrømme at det er irriterende at det ikke går å booke bonus med ST mindre enn 3 dager i forveien.
God morgen fra Polarlys. Livet til sjøs går videre. Nettopp ankommet Harstad. Men før det gikk vi inn i Trollfjorden kl midnatt. Mat finns det også ombord. Her har vi den dyreste hovedretten: Og her er dagens lange som jeg valgte: Ha en fin torsdag!
God morgen! Passerte akkurat Manavgat på veg til GZP og flyet heimover. Ergün køyrer Mercedesen som ein prest (herren er min hyrde og beskyttar meg mot alt vondt), men eg håpar at vi kjem trygt fram likevel. Ha ein fin dag alle sammen!
God morgen fra Beitostølen. Tenkte vi skulle sove innendørs igjen og booket den billigste hytten vi fant. Hvor ille kan det være for 400kr/natten. Svaret var en ny «bod» Men akkurat passe for to som er mest ute I dag er det ut på tur, aldri sur.
God morgen fra kontoret! Solen skinner, og jeg har allerede fått utrettet både det ene og det andre. - Drikke kaffe - Booke 2 pax til OSL-CPH-LAX i biz i vinter - Drikke mer kaffe - Fikse et seriøst problem på jobb Godt fornøyd så langt, nå gleder jeg meg til lunsj. Men først: Mer kaffe. Ha en fin en!
God morgen fra Kent! I dag er det tidlig på'n for syklistene, det er meldt opp mot 35C i dag. Det er i overkant så vi begynner en time tidligere enn vanlig Noe av det artige med disse sykkelturene er alle dere rare stedene vi ender opp med å overnatte... På dette hotellet har noen et oppheng i akvarier. Tror de har åtte Ha en varm dag!
God morgen fra vestlandet, Blir godt med GJemmekontor i morgen og mandag og snart helg. Fin dag videre til alle
God torsdag! I dag blir det endelig flytur. Ikke langt, men presser inn 2 hopp til køben For en trønder blir det jo helt fabelaktig - de har jo varme og sol
Morn fra kontoret. Fikk kjøpt månedskort på Pirbadet i går og har bestemt meg for å øke antall svømmelengder gradvis. Må også finne ut når det er best å være der med tanke på treningsro, så flere tidspunkt må bli testet. Rundt 1830 begynte det i alle fall å roe ned med antall barnefamilier (som ikke er i treningsbassenget, men godt hørbar i hele anlegget). Ser at noen trener med ørepropper, usikker om det er mot vann eller lyd To be continued. Men reiserelatert: er noen kjent med et filter på en OTA der man kan si noe om størrelsen på et hotellbasseng? Eller er det kun å huke av for om de har eller ei, og så se på bilder? Ha en fin torsdag! Snart er det helg
Absolutt! Eller, LAX ble booket mens jeg drakk første kopp med kaffe i godstolen hjemme, og så var det noen som oppdaget et seriøst problem i noe software mens jeg laget kaffe på kontoret. Så da ble det kaffe og problemløsning.
Gudday fra Porsgrunn. Fikk invitt til fotballtur i england 1.maihelga 2027, men måtte melde pass pga jobb. Vi får ta det ved en annen anledning var svaret- Ok-sjekka kalenderen og jeg er så og si fullbooket alle måneder frem til neste sommer. Skiftarbeid, med grovt sett 4 uker jobb og to uker fri. Likevel kun en uke ledig i februar, men da er det for surt og kaldt borte på balløya. T-4år til første mulige pensjonsavgang Ha en luftig dag
Dagens tur ble opp Bitihorn 1607 moh med start på ca 1060 moh Turen opp baksiden gir fin utsikt over Bygdin og Jotunheimen Telekommunikasjons tårnet på toppen Brukte ca 1t40m opp, hadde gått fortere uten konemor
Det tok sin tid, men ca 2 døgn etter innsjekk var vi omsider velkomne på rommet; Kvinnemennesket som sjekket oss inn var ikke klar over at Inner Circle var ett eget medlemsnivå.