Travel torsdag?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Wiolenze, 11. april 2019.

  1. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,424
    Likes mottatt:
    29,328
    Bonuspoeng:
    183
    Er det trippeltrumf feber? Ikke dagstråd når klokka nærmer seg 11 tyder vel på at det hamstres.

    Forresten, god formiddag fra PRG. Det blir SK rett hjem etter 1 natt på Hilton Prague. Marriott PRG var solgt ut via reisebyrå selv om det viste 3 ledige på Hotels. OK lounge på og OK frokost.

    Ble tog fra Ostrava til Praha i går, kom litt tidlig til stasjonen så hoppet på toget som kom fra WAW isteden for det samme jeg tok andre veien, som går bare OSR-PRG-OSR. Tydelig at det var en del hardtarbeidende herremenn som hadde sittet i kupeen tidligere på dagen etter lukten å dømme.

    Seint på hotellet i går også så ble room service;
    34A66DDB-56DC-4351-9441-27DCBB3A9802.jpeg

    Btw, dette er «loungen» SK byr tilbyr på PRG;
    image.jpg

    Innrømmer det fortsatt er irriterende at alle andre *A tilbyr lounge mens SK velger å droppe. Fikk Fast Track i det minste

    Happy shopping og ha en strålende dag folkens

    Edit; kuben holder stand enda. Ny type musserende, og Fever Tree er byttet ut med Fentimans.

    146164F4-742D-45EB-B5FD-EE4986DAB0A8.jpeg
    F255AFFA-3FEB-4D30-B120-7D2EC69DE2B2.jpeg
     
    Last edited: 11. april 2019
  2. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Nordens Paris
    Idag er det siste innspurt på å jobbe med eksamen (har til imorgen kl. 14:00) Så har litt å skrive i da. Individers rolle og mulighet for å få til en bærekraftig byutvikling samt hvordan det offentlige tilrettelegger eller hindrer rollers muligheter (Redegjør/drøft oppgave)

    Men som typisk er liksom alt annet enn selve oppgaven interessant, men den begynner å ta seg opp nå. Ellers idag så er det 6t med jobb fra 13:30 med å servere Stratos på Rema 1000 K1 også en liten tur innom en Norges gruppen butikk for å få litt Trippel Trumf idag og etter det så er det å avslutte dagen med den aller siste innspurten på eksamen og når det er gjort er det bare å se frem til DY387 som skal ta med meg hjem for påsken

    Driver å kikker på flybilletter til Toronto i disse dager også for å få litt mer å gjøre, men nå er det tilbake til eksamensskriving så får alle dere der ute uansett hvor i verden du måtte befinne deg ha en god Torsdag! og en god Trippeltrumftorsdag
     
    Kristian, LN-FHU, Eddie47 and 3 others like this.
  3. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    Ja det er travel torsdag. Ferdig snakka ;)
     
    Kristian, LN-FHU, Eddie47 and 2 others like this.
  4. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Torsdag er mini helg, mulig folk er på TTT shopping, mulig folk tatt tidlig påskeferie som @Upsaker, @Sunnfjordingen er definitivt på shopping!

    Onsdag og torsdag er litt inneklemte, så kunne hoppa rett til fredan så hadde det vær noe!

    @Wiolenze god reise, men for en stusslige Lounge :(

    @Avixlo god eksamens gjennomføring. Dette nailer du!

    @ArthurDent men kanskje ikke ferdig shoppa.

    God dag til alle i luften som på bakken og på Hytten @Eddie47 ;)
     
    ArthurDent, Kristian, LN-FHU and 3 others like this.
  5. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,145
    Likes mottatt:
    869,598
    Bonuspoeng:
    293
    Er ikke det minste misunnelig... nemlig!

    Jeg skal sammen med barnas mormor, være barnevakt for to søte barnebarn frem til neste søndag. Barnas tante har endelig klart å komme seg hjem fra Tennessee/Texas og skal bistå.

    Grunnen til at vi skal være barnevakt er at barnas foreldre i dag skal reise på CT tur .... BGO-OSL-CPH og i morgen SQ351 i F og videre til HND .... returen skal gå med OZ og da OZ541 i F til FRA ....

    Misunnelig jeg???
    Hytten er nå klar for påseken og de søte små.
     
    ArthurDent, EndreD, Kristian and 4 others like this.
  6. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    God torsdag fra Nagasaki. Fløy hit i ANAs Star Wars 772; en hyggelig overraskelse. Stemning med Star Wars-musikk ved boarding. Fikk dog ikke tatt noen gode bilder fra utsiden av flyet, men men!
     
    Finnks, Kristian, holmen and 3 others like this.
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Fast track skal du vel heller ikke få egentlig?
    Okke som, SAS sparer seg til fant. Eks; Min søster og hennes mann skal til øst europa og hadde bestilt seg reise med SAS Plus, hvorav det var omtrent 50-50 SAS og Lufthansa gruppen.

    Jeg foreslo at de burde sjekke Lufthansa, og fant biz samtidig som de sparte nesten 3000kr, og slipper å havne bak gardina på flygningene med Lufthansa gruppen.

    De sparer altså flere lapper, får full service med ordentlig mat og drikke i kabinen, får garantert ledig midtsete, får tilgang lounge og fasttrack attpå.

    SAS kan umulig greie å holde på med dette i lengden...

    Rett skal være rett, reisen med SAS ville gitt mer poeng (De flyr biz P med Lufthansa), men...
     
    EndreD, Kristian, Smurfboy and 4 others like this.
  8. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,403
    Likes mottatt:
    12,284
    Bonuspoeng:
    183
    "God morgen" fra Porsgrunn. Begynner akkurat å få livsgnisten igjen, etter 30 timer med feber. Fy f.. må ha vært dengue-feber, evt ebola? Nuvel- får komme meg i dusjen, og prøve å bli menneske igjen. Skal hente min nye BMW I3 120ah hos Bilia om noen timer.
     
  9. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    PRG har Gold Track og den har man tilgang til når man flyr SK Plus eller SK Go som *A Gold. Angående Lounge så er det kun kontrakt Lounger der så tror ikke man går glipp av så mye (da selvfølgelig utenom fri børst).
    Ref: https://www.staralliance.com/en/airport-details?airportCode=PRG

    Og som vanlig på trippel trumf dagen skal det shoppes inn diverse så det holder til "neste" torsdag :cool:

    Hovedstaden kan friste med sol i dag igjen så da skal man vel ikke klage!

    Ha en fin torsdag! :)
     
    RoadKing, Kristian, LN-FHU and 2 others like this.
  10. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,894
    Bonuspoeng:
    93
    God torsdag, fortsatt i lykkerus etter å ha fått kapret 6 stk billetter til Rammstein igår. Hotel er selvfølgelig allerede booket gjennom ViaTrumf. Eneste nedtur er at jeg ikke hadde et EB kort for hånden idet bilettene ble sluppet. Ble derfor handlet på NCC MC, det får gå greit siden ticketmaster ikke aksepterer amex og det er TTT idag :)
     
    Kristian, LN-FHU, haifinn and 4 others like this.
  11. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    God dag frå Sunnfjord der lunchen nett er innteken. @drsyk bør vurdere å skifte namn til drsynsk. Det vart 10 posar med Evergood-kaffibønner før jobb i dag. 37 kroner for 500g er monaleg billigare enn vanlige tilbod på Spar i Førde. Dessverre vert det litt lite trumf av det. Det vert ein ny handlerunde etter jobb i høve arvingen si bursdagsfeiring i helga samt ein tur til frisøren (som tek AmEx). Under 1000 kroner att til livets fyrste CT no.
     
    Kristian, LN-FHU, drsyk and 3 others like this.
  12. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Yo fra Oslo. Ikke helt vår enda, men snart påskeferie og i dag er det TTT. Kan ikke klage!

    Nye låten er SJEF! Dessverre sov jeg i timen da de la ut billettene, men la gå.
     
    Kristian, LN-FHU, drsyk and 1 other person like this.
  13. stakar

    stakar Frequent Traveler - EBP

    Innlegg:
    292
    Likes mottatt:
    783
    Bonuspoeng:
    93
    God torsdag fra FCT i Frankfurt. Alt som smurt, ble hentet av Porsche Cayenne på remote parking. Nå er det 1,5 time kos her før sete 1A på LH542 til BOG venter :)
     
    EndreD, Kristian, Supersergei and 8 others like this.
  14. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Ble to billetter på meg, i tillegg til de jeg har til konserten i Køben. 17. mai blir litt ekstra høytidsdag i år :cool::D
     
    LN-FHU and haifinn like this.
  15. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Dr synsk, skulle ønske det fungerte på eurojackpot :rolleyes:

    Gratulerer med shopping og snarlig 1. CT oppnådd.
     
    LN-FHU and Sunnfjordingen like this.
  16. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,894
    Bonuspoeng:
    93
    «Deutschland» blir bare bedre å bedre for hver gang.
    Jeg jobbet selv natt når de slapp billetter en formiddag fjor. Ble 3 lange timer (fra 07:00 - 10:00) etter jobb før en enda større skuffelse fulgte på når køsystemet til Ticketmaster ikke fungerte og jeg ikke fikk kjøpt billetter.
    Som en trøst satte jeg meg på venteliste og igår tikket det inn en mail kl 12.01 om at et lite antall var lagt ut for salg NÅ.
     
    Arvid1410 and LN-FHU like this.
  17. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Hehe så stor fan er jeg ikke. Valgte for eksempel å dra til en åker i Sveits og se Metallica fremfor å se Rammstein på Koengen i 2010. Ble ikke så mye mer legendarisk enn været i Sveits:
    [​IMG]
     
  18. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Vi bader i sol, men temperaturen er lav. Lovt bedring over helga heldigvis...

    Nærmer seg påskeferie , og den tilbringes......*trommevirvel*...på HYTTA :):):)

    Ha en strålende dag :D:D:D
     
    Eddie47, Wiolenze, Kristian and 2 others like this.
  19. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Obs nå kommer @Eddie47 ordet "Hytta" er bannlyst :eek:

    Riktig god påske på hytten ;)
     
    Avixlo liker dette
  20. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    469
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    Sitter på toget til vei til DUS flughafen for å fly til OSL via CPH med SK ... veldig tidlig ute mao. Skal sjekke inn bagasje, men husker aldri om de åpner for det 2 eller 3 timer før. Noen som vet?
    Flyturen er forøvrig en posisjonerings flight for CT ut av Oslo i morgen...ikke spør meg hvorfor, men alt bunner ut i ræva planlegging:confused:...men men ble litt mer flying da.
     
    Avixlo and Kristian like this.

Del denne siden