Tror det blir lite her før mor kjører meg til BGO i morgen tidlig. mulig @anders82 eller @RoadKing har noe å fylle inn med. Sove godt alle, med eller uten forventninger (reisefeber).
Skulle ikke vi streike? Det slår forøvrig aldri feil. Når jeg skal ha en dag fri, så blir det kaos på jobben dagen før. Nettopp avsluttet en lengre økt. Men nå er det å slappe av før jeg finner senga. Heldigvis har vi sen avgang
Jammen, er ikke kabinsjefen sitt ansvar bevisst? Vedkommende må da vite å lempe 1E vekk når selveste @Eddie47 er om bord??
Jeg aner ikke hvordan prioritert boarding gikk, jeg gikk gjennom som nr 2 etter at det lyste grønt. På vei ned broen ble det annonsert prioritert boarding ... etter at jeg hadde satt meg, kom det plutselig et par og ville sitte på 1E og F .. Så strømmet det på med folk av alle slag .. har ikke snudd meg, men det er mye folk .. Hva reker de etter? Har de ikke flyskam? Damene smiler og kommer med hyggelig kommentarer (har Janne Carlson kommet tilbake?) Fin servering av den cullinariske blå boksen, lite nytt under lokket .. og som vanlig et tørt rundstykke. Vet jo ikke om det var bakt i år? Ellers går flygningen som den alltid gjør ..lurte på om jeg skulle ta en vin, men lot det være. Det blir sikkert noe i løpet av dagen .. Det sitter en hund i buken og den bjeffer hele tiden ..kanskje den har vondt i ørene?
Dagens første etappe. Formen er sånn passe. Det ble sent på den unge ingeniør. Var det nerver for å møte selveste @Eddie47 ? Kanskje. Men det hjelper nok med noe kaldt på osl. Vi er i gang. Ryktet sier at @RoadKing møter meg på Lillestrøm Vel, den som lever får se